Drugie moto do szybkich przelotow autostradowych
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Drugie moto do szybkich przelotow autostradowych
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie),
3 lata na Buellu Ulyssesie, jakies 13kkm, pare drobnych szlifow i zlamana noga
- Wiek, waga, wzrost,
40, 80,186
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Bulki nie zamierzam sprzedawac, raczej zostawie do jazdy dookola komina czy po gorszych drogach. Ergo drugie moto ma byc do SZYBKIEGO poruszania sie po autobahnach. Bulka od 160-180km/h jest malo stabilna i pali kolo 10l/100km, wiec potrzebuje czegos innego.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Nie wiem, z 15kkm. Tutaj sezon trwa prawie caly rok
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Ciuchy mam a kasy dam tyle ile trzeba, aczkolwiek z rozsadkiem, chce nowke, bo mam mozliwosc kupienia bez VATu.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Tyle ile trzeba.
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Optycznie podoba mi sie wiekszosc. Chodzi mi o dobry Cx, zeby nie urywalo glowy a jednoczesnie nie bylo szyby wielkosci zagla na Pogorii. Dobrze by bylo jakby byl ABS i jakas kontrola trakcji.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Myslalem o hajce, chociaz bardziej podoba mi sie np. MV Augusta F4, tyle ze to ani wygodne ani nie nadaje sie gdzies indziej niz tor, no i kosztuje jak za zboze.
Generalnie nie wiem, czy jakikolwiek sport ma sens w tym przypadku, bo o ile jest szybki, to moj kregoslup moze tego nie wytrzymac. Z drugiej strony nie chce zadnego kredensu.
3 lata na Buellu Ulyssesie, jakies 13kkm, pare drobnych szlifow i zlamana noga
- Wiek, waga, wzrost,
40, 80,186
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Bulki nie zamierzam sprzedawac, raczej zostawie do jazdy dookola komina czy po gorszych drogach. Ergo drugie moto ma byc do SZYBKIEGO poruszania sie po autobahnach. Bulka od 160-180km/h jest malo stabilna i pali kolo 10l/100km, wiec potrzebuje czegos innego.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Nie wiem, z 15kkm. Tutaj sezon trwa prawie caly rok
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Ciuchy mam a kasy dam tyle ile trzeba, aczkolwiek z rozsadkiem, chce nowke, bo mam mozliwosc kupienia bez VATu.
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Tyle ile trzeba.
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Optycznie podoba mi sie wiekszosc. Chodzi mi o dobry Cx, zeby nie urywalo glowy a jednoczesnie nie bylo szyby wielkosci zagla na Pogorii. Dobrze by bylo jakby byl ABS i jakas kontrola trakcji.
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Myslalem o hajce, chociaz bardziej podoba mi sie np. MV Augusta F4, tyle ze to ani wygodne ani nie nadaje sie gdzies indziej niz tor, no i kosztuje jak za zboze.
Generalnie nie wiem, czy jakikolwiek sport ma sens w tym przypadku, bo o ile jest szybki, to moj kregoslup moze tego nie wytrzymac. Z drugiej strony nie chce zadnego kredensu.
-
Piach - Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bruksela
w sportach nie urywa głowy jak się pożadnie złożysz, ale imho to przeczy sobie, bo nie wiem jak byś chciał przelecieć jednorazowo powiedzmy 150km z prędkością 200km/h leżąc na baku.
obstawiam z1000 też
obstawiam z1000 też
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Re: Drugie moto do szybkich przelotow autostradowych
Piach napisał(a):Nie wiem, z 15kkm. Tutaj sezon trwa prawie caly rok
Tutaj, znaczy gdzie?
Autostrady klasy niemieckiej czy francuskiej?
Potrzeby i warunki poboczne masz podobne do moich, ja na chwile obecna bral bym cos w stylu Z1000SX.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
ja też brałbym Z1000SX na autostrady. 142 KM duża osłona przed wiatrem, bardzo wygodna pozycja i w razie potrzeby idzie się całkiem dobrze zapakować. moto bardzo ładne. wklep w YT i popatrz jak to fajnie jeździ i jak się fajnie składa i zbiera. ogólnie zbiera same pozytywne opinie i w tym segmencie prawie nie ma konkurencji. brałbym Z1000SX bez namyślania się.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Teraz siedze w Luxembourgu wiec i do niemieckich i do francuskich autostrad mam te same odleglosci
Poszukam jakiegos salonu Kawy i sie poprzymierzam. I ZZR1400 i ten Z1000 wygladaja ciekawie. Z tego co wyczytalem w necie - Hajka ma o wiele slabsza elektronike niz ZZR1400, jesli chodzi o kontrole trakcji.
Poszukam jakiegos salonu Kawy i sie poprzymierzam. I ZZR1400 i ten Z1000 wygladaja ciekawie. Z tego co wyczytalem w necie - Hajka ma o wiele slabsza elektronike niz ZZR1400, jesli chodzi o kontrole trakcji.
-
Piach - Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bruksela
kontrola trakcji - kolejna rzecz która moze sie *********** ...
masz mapy do wyboru - powinno załatwić sprawy w deszczu
wg mnie - BMW 1300S
co sie moze zrobic? chcesz lizaka? - leff
masz mapy do wyboru - powinno załatwić sprawy w deszczu
wg mnie - BMW 1300S
co sie moze zrobic? chcesz lizaka? - leff
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
a ja myślę, że w dzisiejszych czasach nie ma prawa się z...tegować. poza tym Piach kupuje nowy sprzęt wysokiej klasy. serwis gwarancyjny naprawi o ile będzie co naprawiać. w samochodach jakoś działa bez większych o ile w ogóle jakichś usterek, więc dlaczego miałoby być inaczej w motocyklach?
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
trochę z autopsji.
1. szybkie przeloty autostradowe - najs rzecz, ale sprawdza się tylko w Niemcowni. Francuzi mają zbyt dużo ograniczeń na autostradach. O Włoszech lepiej nie pisać, bo oni mają tylko 2 dobre autostrady .
2. jak przesiadłem się na Sprinta ST, to przymierzałem się również do K1200S. naprawdę niezły bajk. ale jak przejechałem się kawałek testowo, to uświadomiłem sobie, ze to konstrukcja (167 kucy) z wyżej wymienionych powodów tylko i wyłącznie na niemieckie autostrady. przy normalnej przelotówce człowiek jest zdolny wykorzystać ledwie połowę potencjału. po mieście jeszcze mniej. ogólnie szkoda sprzętu. nadto na miasto zanadto narwany a mandaty kosztują .
3. z powyższych powodów eSTuś okazał się złotym środkiem. w stosunku do BMK-i naprawdę nie odczuwałem dużo mniejszej mocy, choć dzieliło je 40 kucy.
1. szybkie przeloty autostradowe - najs rzecz, ale sprawdza się tylko w Niemcowni. Francuzi mają zbyt dużo ograniczeń na autostradach. O Włoszech lepiej nie pisać, bo oni mają tylko 2 dobre autostrady .
2. jak przesiadłem się na Sprinta ST, to przymierzałem się również do K1200S. naprawdę niezły bajk. ale jak przejechałem się kawałek testowo, to uświadomiłem sobie, ze to konstrukcja (167 kucy) z wyżej wymienionych powodów tylko i wyłącznie na niemieckie autostrady. przy normalnej przelotówce człowiek jest zdolny wykorzystać ledwie połowę potencjału. po mieście jeszcze mniej. ogólnie szkoda sprzętu. nadto na miasto zanadto narwany a mandaty kosztują .
3. z powyższych powodów eSTuś okazał się złotym środkiem. w stosunku do BMK-i naprawdę nie odczuwałem dużo mniejszej mocy, choć dzieliło je 40 kucy.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
madcap napisał(a):trochę z autopsji.
szybkie przeloty autostradowe - najs rzecz, ale sprawdza się tylko w Niemcowni. Francuzi mają zbyt dużo ograniczeń na autostradach. O Włoszech lepiej nie pisać, bo oni mają tylko 2 dobre autostrady .
A jak dlugo da sie leciec niemieckim autobahnem kolo 200-250km/h?
Chodzi mi o to czy jestem w stanie przyjechac do PL w jakims sensownym czasie kupujac szybkie moto, czy pozostaje mi kombinowanie z samolotami?
-
Piach - Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bruksela
Piach napisał(a):A jak dlugo da sie leciec niemieckim autobahnem kolo 200-250km/h?
Przy pustej banie, dobrym samochodem z duzym silnikeim (n.p. 7 BMW, Panamera, S-klassa) da sie jechac w okolicach 200 km/h non stop. Przy 250++ km/h ja nie ryzykuje wiecej niz 15 minut w jednym kawalku – potem spada koncentracja.
Motocyklem nie wyobrazam sobie jazdy dluzszej niz parenascie minut z 200++km/h – oczywiscie w pelnej owiewce, na nagim zapomnij. Na trasie nie udaje mi sie osiagnac wiecej niz 110..120 km/h sredniej, ale nie jestem osoba, ktora potrzebuje moto jako sprzetu do zapierdalania – zdecydowanie wole szybko jezdzic odpowiednim autem.
Piach napisał(a):Chodzi mi o to czy jestem w stanie przyjechac do PL w jakims sensownym czasie kupujac szybkie moto, czy pozostaje mi kombinowanie z samolotami?
Kombinuj z samolotami.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Autem klasy sredniej dasz rade utrzymac te 160-190km/h, ale nie motocyklem. A juz na pewno nie w gorszych warunkach (slaba pogoda, duzy ruch itp).
Jesli masz do przejechania ponad 1000km, to co najmniej godzine spedzisz z moto tankujac/odpoczywajac Do tego jakies 6godzin bardzo szybkiej jazdy. Plus korki, bramki, kontrole policyjne i inne atrakcje - musisz liczyc dobre 8h.
Jak ja jechalem na moto 1000km do Macierzy, potrzebowalem 13h (800km po autostradzie/dwupasmowce).
Leci sie szybciej i czasem taniej.
Jesli masz do przejechania ponad 1000km, to co najmniej godzine spedzisz z moto tankujac/odpoczywajac Do tego jakies 6godzin bardzo szybkiej jazdy. Plus korki, bramki, kontrole policyjne i inne atrakcje - musisz liczyc dobre 8h.
Jak ja jechalem na moto 1000km do Macierzy, potrzebowalem 13h (800km po autostradzie/dwupasmowce).
Leci sie szybciej i czasem taniej.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
jasnoksieznik napisał(a):Autem klasy sredniej dasz rade utrzymac te 160-190km/h,
Srednia 190km/h na odcinku 1000km? Wloz to miedzy bajki. A juz napewno nie autem sredniej klassy. Takie czasy mozesz osiagnac klasa premium, na stosunkowo krotkich odcinkach (150…200 km) w srodku nocy i liczac tylko autostrade.
jasnoksieznik napisał(a):Jak ja jechalem na moto 1000km do Macierzy, potrzebowalem 13h (800km po autostradzie/dwupasmowce).
I to jest calkiem normalny czas. Samochodem, na dzien dzisiejszy, trase Nürnberg -> Krakow (850km, prawie caly czas autostrada) ciezko zrobic ponizej 9 godzin.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Jazda motocyklem dla samej jazdy to super. Fajne Grand Tourismo jak Kawasaki ZZR 1400. Dobry, cichy i nie parujący w deszczu kask. Muza z bluetooth i ogień.
Uwielbiam długie trasy. Wiec u mnie nie ma takiej opcji żeby jak tylko mi pozwala miejce gdzie jadę forma (solo) to wybieram motocykl.
Uwielbiam długie trasy. Wiec u mnie nie ma takiej opcji żeby jak tylko mi pozwala miejce gdzie jadę forma (solo) to wybieram motocykl.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości