Zobacz wątek - Myjka 8bar do głowic
NAS Analytics TAG

Myjka 8bar do głowic

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Myjka 8bar do głowic

Postprzez Kakarotssj19 » 3/4/2014, 22:18

Witam ostatnio ojczulek zakupił myjke do warsztatu do mycia różnych brudnych części.
Natomiast wzialem sie za remont silnika zostal wyjety oraz zdjety zostal cylinder i glowica.
Troszke syfu nalecialo do środka
Czy mogle teraz umuc caly silnik w myjsce bez cylindra i glowicy?
Po zlorzeniu i osuszeniu zaleje olejem i bedzie smarowanie?
Kakarotssj19
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3/4/2014, 22:12


Postprzez henio12323 » 4/4/2014, 07:17

cisnieniowo bym tego nie był. gdzies sie uszczelki mogą porozwarstwiac, itp itd. przepłukałbym to olejem, albo jakas naftą/ ropą w zupełnosci wystarczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez sebek4385 » 4/4/2014, 11:23

RopÄ… nafta ? Uszczelki puchnÄ… od tego silniki myje sie preparatami albo benzyna
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Invi » 4/4/2014, 11:27

No, puchną, szczególnie w dieslach :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez sebek4385 » 4/4/2014, 12:17

Nie bede sie sprzeczać powiedziałem to co wiem ropa mozna sobie posmarować gumowce jak sa za małe
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez vardana » 5/4/2014, 23:00

Wszystko zależy od zastosowanego materiału. Zasadniczo gumy uszczelniające dzieli się na:
EPDM - na czystą wodę, ale za to odporny na wysoką temperaturę wody, oprócz tego uszczelnia tylko nieliczne płyny, w tym część alkoholi. Wyraźnie puchnie od ropopochodnych.
NBR - olejoodporny - nie puchnie od chemii ale mięknie w przypadku mocniejszego syfu. Nafta może go lekko ruszyć, najbardziej popularny w mechanice pojazdowej, choć nie odporny na naftę/paliwa/gaz. Tam stosuje się:
VITON - czasem zajebiście drogi, choć ciągnięty z Chin tani jak barszcz, odporny na wszelką chemię, w tym gazy, ropę itp.

Co innego jak masz uszczelki z niewiadomej mieszanki silikonu z tubki albo czegoś innego (w każdym razie nie jest to wykrojona na produkcji uszczelka)

Natomiast jeśli kolega chce myć całą resztę silnika (bez głowicy i cylindra) to może sobie narobić kłopotów. Pytanie co tam dokładnie będziesz moczył. I co to w ogóle za silnik.
Yamaha FZR 1000
vardana
Świeżak
 
Posty: 113
Dołączył(a): 31/3/2014, 20:32
Lokalizacja: Warszawa - bielany



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê