1 bez gazu i wysokie obroty na biegu jałowym (GSX 750 F)
Posty: 3
• Strona 1 z 1
1 bez gazu i wysokie obroty na biegu jałowym (GSX 750 F)
Problem dotyczy motocykla Suzuki GSX750F 1996r.
1. To problem z silnik szarpie jak chcę jechać na np. pierwszym biegu bez gazu tak po prostu żeby się toczył np. na parkingu pod sklepem.
Czego może być to wina ? Czy na gaźnikach tak jest i nie da się tak toczyć jak na motocyklach z wtryskiem.
2. Drugi problem to z utrzymywaniem się wysokich obrotów dojeżdżając do samochodu w korku i zatrzymując motocykl 1 bieg sprzęgło wciśnięte trzyma obroty 3,5. Jeżeli delikatnie popuszczę sprzęgło i silnik dostanie obciążenie obroty od razu spadają i utrzymują się na poziomie 1-1,2 tak jak jest ustawione na bieg jałowy.
W czym może tkwić problem?
Nie mam pojęcia kiedy motocykl miał regulację zaworów. Na pewno stał sporo czasu nie używany u poprzedniego właściciela.
Motocykl maił robioną regulację gaźników jednak nie przez mechanika który na co dzień zajmuje się motocyklami.
Olej, filtr oleju, filtr powietrza, świece były wymieniane.
1. To problem z silnik szarpie jak chcę jechać na np. pierwszym biegu bez gazu tak po prostu żeby się toczył np. na parkingu pod sklepem.
Czego może być to wina ? Czy na gaźnikach tak jest i nie da się tak toczyć jak na motocyklach z wtryskiem.
2. Drugi problem to z utrzymywaniem się wysokich obrotów dojeżdżając do samochodu w korku i zatrzymując motocykl 1 bieg sprzęgło wciśnięte trzyma obroty 3,5. Jeżeli delikatnie popuszczę sprzęgło i silnik dostanie obciążenie obroty od razu spadają i utrzymują się na poziomie 1-1,2 tak jak jest ustawione na bieg jałowy.
W czym może tkwić problem?
Nie mam pojęcia kiedy motocykl miał regulację zaworów. Na pewno stał sporo czasu nie używany u poprzedniego właściciela.
Motocykl maił robioną regulację gaźników jednak nie przez mechanika który na co dzień zajmuje się motocyklami.
Olej, filtr oleju, filtr powietrza, świece były wymieniane.
- marcinv12
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 20/5/2012, 20:40
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Ja bym zrobił na Twoim miejscu regulację i synchro gaźników w profesjonalnym serwisie. Tam do tego zaprzęgnięte są komputery, więc wszystko jest poustawiane idealnie, a to może być tego wina.
Zawory też co jakiś czas wypadałoby wyregulować, choć nie wydaje mi się, by była to bezpośrednio wina tego.
Szarpanie wynika natomiast ze złego synchro gaźników.
Zawory też co jakiś czas wypadałoby wyregulować, choć nie wydaje mi się, by była to bezpośrednio wina tego.
Szarpanie wynika natomiast ze złego synchro gaźników.
Kawasaki ER-5, 98r.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
Dostałem namiary na mechanika który pracuje na co dzień w salonie YAMAHA gdzie jest mechanikiem oczywiście.
Mieszka niedaleko mojej miejscowości więc myślę że zna się na rzeczy dużo osób go poleca.
Ale przed zaprowadzeniem motocykla chciałem właśnie zasięgnąć opinii innych na ten temat
Mieszka niedaleko mojej miejscowości więc myślę że zna się na rzeczy dużo osób go poleca.
Ale przed zaprowadzeniem motocykla chciałem właśnie zasięgnąć opinii innych na ten temat

- marcinv12
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 20/5/2012, 20:40
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości