Zobacz wÄ…tek - Derbi Senda problem z kierunkami
NAS Analytics TAG

Derbi Senda problem z kierunkami

i inne małe pojemności
_________

Derbi Senda problem z kierunkami

Postprzez squake » 12/3/2014, 18:47

Witam,nabyłem dwa tygodnie temu sendę drd z 2007. silnik igła amortyzatory itd wszystko ok, jedynym problemem były i nadal są świecące kierunki (moto jest bez aku )
Nie było by to problemem, kupiłbym przerywacz do tych ledów podłączył i by śmigało (przynajmniej tak powinno się stać ). Postanowiłem się zabrać za to więc rozebrałem owiewki i patrze na kable,i co widzę? wszystko pięknie tylko te kable od kierunków, z tyłu normalnie spięte i wpuszczone w głowną wiązke kabli która idzie ciągiem przy ramie aż pod czaszę , no i kabelki od kierunków rownież ,są dopięte przednie kierunki do tego samego przewodu


A więc przednie kierunki są jednym kablem tylnych jak i przednich złączonych izolacją,i w tym tkwi mój problem,jak go rozwiązać, bo żaden kabelek od tych kierunków nie idzie do regulatora ani nie ma żadnego przerywacza,nawet nie wiem jakim cudem te kierunki działają

Jeśli chodzi o działanie kierunków to gdy włączę lewy kierunek zapala się z przodu jak i również z tyłu lewa żarówka a gdy prawa to również prawe żarówki więc tu nie ma zastrzeżen ale palą się a nie migają,i co z tym zrobić ?

Dowiedziałem się że powinien iść przewód do regulatora (tam gdzie klason,pod prawym boczkiem ) tylko że który to kabel gdyż mam łaćznie 4 kabelki od kierunków (każdy kierunek ma zólto zielony oraz brązowy kabelek ) i gdzie podpiąć ten przerywacz w takim razie ?
squake
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11/11/2012, 11:32
Lokalizacja: rzeszow


Postprzez Cianoku » 12/3/2014, 19:11

No to na poczÄ…tek zapodam Ci schemat elektryki:
Obrazek
Schemat powinien Ci dużo pomóc i ułatwić pracę
Jeżeli masz jakieś pytania pytaj ;)
Suzuki RM 125
Cianoku
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 31/8/2012, 09:26


Postprzez squake » 12/3/2014, 21:17

ułatwiłby wszystko gdyby było podpięte tak jak na schemacie, u mnie kable z tyłu od kierunków (na schemacie zielony) nie łączą się z lampą tylną tylko idą sobie osobno do przodu lampa jest widocznie też osobno podpięta ponieważ sama się zapala z tyłu jak i z przodu po odpaleniu moto ,i gdzie na tym rysunku jest "przerywacz" i regulator ktory znajduje się pod owiewką? to by mi dużo pomogło
squake
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11/11/2012, 11:32
Lokalizacja: rzeszow

Postprzez Cianoku » 12/3/2014, 21:47

Kolor zielony jest to uziemienie, na przykład uziemienie może być podłączone do ramy motocyklu, zaś lampy tylne i przednie do akumulatora czy czegoś innego. (Próbuje Ci to wytłumaczyć na prosty tak zwany chłopski rozum ;) )
Teraz masz pełen schemat instalacji elektrycznej.
Obrazek
Wszystko jest ładnie opisane numerkami ;) Myślę że dojdziesz co jest do czego :D
Cianoku
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 31/8/2012, 09:26

Postprzez squake » 14/3/2014, 14:55

Okej,juz wszystko smiga,ogarnÄ…lem wszystko,tylko ze przerywacz nie czyta tych slabiiutkich kierunkow ,wyczytalem ze moze dac zwykle zarowki pod siedzenie je wrzucic tylko zeby byl opor,i pytanie czy poprostu uciac kable dopiac zarowki i zaizolowac i gotowe czy jakos inaczej?
squake
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 11/11/2012, 11:32
Lokalizacja: rzeszow



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości




na górê