Zobacz wÄ…tek - yamaha r6 mokry but
NAS Analytics TAG

yamaha r6 mokry but

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

yamaha r6 mokry but

Postprzez radko1182 » 13/3/2014, 11:40

Witam. Jak motor sie nagrzeje to po zejsciu z niego mam mokrego lewego buta oraz owiewke i dekiel od oleju. Po rozebraniu stwierdzilem ze to od tego chlodniczego, moze tak sie dziac jak jest za duzo tego oleju?
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24


Postprzez malomi » 13/3/2014, 11:48

Olej chłodniczy? Pierwsze słyszę zapewne masz na myśli płyn chłodzący do regulowania poziomu jest zbiorniczek wyrównawczy sprawdź jego poziom następnie sprawdź przewody od chłodnicy czy jest dobrze zaciśnięty lub czy nie jest dziurawy...
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47


Postprzez radko1182 » 13/3/2014, 12:28

dokladnie tak, mam teraz miedzy full a min przejechalem kawalek ale dalej to samo, ide te przewody sprawdzic
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez radko1182 » 13/3/2014, 13:54

wiem juz z czego to leci, to niej byl ten plyn, to olej jest, cieknie w miejscu hmm jak to napisac.
jak jest ten dekielek z lewej strony to po nim splywa olej, i tak nad tym wchodzi taki wezyk ktory wchodzi od gory w głąb, nie wiem od czego on jest ale tam jest obluzowany i po nagrzaniu motoru wycieka tam. I co teraz zrobic jakis silikon do wysokich temperatur czy jak?
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez Walenty » 13/3/2014, 13:59

Miałem napisać, że Ci się stopa poci.

To nie czasem wąż od odpowietrzenia?
Najlepiej byłoby wymienić ten wężyk, ale silikonem też może uszczelnisz.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez radko1182 » 13/3/2014, 14:01

no wlasnie to nie byla stopa :P but juz caly mokry, oleju mam polowe a przed sezonem byl prawie caly. Widze ze tam ktos juz przy tym grzebal bo klej tam jest pod tym, moze po zimie zastalo sie i teraz obruszalo sie znow. Zrobie i napisze rezultaty
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez Vergon » 13/3/2014, 15:27

Z którego roku ta R6?
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez radko1182 » 13/3/2014, 18:59

2002
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez radko1182 » 13/3/2014, 19:39

albo uszczelka dekla alternatora albo wali spod uszczelki tego wężyka co wchodzi do tego dekla od góry. Mozna dokupic ja? jak to znalesc w ogole bo nie wiem jak to sie nazywa
radko1182
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/1/2014, 12:24

Postprzez Vergon » 13/3/2014, 21:29

Cieknie Ci w miejscu wyjścia przewodów stojana alternatora na zewnątrz dekla. Przewód wychodzi z dekla przez odpowiednio wyprofilowaną gumę, która powinna robić za uszczelkę, ale jeżeli nie uszczelnisz jej dodatkowo wysokotemperaturowym silikonem to będzie ciekło.

Nie musisz spuszczać oleju, wystarczy że będziesz miał pomocnika, który przechyli moto na prawą stronę.
Kup uszczelkę ze zdjęcia, na drugim zdjęciu czerwonym kółkiem masz zaznaczone miejsce z którego Ci cieknie i drugim kółkiem tą gumę która powinna robić za uszczelkę tego wyjścia przewodów z dekla.
Dookoła gumy nakładasz silikon, wkładasz w dekiel, na to uszczelka ze zdjęcia i skręcasz wszystko do kupy.

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê