Motocykl na A2 do 9 tyÅ›
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Motocykl na A2 do 9 tyÅ›
- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie)
Myślę, że mam dość spore, pomimo tego, że jeżdżę/jeździłem "piździkami" , ponieważ od 4 lat jeżdżę na jednośladach, 3 lata na biegówkach typu Derbi Senda, a co do km to ogólnie zrobiłem już około 14, może 16 tyś km (nie wiem dokładnie też ile, ponieważ w skuterze jak i w jednej z send miałem przerwę w nabijaniu kilometrów, bo linka prędkościomierza...)
- Wiek, waga, wzrost,
18 lat, 60 kg, 178 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Motocykl głównie będzie służyć na dojazdy do szkoły (3 km w jedną stronę, zaznaczam po mieście), na wypady po za miasto z kumplami, w wakacje na dłuższe trasy
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Jeżeli będzie mało palić to około 4-5 tyś na pewno się zrobi
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Na samo moto chcę przeznaczyć do 9 tyś, mógłbym naciągnąć, jeżeli bym miał okazję mieć młodszy czy w lepszym stanie, a co do ciuchów to już osobny budżet
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Jak najmniejszy.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Nakedy, turystyki, Supermoto
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
CBF 600, FZ6, XTX 660, MT-03, Pegaso 650 Strada, Aprilia SXV 450
Z tych podanych najbardziej widziałaby mi się Yamaha, oba modele, ponieważ nie musiałbym blokować, tak samo tyczy się Pegaso Strada.
FZ6 z kolei o 3 konie za dużo, ale z wyglądu najbardziej mi się podoba.
Aprilia SXV 450 podoba mi się ze względu na dźwięk i wygląd, ale słyszałem, że to wysilone jednostki i trzeba je jednak serwisować "dobrze" w porównaniu do CBF 600
Myślę, że mam dość spore, pomimo tego, że jeżdżę/jeździłem "piździkami" , ponieważ od 4 lat jeżdżę na jednośladach, 3 lata na biegówkach typu Derbi Senda, a co do km to ogólnie zrobiłem już około 14, może 16 tyś km (nie wiem dokładnie też ile, ponieważ w skuterze jak i w jednej z send miałem przerwę w nabijaniu kilometrów, bo linka prędkościomierza...)
- Wiek, waga, wzrost,
18 lat, 60 kg, 178 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
Motocykl głównie będzie służyć na dojazdy do szkoły (3 km w jedną stronę, zaznaczam po mieście), na wypady po za miasto z kumplami, w wakacje na dłuższe trasy
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
Jeżeli będzie mało palić to około 4-5 tyś na pewno się zrobi
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Na samo moto chcę przeznaczyć do 9 tyś, mógłbym naciągnąć, jeżeli bym miał okazję mieć młodszy czy w lepszym stanie, a co do ciuchów to już osobny budżet
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Jak najmniejszy.
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.
Nakedy, turystyki, Supermoto
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
CBF 600, FZ6, XTX 660, MT-03, Pegaso 650 Strada, Aprilia SXV 450
Z tych podanych najbardziej widziałaby mi się Yamaha, oba modele, ponieważ nie musiałbym blokować, tak samo tyczy się Pegaso Strada.
FZ6 z kolei o 3 konie za dużo, ale z wyglądu najbardziej mi się podoba.
Aprilia SXV 450 podoba mi się ze względu na dźwięk i wygląd, ale słyszałem, że to wysilone jednostki i trzeba je jednak serwisować "dobrze" w porównaniu do CBF 600
- Misiek_y
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43
Na sv650 siedziałem i nie odpowiada mi pozycja, którą się zajmuje.
Chciałbym już raczej coś właśnie z V-ką związane, chociaż single też są fajne, tyle, że te wibracje.
Możecie coś powiedzieć o tych motocyklach, które wymieniłem ? Spalanie, awaryjność, + czy - motorka.
A co powiedzie o ER5, przykładowo:
http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-twister ... 29790.html
Chciałbym już raczej coś właśnie z V-ką związane, chociaż single też są fajne, tyle, że te wibracje.
Możecie coś powiedzieć o tych motocyklach, które wymieniłem ? Spalanie, awaryjność, + czy - motorka.
A co powiedzie o ER5, przykładowo:
http://otomoto.pl/kawasaki-er-5-twister ... 29790.html
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
- Misiek_y
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43
O.o
Nie wiedziałem, mówiłem o tej:
http://tablica.pl/oferta/suzuki-sv-650- ... f6fbe4ef90
Czyli jak już to mam szukać N, a coś się jeszcze różnią te wersje ? Mocą czy coś ?
Jak z awaryjnością, dostępnością części itp itd ?
Na co zwracać uwagę przy kupnie ?
Nie wiedziałem, mówiłem o tej:
http://tablica.pl/oferta/suzuki-sv-650- ... f6fbe4ef90
Czyli jak już to mam szukać N, a coś się jeszcze różnią te wersje ? Mocą czy coś ?
Jak z awaryjnością, dostępnością części itp itd ?
Na co zwracać uwagę przy kupnie ?
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
- Misiek_y
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43
Silnik rama i wiekszosc czesci jest ta sama.
Roznica jest w owiewkach kierownicy, inny lancuch i zebatki. I o ile sie orientuje to wachacz jest inny.
Czesci sa bez problemu dostepne. V'ki szybciej (podobno) zuzywaja tylna opone i naped, ale nie w takim wymiarze zeby brac to pod uwage.
Raczej w twojej kasie celowalbym w idealne sztuki z przed liftu. Chyba ze jeszcze dolozysz ze 2k do tych 9 to mozna juz sie smiala rozgladac za sv'ka po lifcie. A co do samej ceny to widzialem (jak dla siebie szukalem) n'ke w idealnym stanie mechaniczym za 6k, po godzninie od pojawienia sie ogloszenia na forum byl juz sprzedany.
A tu cos o awaryjności:
http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,po,4 ... 15335.html
Roznica jest w owiewkach kierownicy, inny lancuch i zebatki. I o ile sie orientuje to wachacz jest inny.
Czesci sa bez problemu dostepne. V'ki szybciej (podobno) zuzywaja tylna opone i naped, ale nie w takim wymiarze zeby brac to pod uwage.
Raczej w twojej kasie celowalbym w idealne sztuki z przed liftu. Chyba ze jeszcze dolozysz ze 2k do tych 9 to mozna juz sie smiala rozgladac za sv'ka po lifcie. A co do samej ceny to widzialem (jak dla siebie szukalem) n'ke w idealnym stanie mechaniczym za 6k, po godzninie od pojawienia sie ogloszenia na forum byl juz sprzedany.
A tu cos o awaryjności:
http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,po,4 ... 15335.html
Suzuki SV650s k7
- Karol20
- Bywalec
- Posty: 595
- Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16
Za 6 tys. tylko z przed liftu na gaźnikach bym szukał jeśli już zależało by mi na SV'ce Wersje S są troszeczkę droższe, i te z przed 2003 jak i po nim.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Powiem tak, po rozmowie z miejscowym "Motocyklistą" i przejażdżce FZ6, jestem w stanie powiedzieć coś już więcej, a więc:
XTX 660 i MT-03 raczej odpada (to będzie ewentualność ostateczna), sv650 również.
FZ6 jednak ma fajną charakterystykę, co prawda przejechałem się tylko zaledwie 3 km, ale jak dla mnie to dobrze zbiera się z dołu, to tylko moje odczucie, i w zupełności wystarczy, tylko dręczy mnie jedno, uwiera mnie w krocze, i boję się, że przy dłuższych trasach będzie to mnie denerwować.
Pozostaje mi szukać albo CBF600 albo FZ6, ale FZ6 o 3 konie przekracza granicę blokady, ktoś już rejestrował może taką fazerkę ? Dało radę? Niby to zależy od urzędu, przy samej rejestracji, wydawania dowodu.
XTX 660 i MT-03 raczej odpada (to będzie ewentualność ostateczna), sv650 również.
FZ6 jednak ma fajną charakterystykę, co prawda przejechałem się tylko zaledwie 3 km, ale jak dla mnie to dobrze zbiera się z dołu, to tylko moje odczucie, i w zupełności wystarczy, tylko dręczy mnie jedno, uwiera mnie w krocze, i boję się, że przy dłuższych trasach będzie to mnie denerwować.
Pozostaje mi szukać albo CBF600 albo FZ6, ale FZ6 o 3 konie przekracza granicę blokady, ktoś już rejestrował może taką fazerkę ? Dało radę? Niby to zależy od urzędu, przy samej rejestracji, wydawania dowodu.
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
- Misiek_y
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43
No wiadomo, jak macie porównanie, co do SV, ale to już inny silnik tak, a napisałem, że dla mnie wystarczająco się zbiera, że więcej mi nie potrzeba. Co prawda kolega mówił, że właśnie od 8-9 zaczyna się "but", czuć wtedy tą moc, ale osobiście mi wystarczy.
Co do blokowania, chodzi mi o to, że mogą mi nie zarejestrować, nie, że nie mogę jeździć. Chodzi mi o to, że blokując motocykl na A2 jego moc nie może przekraczać 95 km, a Fz6 ma 98 km (chyba, że bym znalazł S2, która ma 78 km), czyli teoretycznie nie mieści się, bo przekracza o 3 km normę/granicę.
Jak dzwoniłem, żeby zblokować właśnie Fz6 to powiedzieli mi, że on może każdy motocykl zablokować, ale czy mi to zarejestrują to nie wie, bo 3 km jednak przekracza.
Co do blokowania, chodzi mi o to, że mogą mi nie zarejestrować, nie, że nie mogę jeździć. Chodzi mi o to, że blokując motocykl na A2 jego moc nie może przekraczać 95 km, a Fz6 ma 98 km (chyba, że bym znalazł S2, która ma 78 km), czyli teoretycznie nie mieści się, bo przekracza o 3 km normę/granicę.
Jak dzwoniłem, żeby zblokować właśnie Fz6 to powiedzieli mi, że on może każdy motocykl zablokować, ale czy mi to zarejestrują to nie wie, bo 3 km jednak przekracza.
Aktualnie: Yamaha FZ6 06r. / Opel Signum 1,9 CDTI 150 km 06 r.
- Misiek_y
- Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 1/3/2014, 14:43
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości