Cr125 96-99 pytania
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Cr125 96-99 pytania
Witam ,już od dłuższego czasu szykuję się na zakup 1wszego full crossa , i wybrałem Honde Cr125 z roku 96-99 (taki rocznik ze względu na moje fundusze)
1-mam pytanie czy jezeli kupie cr'ke z 96( czy 95) to czy będzie ona się zbierać jak np crka z 2005 roku ?
2-jaka jest róznica w komforcie (wytrzymałosci ) jezeli chodzi o rocznik 95-97 a 98-00 ( ponieważ już są aluramy w 98r).
3-i czy jeżeli kupie crke z 95 roku to bardzo będzie odstawała od nowszych modeli 125'ek na torze .
4-jakie są rożnice w alu ramie i stalowej ( która mocniejsza itp)
5-jakie są zmiany między rocznikami 95-00
1-mam pytanie czy jezeli kupie cr'ke z 96( czy 95) to czy będzie ona się zbierać jak np crka z 2005 roku ?
2-jaka jest róznica w komforcie (wytrzymałosci ) jezeli chodzi o rocznik 95-97 a 98-00 ( ponieważ już są aluramy w 98r).
3-i czy jeżeli kupie crke z 95 roku to bardzo będzie odstawała od nowszych modeli 125'ek na torze .
4-jakie są rożnice w alu ramie i stalowej ( która mocniejsza itp)
5-jakie są zmiany między rocznikami 95-00
- Radziodb9
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 14/3/2013, 12:23
1) nie będzie, raz że przez tyle lat stan techniczny uniemozliwi uzyskanie 100% mocy takiej jak fabrycznie miała, to dwa że technologia i wykonanie nieco sie rózniły. ale dla amatora takiego jak Ty duzej róznicy nie będzie
2) komfort i cross
raczej te dwa słowa nie moga byc uzyte w jednym zdaniu. moze bardziej ergonomia i na pewno nowsze są bardziej ergonomiczne ale znów dla amatora na 1 moto duzej róznicy nie będzie, alurama czy stalowa - kazda jest dobra, nie ma co sie jarac tym że ktos ma aluminiową ;P
3) na torze większosc sukcesu to umiejętnosci, są zawody gdzie ludzie na maszynach z 80 lat !!! objeżdzają maszyny salonowe
albo nie raz na torze małe 125tki objezdzają duze 450tki. tutaj sie liczy głownie technika
4) widywałem gdziestam uszkodzone ramy stalowe w CRkach ale żeby zarznąc taką rame było by trudno normalnie ją uzytkując. obie są pancerne, bardziej tutaj mozna sie dopatrywac aspektów sztywnosciowych bo to głownie ten czynnik decyduje ale po raz kolejny amator nie ma mowy że poczuje która rama jest bardziej "sztywna"
5) jest duuuuuzo róznic ;P sporo rzeczy przemodelowali, poprawiali lub pogarszali zalezy z jakiej strony sie patrzy. powiem tylko tyle że duzych zmian silniki nie miały wystarczy sprawdzic od jakic hroczników pasują uszczelki na silnik rozbieżność jak na crossówki jest ogromna
2) komfort i cross

3) na torze większosc sukcesu to umiejętnosci, są zawody gdzie ludzie na maszynach z 80 lat !!! objeżdzają maszyny salonowe

4) widywałem gdziestam uszkodzone ramy stalowe w CRkach ale żeby zarznąc taką rame było by trudno normalnie ją uzytkując. obie są pancerne, bardziej tutaj mozna sie dopatrywac aspektów sztywnosciowych bo to głownie ten czynnik decyduje ale po raz kolejny amator nie ma mowy że poczuje która rama jest bardziej "sztywna"
5) jest duuuuuzo róznic ;P sporo rzeczy przemodelowali, poprawiali lub pogarszali zalezy z jakiej strony sie patrzy. powiem tylko tyle że duzych zmian silniki nie miały wystarczy sprawdzic od jakic hroczników pasują uszczelki na silnik rozbieżność jak na crossówki jest ogromna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Odstawał na torze będziesz Ty brakiem techniki i kondycji, a nie motocykl.
Ramy nie złamiesz, więc się o nią nie martw.
Bez znaczenia czy to będzie 95 czy 2000.
Jest jedna zasada. Bierz to co jest w lepszym stanie.
W 90% przypadków i tak silnik nie będzie miał mocy, którą miał gdy był nowy.
W tym momencie martwisz siÄ™ tym co najmniej istotne.
Czytaj. Duuużo czytaj.
Ramy nie złamiesz, więc się o nią nie martw.
Bez znaczenia czy to będzie 95 czy 2000.
Jest jedna zasada. Bierz to co jest w lepszym stanie.
W 90% przypadków i tak silnik nie będzie miał mocy, którą miał gdy był nowy.
W tym momencie martwisz siÄ™ tym co najmniej istotne.
Czytaj. Duuużo czytaj.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Zapomnij o takiej jednostce.
Żadna dokumentacja nie podaje zużycia w mth.
Najlepiej licz baki.
Żadna dokumentacja nie podaje zużycia w mth.
Najlepiej licz baki.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości