Suzuki DR 350 vs Yamaha DT 125
			Posty: 10
			 • Strona 1 z 1
		
	
Suzuki DR 350 vs Yamaha DT 125
Siemka, w końcu przyszedł czas zakupu pierwszego motocykla  
Mam 16 lat,ok 170cm, 56kg 
Do wydania 5 tys 
Upatrzyłem sobie dwa motocykle jak wyżej 
Pierwszy to Dr:
http://otomoto.pl/suzuki-dr-350-okazja- ... 25289.html
A drugi DT:
http://otomoto.pl/yamaha-dt-yamaha-dt-1 ... 21929.html
Oby dwa motocykle o podobnej mocy, tyle że jeden 2t a drugi 4t!
1.) Jak wygląda spalanie? Bo nimby DT 2t ale DR to jednak 350 
2.) Którym lepiej się jeździ? - waga, zawieszenie itp.
3.) Czy jazda 2t i 4t o podobnej mocy różni się czymś?
3.) No i ogólnie który byłoby łatwiej ogarnąć 
PS Jeżdżę dużo na ETZ 250 więc zostaje mi tylko nauczyć się ''latać'' na enduro 
No i DT kusi tym że od sierpnia mógłbym iść na A1
				
			 
Mam 16 lat,ok 170cm, 56kg
 
Do wydania 5 tys
 
Upatrzyłem sobie dwa motocykle jak wyżej
 
Pierwszy to Dr:
http://otomoto.pl/suzuki-dr-350-okazja- ... 25289.html
A drugi DT:
http://otomoto.pl/yamaha-dt-yamaha-dt-1 ... 21929.html
Oby dwa motocykle o podobnej mocy, tyle że jeden 2t a drugi 4t!
1.) Jak wygląda spalanie? Bo nimby DT 2t ale DR to jednak 350
 
2.) Którym lepiej się jeździ? - waga, zawieszenie itp.
3.) Czy jazda 2t i 4t o podobnej mocy różni się czymś?
3.) No i ogólnie który byłoby łatwiej ogarnąć
 
PS Jeżdżę dużo na ETZ 250 więc zostaje mi tylko nauczyć się ''latać'' na enduro
 
No i DT kusi tym że od sierpnia mógłbym iść na A1
- Bumble
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 4/1/2014, 17:12
To praktycznie te same motocykle, ta sama klasa, obydwa spełnią swoją role. 
Ja byłbym skłonny bardziej ku DT, gdyż DR-ki miały swoje grymasy z głowicami, z racji tego, że to powietrzaki, choć za 5k już ciekawą sztukę idzie wyrwać.
DR-ka będzie cięższa, łatwiejszą może być DT, z racji jej wagi.
Spalanie oscyluje się w granicach :
W przypadku DT około7l
W przypadku DR około 3-4l
Skoro chcesz zrobić A1 to wybieraj DT i się nie zastanawiaj.
				
			Ja byłbym skłonny bardziej ku DT, gdyż DR-ki miały swoje grymasy z głowicami, z racji tego, że to powietrzaki, choć za 5k już ciekawą sztukę idzie wyrwać.
DR-ka będzie cięższa, łatwiejszą może być DT, z racji jej wagi.
Spalanie oscyluje się w granicach :
W przypadku DT około7l
W przypadku DR około 3-4l
Skoro chcesz zrobić A1 to wybieraj DT i się nie zastanawiaj.
- 
				 
 Street4Fun
- Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
ja brałbym dr, nie miałem z tym styczności jako użytkownik, ale kumple z ekipy mieli 3 sztuki i na prawdę daje to radę w terenie, wiadomo że cudów nie ma co oczekiwać bo to stara konstrukcja, ale w porównaniu do drz400 dużo poręczniejsza. ważne żeby szukać wersji z rozruchaczem.
				DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!  
			
- 
				 
 melvin
- PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Zuzycie paliwa i sposob oddawania mocy na pewno 4t. Ale jesli szukasz zarejestrowanej to nie za 5k. W tej cenie 125 2t. Brak dolu, duze zuzycie oaliwa ale nizsze koszty zakupu i w razie czego remontu.
				
			- 
				 
 mirekm71
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
DT do jazdy za 3000 zł mozna szukać wiec nie wiem czemu nie do 5 tysi ;P remont w DT to groszowe sprawy... czasem lepiej brać sprawdzonego 2T niz trafić na zarzniętego 4takta gdzie ewentualny remont moze w ogóle nie mieć sensu. 
ale DR 350 tutaj też moim zdaniem fajniejsza opcja jeżeli chodzi o samą jazde
				ale DR 350 tutaj też moim zdaniem fajniejsza opcja jeżeli chodzi o samą jazde
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Mialem na mysli, ze dr do 5 tys trudniej bedzie znalezc z papierami. Wiem bo szukalem miesiac temu i ostatecznie kupilem kmx125. Slaby i paliwozerny ale spelnia moje wymagania jako drugi motocykl uzywany na bliskie wyjazdy w niepogode. Ladnie odpala, tylko na starter, dobre swiatlo i wlasciwosci jezdne. Brakuje dolu i z 10 kM.
 
Ok 5k mnie wyszedl z zarejestrowaniem
				
			 
Ok 5k mnie wyszedl z zarejestrowaniem
- 
				 
 mirekm71
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Za 5k to w miarę ładną i zarejestrowaną DR-kę kupi, o to się nie martw. 
Najwidoczniej źle szukałeś, bo Dr'ek na ogół jest sporo, najwidoczniej w tym okresie jest mizernie patrząc na ogłoszenia.
				
			Najwidoczniej źle szukałeś, bo Dr'ek na ogół jest sporo, najwidoczniej w tym okresie jest mizernie patrząc na ogłoszenia.
- 
				 
 Street4Fun
- Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
jest ale o tym poszukaj i nie dopytuj bo temat powinien iść z marszu do zamknięcia bo jest taki juz kilka na forum  
 
i tak DT będzie tansza bo 2T z reguły są tansze
				 
 
i tak DT będzie tansza bo 2T z reguły są tansze
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 10
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości

