[BMW R1200GS] BMW R1200GS - więcej mocy i nie tylko...
Posty: 62
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
No to mieliście fart.W każdym razie Motocykl podał,że te "przypadki" bedą drogo kosztowały firmę.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):A co z odklejającym sie przednim zawieszeniem?
Majowy Motocykl jednak zajął sie tym tematem -tu ani słowa.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Ale jakim odklejającym się przednim zawieszeniem? Nam się nic nie odkleiło, nie zepsuło, nie mieliśmy z motocyklem żadnych problemów. Opisujemy to co dostajemy i to czym jeździmy, a nie przypadki które gdzieś, komuś, kiedyś się przytrafiły<br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co do kwestii prestiżu marki - czy Ducati, KTM lub Triumph mają mniej prestiżowe logo? Tu się nie zgodzę z autorem. Zwłaszcza, że ostatnimi czasy jakość produktów z Bawarii znacznie się obniżyła. Wydaje mi się, że takich legendarnych przebiegów jak na starych GSach na tych nowych nie uda się powtórzyć. Za dużo rzeczy może się tu zepsuć. To zmora współczesnych motocykli... Tak czy inaczej - swoich wiernych fanów BMW na pewno znajdzie, ja wybieram Triumpha.<br><hr>Max3miasto
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mozna mowic co sie chce, ze BMW to tamto czy sr...amto. Jednak moto jest fajny, jezdzi ladnie, brzmi dobrze, elektronika [ jak sie nie popsuje ] dziala bardzo dobrze i pomocnie [ choc hamulce lepsze ma honda ]. To jest moto do objechania europy w kazdym calu i do tego sie super nadaje. Offroad musi oddac KTMowi
<br><hr>kapitan_bomba

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To dziwnie opisujecie nowe BMW nie robiąc rozeznia bo jeżeli sam producent zaczął robić akcje serwisowa to chyba warto wstawić dwa słowa?Komentatorzy napisał(a):A co z odklejającym sie przednim zawieszeniem?
Majowy Motocykl jednak zajął sie tym tematem -tu ani słowa.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Ale jakim odklejającym się przednim zawieszeniem? Nam się nic nie odkleiło, nie zepsuło, nie mieliśmy z motocyklem żadnych problemów. Opisujemy to co dostajemy i to czym jeździmy, a nie przypadki które gdzieś, komuś, kiedyś się przytrafiły<br><hr>Lovtza<br>
Możliwe że dostaliście już GS z nabijanymi lagami, a nie "klejonymi" - jednak polecam zainteresować się tematem!
PS. TO nie MAJOWY a CZERWCOWY Motocykl informował o tym przy robieniu konfrontacji motocykli z tej klasy!<br><hr>Ziben
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Generalnie jest to poprawiona wersja poprzednika, nic nie jest gorsze
no może poza tym przełącznikiem kierunkowskazów, obecny może pochwalić tylko ktoś, kto na BMW jeździ okazjonalnie. 2 przyciski sprawdzały się o wiele lepiej, ale tu już by się chyba nie zmieściły. A co do krytykujących GS-a to często jest to krytyka dla krytyki, jak już trzeba podjąć decyzję i kupić motocykl tej klasy to nie bez powodu przeważnie jest to GS - jest po prostu najlepszy...<br><hr>xxx

no może poza tym przełącznikiem kierunkowskazów, obecny może pochwalić tylko ktoś, kto na BMW jeździ okazjonalnie. 2 przyciski sprawdzały się o wiele lepiej, ale tu już by się chyba nie zmieściły. A co do krytykujących GS-a to często jest to krytyka dla krytyki, jak już trzeba podjąć decyzję i kupić motocykl tej klasy to nie bez powodu przeważnie jest to GS - jest po prostu najlepszy...<br><hr>xxx
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dwa razy miałem GS - starego i nowego. Do następnego nowego już nie wrócę za dużo mnie ta przygoda kosztowała stresu i finansów. Do starego sobie kupie jako dodatkowe moto. Na dzień dzisiejszy uważam że można oszukać sobie (nie tyle coś lepszego) co bardziej dopasowanego do swoich potrzeb. Najnowszego testowałem kilka tygodni - nie dziękuje.Komentatorzy napisał(a):Co do kwestii prestiżu marki - czy Ducati, KTM lub Triumph mają mniej prestiżowe logo? Tu się nie zgodzę z autorem. Zwłaszcza, że ostatnimi czasy jakość produktów z Bawarii znacznie się obniżyła. Wydaje mi się, że takich legendarnych przebiegów jak na starych GSach na tych nowych nie uda się powtórzyć. Za dużo rzeczy może się tu zepsuć. To zmora współczesnych motocykli... Tak czy inaczej - swoich wiernych fanów BMW na pewno znajdzie, ja wybieram Triumpha.<br><hr>Max3miasto<br>
A pisanie że to to prestiż marki, że marka dla wybranych - to bardzo cienkie. Markę tworzą jej klienci a tu też nie jest doskonale <br><hr>motorek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Byłem kiedyś dealerem Aprilii.... Poziom obsługi problemów gwarancyjnych, oraz sposób dostarczania cześci zamiennych, spowodował to, ze musieliśmy zrezygnować, żeby nie pozwolis sobie na zniszczenie dobrej reputacji naszej firmy. Czekanie na części do napraw gwarancyjnych po 6 miesięcy, jest niedopuszczalne. Dlatego Aprilie, statystyczny klient kupuje tylko dwa razy.. pierwszy i ostatni ! Ta Włoska marka powinna juz dawno upaść, za nonszalancję w stosunku do klientów. <br><hr>DealerKomentatorzy napisał(a):nowa Aprilia Caponord wydaje się być lepszą propozycją<br><hr>emka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ani mój nie bierze litra, ani żaden o jakim słyszałem, a jeżdzę na wyprawy jeszcze z 2 starymi GSami i żaden z nas ich nie oszczędza. O remoncie silnika w 1100/1150 też nie słyszałem, akurat tu nie ma się czego czepiać. Chcesz hejtować BMW? To zapoznaj się z tematem, bo w złych miejscach wad szukasz. Silniki są nieśmiertelne, padaka to skrzynie, łożyska wahacza i łożysko koła talerzowego. <br><hr>SnickKomentatorzy napisał(a):czy to prawda, że te boksery palą od groma oleju? czytałem gdzieś, że potrafi wypić nawet litr na 1000km?<br><hr>dola<br>Komentatorzy napisał(a):1100 i 1150 po przebiegu 30 tys. a tyle juz maja wszytskie egz.spokojnie biorą litr na 1000 km<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale farmazony sprzedajesz. 1100GS, 130kkm nalotu: 7000km po Ukrainie 20% szutry- 200ml dolane. 6000km po Rumunii 10% szutry, reszta po górach- 250ml dolane. Strasznie hejtujesz GSy panie txa, ale nie tam gdzie mają wady (a mają). <br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):to ze twoj nie bierze litra oliwy, to nie znaczy, ze inne nie biorą...smialo mozna powieziec ze ok. 70% egzemplarzy 1100 i 1500 bierze ok. litra, chyba ze maja juz zrobiony remont lub dwa - wymierne dane z jednego z warszawskich niezaleznych serwisow...co do hejtowania gs etc - bo to emerycki sprzet jest.. - mimo ze juz dawno przekroczylem 40 wiosen, to dla mnie jedyny sensowny bmw to przecinak - reszta zbyt powolna, emerycka i cizeka (turystyki, gs) albo ciezka i z kiepskim zawieszeniem, mimo mocnego silnika (seria k)<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to słabe masz rozeznanie - wymienione silniki to swiatowa czołówka chłeptania oliwy i jest to fakt powszechnie znany; poza tym 'hejtowac" gs-ow nie ma sensu - koń jaki jest, każdy widzi....<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):czy to prawda, że te boksery palą od groma oleju? czytałem gdzieś, że potrafi wypić nawet litr na 1000km?<br><hr>dola<br>Komentatorzy napisał(a):1100 i 1150 po przebiegu 30 tys. a tyle juz maja wszytskie egz.spokojnie biorą litr na 1000 km<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale farmazony sprzedajesz. 1100GS, 130kkm nalotu: 7000km po Ukrainie 20% szutry- 200ml dolane. 6000km po Rumunii 10% szutry, reszta po górach- 250ml dolane. Strasznie hejtujesz GSy panie txa, ale nie tam gdzie mają wady (a mają). <br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):to ze twoj nie bierze litra oliwy, to nie znaczy, ze inne nie biorą...smialo mozna powieziec ze ok. 70% egzemplarzy 1100 i 1500 bierze ok. litra, chyba ze maja juz zrobiony remont lub dwa - wymierne dane z jednego z warszawskich niezaleznych serwisow...co do hejtowania gs etc - bo to emerycki sprzet jest.. - mimo ze juz dawno przekroczylem 40 wiosen, to dla mnie jedyny sensowny bmw to przecinak - reszta zbyt powolna, emerycka i cizeka (turystyki, gs) albo ciezka i z kiepskim zawieszeniem, mimo mocnego silnika (seria k)<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Ani mój nie bierze litra, ani żaden o jakim słyszałem, a jeżdzę na wyprawy jeszcze z 2 starymi GSami i żaden z nas ich nie oszczędza. O remoncie silnika w 1100/1150 też nie słyszałem, akurat tu nie ma się czego czepiać. Chcesz hejtować BMW? To zapoznaj się z tematem, bo w złych miejscach wad szukasz. Silniki są nieśmiertelne, padaka to skrzynie, łożyska wahacza i łożysko koła talerzowego. <br><hr>Snick<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):A co z odklejającym sie przednim zawieszeniem?
Majowy Motocykl jednak zajął sie tym tematem -tu ani słowa.<br><hr>x
Mozesz mi wyjasnic co w przednim zawieszeniu ma / moze sie odkleic ?
NAKLEJKA ?
Metal sie nie odkleja, a plastiki sa przymocowane za pomoca srob.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Wał przeniesli bo obrócili silnik. A obrócili bo wprowadzili chłodzenie ciecząKomentatorzy napisał(a):Fajny sprzęt, ale do do szczęścia brakuje mu jeszcze DCT. Może w następnej wersji? Jest to już 3 artykuł na ścigaczu, o ile się nie mylę, na temat tego nowego modelu, i znowu brak wzmianki po co ten wał przeniesiony jest na drugą stronę. I jaka różnica w prowadzeniu w związku z tym. Może nie ma różnicy?<br><hr>jacu<br>

Jeździ się odrobine przyjemniej.
Całkowicie znikło chybotanie tkz "fajt fajt" prawa lewa przy dodawaniu gazu i odejmowaniu.
Moim zdaniem ta wersja jest cool

<br><hr>Maks Gorki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Akcja serwisowa była. Nic szczególnego, Zamiast skontrować tkz nabiciem przy pomocy punktaka użyli podobno kleju ... z oszczędności sic!!! (jakich oszczędności ?????).Komentatorzy napisał(a):A co z odklejającym sie przednim zawieszeniem?
Majowy Motocykl jednak zajął sie tym tematem -tu ani słowa.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Ale jakim odklejającym się przednim zawieszeniem? Nam się nic nie odkleiło, nie zepsuło, nie mieliśmy z motocyklem żadnych problemów. Opisujemy to co dostajemy i to czym jeździmy, a nie przypadki które gdzieś, komuś, kiedyś się przytrafiły<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):To dziwnie opisujecie nowe BMW nie robiąc rozeznia bo jeżeli sam producent zaczął robić akcje serwisowa to chyba warto wstawić dwa słowa?
Możliwe że dostaliście już GS z nabijanymi lagami, a nie "klejonymi" - jednak polecam zainteresować się tematem!
PS. TO nie MAJOWY a CZERWCOWY Motocykl informował o tym przy robieniu konfrontacji motocykli z tej klasy!<br><hr>Ziben<br>
Przecież zrobienie tego na nowych nie założonych lagach zajmuje dosłownie 3 minuty !!!!!!!!!??????
Obecnie wszystkie sztuki już tak mają zrobione fabrycznie ...<br><hr>Maks Gorki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Akcja serwisowa była. Nic szczególnego, Zamiast skontrować tkz nabiciem przy pomocy punktaka użyli podobno kleju ... z oszczędności sic!!! (jakich oszczędności ?????).Komentatorzy napisał(a):A co z odklejającym sie przednim zawieszeniem?
Majowy Motocykl jednak zajął sie tym tematem -tu ani słowa.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Ale jakim odklejającym się przednim zawieszeniem? Nam się nic nie odkleiło, nie zepsuło, nie mieliśmy z motocyklem żadnych problemów. Opisujemy to co dostajemy i to czym jeździmy, a nie przypadki które gdzieś, komuś, kiedyś się przytrafiły<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):To dziwnie opisujecie nowe BMW nie robiąc rozeznia bo jeżeli sam producent zaczął robić akcje serwisowa to chyba warto wstawić dwa słowa?
Możliwe że dostaliście już GS z nabijanymi lagami, a nie "klejonymi" - jednak polecam zainteresować się tematem!
PS. TO nie MAJOWY a CZERWCOWY Motocykl informował o tym przy robieniu konfrontacji motocykli z tej klasy!<br><hr>Ziben<br>
Przecież zrobienie tego na nowych nie założonych lagach zajmuje dosłownie 3 minuty !!!!!!!!!??????
Obecnie wszystkie sztuki już tak mają zrobione fabrycznie ...<br><hr>Maks Gorki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To kup ja sobie kolegoKomentatorzy napisał(a):nowa Aprilia Caponord wydaje się być lepszą propozycją<br><hr>emka<br>

A potem ... zapłaczesz hi hi hi<br><hr>Maksym Gorki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kufry już sąKomentatorzy napisał(a):właśnie zrobiłem na nowym GSie 3200 km po Alpach, jest swietny, ale co do jakości wykonania.. mam poważne wątpliwości, już mi padly przyciski w lewym panelu przełączników i komputer cały, powłoka lakierowa na uchwytach pasażera to kpina, jeżeli chodzi o wychwalany wybór akcesoriów. .. to ich po prostu nie ma, na kufry czekam juz 3 miesiące i nic. innych akcesoriów tez brak, na naprawe gwarancyjna czeka sie 4 tygodnie bo bmw nie przesyla czesci itp. dlatego nie polecam<br><hr>ged<br>

Ja swoje już odebrałem. Lakier nie schodzi coo ty gadasz ?
Zrobiłem swoim 5 tysięcy km po polszcze i jest oki.
Chyba twój plecaczek za dużo pierścionków miał na paluszkach

A widziałeś gdzieś szybsza naprawę sprzętów które są nowością ?
Nawet w Niemczech maja z tym problem. Po prostu beemwe nie spodziewalo się takiego szału zakupowego nowego GeSa !!!
<br><hr>Maksym Gorki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chłopie to kup se tego KTM-a ... i pojeździj a nie marudzisz ...<br><hr>Maksym GorkiKomentatorzy napisał(a):przydalby sie amor skretu ale tego niestety BMW nie przewiduje w tym modelu. KTM ma. Jezdzilem obydwoma i moj wybor pada na KTMa. Gdzies wszytko jest lepiej w KTMie...ale to moje osobiste odczucie.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zrobiłem Explorerem 20 tyś od nowości w zeszłym sezonie.. Nawet się nie zająknął.. Przymierzałem sie do GSa ale jakość wykonania odbiega od Triumpha i to znacznie. Explorer jest większy, lepsze wzornictwo i tańszy.. Dla mnie wszystko na plus. BMW nie moja bajka...<br><hr>wertyKomentatorzy napisał(a):Co do kwestii prestiżu marki - czy Ducati, KTM lub Triumph mają mniej prestiżowe logo? Tu się nie zgodzę z autorem. Zwłaszcza, że ostatnimi czasy jakość produktów z Bawarii znacznie się obniżyła. Wydaje mi się, że takich legendarnych przebiegów jak na starych GSach na tych nowych nie uda się powtórzyć. Za dużo rzeczy może się tu zepsuć. To zmora współczesnych motocykli... Tak czy inaczej - swoich wiernych fanów BMW na pewno znajdzie, ja wybieram Triumpha.<br><hr>Max3miasto<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 62
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość