Zobacz wątek - Problemy z odpaleniem aprili RSV 1000 tuono
NAS Analytics TAG

Problemy z odpaleniem aprili RSV 1000 tuono

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problemy z odpaleniem aprili RSV 1000 tuono

Postprzez tbstuono » 5/2/2014, 10:05

Witam, problem z odpaleniem po przerobce instalacji elektrycznej. w celu zmiany Moto na streetfighter przenioslem wszystkie kable z przodu motocykla pod siedzenie wraz z przekaznikami oraz bezpiecznikami ktore oryginalnie mialy miejsce pod lampa, wiekszosc instalacji zostala cieta i laczona z wykorzystaniem oryginalnych przewodow, przedluzone zostaly jedynie kable zasilajace manetki, klakson, lampe, wentylatory oraz kierunki. Wszystkie polaczenia zostaly dokladnie zlutowane, znalazlem kilka ponadpalanych przewodow ktore wymienilem po calych dlugosciach. Po zakonczeniu prac zabralem sie za instalacje akumulatora, niestety nie wiem jakim cudem podlaczylem go odwrotnie. Po wymianie bezpiecznika i ponownym podlaczeniu baterii moto kreci I co jakis czas lapie na 2-3 obroty silnika. Po bardzo dlugiej probie krecenia z kablami rozruchowymi odpalila i chodzila jak nalezy. Po rozgrzNiu zgasilem i starAlem sie odpalic jeszcze raz, jednak bez powodzenia. Dalej lapie co pewien czas I na tym sie konczy. Wczoraj w nocy przepatrzylem wszystkie luty ponownie, lecz nie pomoglo. ZastanawiAm sie czy moglem uszkodzic ECU lub power commander gdy odwrotnie podpiolem aku. Prosze o pomoc. Pozdrawiam Tomasz
tbstuono
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/2/2014, 09:31


Postprzez rosiboj » 5/2/2014, 11:14

Prawdopodobnie uszkodziles cele w akumulatorze i mimo, ze kreci nie ma juz na tyle mocy aby powstala iskra dlatego nie odpala, natomiast jak podepniesz kablami to odpala.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?


Postprzez tbstuono » 5/2/2014, 14:39

Przy kazdej probie podlaczam kable rozruchowe od pory gdy zapalil. Potem wykazywal taka sama chec wspolpracy jak przedtem czyli praktycznie zadna lub jak zauwazylem zaraz po dopompowaniu paliwa gora 2 obroty silnika :cry:
tbstuono
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/2/2014, 09:31

Postprzez tbstuono » 5/2/2014, 14:43

Wlasnie odpiolem power commander-a. Dalej to samo :cry:
tbstuono
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/2/2014, 09:31

Postprzez melvin » 5/2/2014, 16:47

a próbowałeś mu odłąłczyć aku na jakiś czas? może wywaliło jakiś błąd? jest tam opcja sprawdzenia błędów? jeśli nie to szukaj ECU na podmianę i sprawdź czy ożyje bo równie dobrze mógł się przypalić jakiś przekaźnik lub inna pierdoła która teraz robi takie dziwne cyrki.


zdarzało mi się że 929 nie chciała zagadać bo upalił mi się lut w przekaźniku pompy paliwa i czasem ją rozłączało a czasem nie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez tbstuono » 6/2/2014, 21:07

ECU podmienione melvin. Moto chodzi bez zarzutu, nastepnym etapem piaskowanie i malowanie felg i wachacza. Podesle foto jak skoncze. Dzieki, pozdrawiam.
tbstuono
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/2/2014, 09:31

Postprzez hubi199 » 8/2/2014, 20:41

Dobrze, że działa. choć szkoda kasy na ecu ($ na bezołowiową zawsze sięprzyda)
Daj jakiemuś elektronikowi, może jakimś cudem naprawi sterownik i będziesz mieć na zapas (lub nowy sprzedasz)
Może tylko diody się uszkodziły?? (myślę, że jest tam jakieś zabezpieczenie)
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr