Honda hm cre 50 po tuningu
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Honda hm cre 50 po tuningu
Witam ! Czy koszty eksploatacji takiej hondy (http://tablica.pl/oferta/honda-hm-50-je ... 21cc47a774) po tuningu będą dużo sie różniły od takiej samej hondy na wszystkich częściach fabrycznych ? Ile mogą wynosić takie koszty ?
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
na pewno, kazda modyfikacja to szybsze zuzywanie częsci. ile - ciezko powiedziec - spytaj włąsciciela 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Po pierwsze poproś o jakieś potwierdzenie, że ma on deklarowaną moc.
Jeśli ma, to do amatorskiej jazdy będziesz miał więcej problemów niż satysfakcji.
Jeśli ma, to do amatorskiej jazdy będziesz miał więcej problemów niż satysfakcji.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
sprzedawca napisał : "Myślę że to jest koszt około 2 tyś zł jeżdżąc co weekend( lub dwa razy w tygodniu)" chodzi o koszty na sezon. Czy to możliwe ze to bedzei tak duża suma ? Z tego co wiem to utrzymanie hard enduro z dużym silnikiem tyle kosztuje .
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
ee troche przesada ale fakt koszta bedą bardziej odcuzwalne niz w przypadku zwykłej fabrycznej wersji. mysle ze w 1000 sie da zamknąc no wiadomo wszystko zalezy od tego jak i jak często sie smiga. mozna sprzęt w kilka dni zarznąc katując non stop w cięzkich warunkach
i ja bym od razu mussy z kół wywalił sprzedał
zbędna masa dla takiego piździka, bo musy są cięzkie, a i tak ciezko w 50tce zarznąc dętke nawet cienką, chyba że sie po gwoździach jeździ. i zawsze pare zł dobrych mozna miec na ewentualny remont
i ja bym od razu mussy z kół wywalił sprzedał

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
aha czyli jeżdżąc tak 3-4 razy w tygodniu po górach zmieściłbym się w 1000 zł na sezon ? a jezeli kupiłbym fabryczna wersje takiego motorka to co najlepiej wymienić tak zeby zyskał mocy ae zeby koszty utrzymania znaczaco nie wzrosły ?
- fredi143022
- Świeżak
- Posty: 127
- Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33
no 3-4 ale mozan jeździc po 10 minut a mozna jeździc 12 godzin... ciezko powiedziec ile sie bedzie wydawało bo zalezy w jakiej kondycji jest sam silnik. tłok cylindrem to wydatek pewnie jakies 600-700 zł wiec juz prawie tysiak.. a gdzie reszta silnika i gdzie jeszcze rama. ale to zalezy od stopnia uzytkowania
nic, kazda przeróbka to zmniejszenie zywotnosci
nic, kazda przeróbka to zmniejszenie zywotnosci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość