Cross do 3k
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Cross do 3k
Witam
Jeżeli temat jest wstawiony w złym miejscu proszę o przeniesienie.
Jaki cross do 3k będzie najlepszy ?
Jestem nowy w tej dziedzinie więc pytam sie bardziej doświadczonych ludzi.
Od razu dzięki
Jeżeli temat jest wstawiony w złym miejscu proszę o przeniesienie.
Jaki cross do 3k będzie najlepszy ?
Jestem nowy w tej dziedzinie więc pytam sie bardziej doświadczonych ludzi.
Od razu dzięki

- Dan13579PL
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/1/2014, 16:58
- Lokalizacja: Ustronie Morskie
po 1) cross do 3000 zł kazdy bedzie dobry bo tutaj bedzie liczył sie tylko stan techniczny, najlepsze najstarsze to były CRki, YZtki RMki, ale..
po2) pomysl czy opłaca ci sie kupować crossa, czy w ogóle bedzie stać cię na utrzymanie bo wydajac 3000 zł na moto, musisz sie liczyc że bedzie wymagał częstych remontów, wiec utrzymanie rzędu 1000 zł rocznie to minimum przy bardzo rzadkiej rekreacyjnej jeździe
po 3) mowa oczywiscie o 125tkach bo wiekszego w ogóle nie ma co kupowac, chyba że jestes niski albo sie boisz 125 to 85tka bedzie jeszcze lepsza. ( napisz ile masz lat, ile wazysz i ile masz wzrostu )
po 4) gdzie chcesz tym jeździc ? rozumiem że orientujesz sie że crossówki są do jazdy po torach crossowych, moze zainteresowało by cie bardziej enduro ?
po2) pomysl czy opłaca ci sie kupować crossa, czy w ogóle bedzie stać cię na utrzymanie bo wydajac 3000 zł na moto, musisz sie liczyc że bedzie wymagał częstych remontów, wiec utrzymanie rzędu 1000 zł rocznie to minimum przy bardzo rzadkiej rekreacyjnej jeździe
po 3) mowa oczywiscie o 125tkach bo wiekszego w ogóle nie ma co kupowac, chyba że jestes niski albo sie boisz 125 to 85tka bedzie jeszcze lepsza. ( napisz ile masz lat, ile wazysz i ile masz wzrostu )
po 4) gdzie chcesz tym jeździc ? rozumiem że orientujesz sie że crossówki są do jazdy po torach crossowych, moze zainteresowało by cie bardziej enduro ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Odpowiedzi na pytania:
1. Ceny dokładnie nie znam i może być + - 1000
2.To sie wlicza do 1-wszego
3. Nie boje sie wyzwań
Mam lat 13 wzrost około 160cm - 170cm i waże 55kg. Cross ma być jeszcze dla mojego taty ale raczej nie będzie nim jeździł.
4. I tak i nie. To ma mi służyć do jazdy po górach, polach i łąkach. Nie zbyt odróżniam crossa od Enduro :/
PS.: Kiedyś jeździłem Yamahą 250 (ścigaczem) taty.
1. Ceny dokładnie nie znam i może być + - 1000
2.To sie wlicza do 1-wszego
3. Nie boje sie wyzwań

4. I tak i nie. To ma mi służyć do jazdy po górach, polach i łąkach. Nie zbyt odróżniam crossa od Enduro :/
PS.: Kiedyś jeździłem Yamahą 250 (ścigaczem) taty.
- Dan13579PL
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/1/2014, 16:58
- Lokalizacja: Ustronie Morskie
pokaż no co to za scigacz taty.
po 1 125tka bedzie dla ciebie za duza, dla ojca spoko. dla ciebie moze byc kondycyjnie i wysiłkowo za mocna. no i średnio nadaje sie w góry. cross od enduro odróznisz od modelu enduro fabrycznie ma swiatła i homologacje na droge publiczna
szczerze co ci doradze - kup sobie yamahe DT 125, odchudź troche i tym smigaj. za 3000 zł kupisz juz konkretniejszą sztuke niz starądobitą wycyznówke. kolejna sprawa to remonty tutaj za ułamek ceny remontu wyczynówki odpicujesz sprzet mechanicznie. mniej pali, i lepiej nadaje sie do latania po łąkach niz crossówka
po 1 125tka bedzie dla ciebie za duza, dla ojca spoko. dla ciebie moze byc kondycyjnie i wysiłkowo za mocna. no i średnio nadaje sie w góry. cross od enduro odróznisz od modelu enduro fabrycznie ma swiatła i homologacje na droge publiczna
szczerze co ci doradze - kup sobie yamahe DT 125, odchudź troche i tym smigaj. za 3000 zł kupisz juz konkretniejszą sztuke niz starądobitą wycyznówke. kolejna sprawa to remonty tutaj za ułamek ceny remontu wyczynówki odpicujesz sprzet mechanicznie. mniej pali, i lepiej nadaje sie do latania po łąkach niz crossówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No ok.
Ojciec MIAŁ Yamahe TR 400.
Jakoś niezbyt sądzę że 125 będzie za duża.... Jeździłem już jedną i nie odczuwałem dyskomfortu. Jedyny problem o jaki tobie chyba chodzi to mój wzrost. Jak chciałem stanąć to leko sie przechylałem na bok i stałem stabilnie.
Dzięki że powiedziłeś mi czym sie różni cross od Enduro. Bardziej takie Enduro bym chciał bo czasami do babci skoczyć bym mógł.
Możesz mi podać z 2-3 przykłady takich Enduro w stylu właśnie Yamahy DT 125. Coś w ten deseń bym chciał mieć. Może być KTM, Suzuki, Yamaha itp.
Dzięki za wskazówki i będę wdzięczny za kilka przykładów
PS.: Nie musi być Enduro
Ojciec MIAŁ Yamahe TR 400.
Jakoś niezbyt sądzę że 125 będzie za duża.... Jeździłem już jedną i nie odczuwałem dyskomfortu. Jedyny problem o jaki tobie chyba chodzi to mój wzrost. Jak chciałem stanąć to leko sie przechylałem na bok i stałem stabilnie.
Dzięki że powiedziłeś mi czym sie różni cross od Enduro. Bardziej takie Enduro bym chciał bo czasami do babci skoczyć bym mógł.
Możesz mi podać z 2-3 przykłady takich Enduro w stylu właśnie Yamahy DT 125. Coś w ten deseń bym chciał mieć. Może być KTM, Suzuki, Yamaha itp.
Dzięki za wskazówki i będę wdzięczny za kilka przykładów

PS.: Nie musi być Enduro

- Dan13579PL
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/1/2014, 16:58
- Lokalizacja: Ustronie Morskie
a jaką jeździłeś ? są rózne 125tki jedne ledwo ruszają z miejsca a inne są mega mocne.
enduro musi byc skoro chcesz latać po lasach. cross sie do tego nie nadaje i jest 2X drozszy minimum w utrzymaniu.
masz yamahe dt 125, ktma lc2, suzuki ts ale to stare padliny, honde mtx ale tez przestarzałe chyba ze nowsze hondy crm 125, kawasaki kmx. aprilia rx
enduro musi byc skoro chcesz latać po lasach. cross sie do tego nie nadaje i jest 2X drozszy minimum w utrzymaniu.
masz yamahe dt 125, ktma lc2, suzuki ts ale to stare padliny, honde mtx ale tez przestarzałe chyba ze nowsze hondy crm 125, kawasaki kmx. aprilia rx
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
[quote="Dan13579PL"]No ok.
Ojciec MIAŁ Yamahe TR 400.
Jakoś niezbyt sądzę że 125 będzie za duża.... Jeździłem już jedną i nie odczuwałem dyskomfortu. Jedyny problem o jaki tobie chyba chodzi to mój wzrost. Jak chciałem stanąć to leko sie przechylałem na bok i stałem stabilnie. Hehe no tak tylko z utrzymaniem takiej 125 ( dajmy na to DT ) jezeli normalnie na płaskim ledwo dosiegasz a co dopiero w terenie, gdzie masz dołki, górki, podjazdy itd Jak dla mnie taka dt w 125 sponiewierałaby Cię w lesie... ale jak wolisz
Ojciec MIAŁ Yamahe TR 400.
Jakoś niezbyt sądzę że 125 będzie za duża.... Jeździłem już jedną i nie odczuwałem dyskomfortu. Jedyny problem o jaki tobie chyba chodzi to mój wzrost. Jak chciałem stanąć to leko sie przechylałem na bok i stałem stabilnie. Hehe no tak tylko z utrzymaniem takiej 125 ( dajmy na to DT ) jezeli normalnie na płaskim ledwo dosiegasz a co dopiero w terenie, gdzie masz dołki, górki, podjazdy itd Jak dla mnie taka dt w 125 sponiewierałaby Cię w lesie... ale jak wolisz

ggggg
-
pioneer656 - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 19/11/2013, 15:04
- Lokalizacja: tak
Nie zbyt ci sprecyzuje jaka to była 125 ale nie była mułowata.
Dzięki za kilka przykładów
Temat można zamknąć jak już nikt nie ma nic do powiedzenia w tej sprawie.
Dzięki za kilka przykładów

- Dan13579PL
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/1/2014, 16:58
- Lokalizacja: Ustronie Morskie
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości