Zakup Yamaha WR 250F
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Zakup Yamaha WR 250F
Siema, od jakiegoś czasu chce kupić Yamaha WR 250F, czytałem wiele opinii na jej temat ale większość była nie dokładna i nie mogę sie zdecydować...
Piszę ponieważ chciałbym wiedzieć jakie są koszty eksploatacji takiego motoru i czy opłaca się go kupować?
Z góry dzieki za odp.
Pozdrawiam
Piszę ponieważ chciałbym wiedzieć jakie są koszty eksploatacji takiego motoru i czy opłaca się go kupować?
Z góry dzieki za odp.
Pozdrawiam

- Alex457PL
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 14/12/2013, 16:32
enduro - wiec dział off road to tak na przyszłosc
czy opłaca - pomysl logicznie jak niby mamy Ci odpowiedziec na to pytanie ? pomysl jak koncern taki jak yamaha mógłby wypuscic motocykl którego nie opłaca sie kupować ? najpierw logiczne myslenie potem zadawanie pytan... moto jest idealne ale pod swoim względem. to wyczynówka w teren, bezkompromisowa droga, lekka
jakie koszta eksploatacji - duzo tutaj zalezy od zawodnika i terenu. ale bez 1000 zł rocznie nawet jak moto bedzie praktycznie stało nie ma co podchodzic, oleje smary, tłoki korbowody, rozrząd - serwis jest dosyc częsty. tłoki wytrzymują jakies 200 mth przy średnio agresywnej eksploatacji. dla porównania ja w sezonie robie lekko ponad 100 mth. remont silnika od wymiany tłoka za jakies 500-800 zł plus robocizna moze kosztowac nawet 4 tysie zł jak dojdzie korba cylinder i rozrząd plus jakiestam pierdoły. no generalnie o wszystko trzeba dbac ja wydaje minimum 1500 zł na sezon zwykle blize 2000 zł wychodzi
czy opłaca - pomysl logicznie jak niby mamy Ci odpowiedziec na to pytanie ? pomysl jak koncern taki jak yamaha mógłby wypuscic motocykl którego nie opłaca sie kupować ? najpierw logiczne myslenie potem zadawanie pytan... moto jest idealne ale pod swoim względem. to wyczynówka w teren, bezkompromisowa droga, lekka
jakie koszta eksploatacji - duzo tutaj zalezy od zawodnika i terenu. ale bez 1000 zł rocznie nawet jak moto bedzie praktycznie stało nie ma co podchodzic, oleje smary, tłoki korbowody, rozrząd - serwis jest dosyc częsty. tłoki wytrzymują jakies 200 mth przy średnio agresywnej eksploatacji. dla porównania ja w sezonie robie lekko ponad 100 mth. remont silnika od wymiany tłoka za jakies 500-800 zł plus robocizna moze kosztowac nawet 4 tysie zł jak dojdzie korba cylinder i rozrząd plus jakiestam pierdoły. no generalnie o wszystko trzeba dbac ja wydaje minimum 1500 zł na sezon zwykle blize 2000 zł wychodzi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Cześć, taki motocykl może ci się opłacać kupić jeżeli masz dużo kasy za zakup jak i remont cross'a i nie ma różnicy czy to będzie yamaha, kawasaki, itp zawsze 1000-2000zł rocznie musisz mieć. A jak kupujesz wr 250 to też musisz dać troche kasy żeby nie trafić na mine, bo jak trafisz to kilka tyś. na remontu będziesz musiał dać.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- TheGludek
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 15/1/2014, 21:42
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości