napinacz srad 750
Posty: 6
• Strona 1 z 1
napinacz srad 750
witam ponownie
kończę już pełen serwis motocyklowy jeśli ktoś śledzi tematy wie o wszystkim .
teraz sprawa dotyczy napinacza w moim sradzie 750 2000r raz na jakiś czas zarzęzi z jego okolic mechanik powiedział że to normalne w tych modelach lubią się zacinać napinacze trzeba go przesmarować i będzie śmigał .
czy ktoś już z was to robił ? czy jak go wyjmę rozrząd nie powinien przeskoczyć ?
tu jest link takiego samego jak go się poluzowuje a później wkłada i napina? wszelka pomoc się przyda
http://archiwumallegro.pl/napinacz_rozr ... 52331.html

teraz sprawa dotyczy napinacza w moim sradzie 750 2000r raz na jakiś czas zarzęzi z jego okolic mechanik powiedział że to normalne w tych modelach lubią się zacinać napinacze trzeba go przesmarować i będzie śmigał .
czy ktoś już z was to robił ? czy jak go wyjmę rozrząd nie powinien przeskoczyć ?
tu jest link takiego samego jak go się poluzowuje a później wkłada i napina? wszelka pomoc się przyda
http://archiwumallegro.pl/napinacz_rozr ... 52331.html
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
???
no nie 120 postów i brak znajomości regulaminu
i co ja mam z tobą zrobić
zapisuję twój nick
jeszcze raz post pod postem
i ostrzeżenie
senekkorzenna
no nie 120 postów i brak znajomości regulaminu

i co ja mam z tobą zrobić

zapisuję twój nick
jeszcze raz post pod postem

senekkorzenna
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
Nie mogę odszukać foto tego napinacza, ale zazwyczaj jest tak:
Wariant 1. - na końcu napinacza jest śrubka, którą się odkręca, w środek pakuje mały płaski śrubokręt i się skręca napinacz. Trzymając go w takim stanie wsuwa w obudowę/karter i dokręca. Potem puszczasz śrubokręt i napinacz się podstawia.
Wariant 2. - napinacz ma zapadkę, którą się naciska, trzpień wciskasz do oporu, puszczasz zapadkę. Napinacz montujesz, a przy dokręcaniu zapadka się zwalnia i napinacz się podstawia.
Wariant 3. - Napinacz jest olejowy, sam się podstawia, jak jest ciśnienie oleju
Wariant 4. - np. VFR800Fi - Brak napinacza, brak łańcuszka, rozrząd na kołach zębatych
Wariant 1. - na końcu napinacza jest śrubka, którą się odkręca, w środek pakuje mały płaski śrubokręt i się skręca napinacz. Trzymając go w takim stanie wsuwa w obudowę/karter i dokręca. Potem puszczasz śrubokręt i napinacz się podstawia.
Wariant 2. - napinacz ma zapadkę, którą się naciska, trzpień wciskasz do oporu, puszczasz zapadkę. Napinacz montujesz, a przy dokręcaniu zapadka się zwalnia i napinacz się podstawia.
Wariant 3. - Napinacz jest olejowy, sam się podstawia, jak jest ciśnienie oleju
Wariant 4. - np. VFR800Fi - Brak napinacza, brak łańcuszka, rozrząd na kołach zębatych

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości