GSX 1250, moze CBF 1000 (nowy model)
Posty: 16
• Strona 1 z 1
GSX 1250, moze CBF 1000 (nowy model)
hej siostry i bracia biekrzy,
chce na wiosne 2014 roku zmienić motor na turystyka ze sportowym zacieciem (za ok 25tys, +/- 2-3 tysiace, oczywiście używany). moją uwage przykuł GSX-F 1250 - taki niby bandit w wiekszej owiewce.
moje pytanie brzmi:
co z tym motorem jest nie tak, że jest go tak malo na rynku wtórnym? na allegro jest moze 4-5 sztuk, ciągle te same, nie sprzedają sie, etc. warto ten motor w ogóle kupowac? ktoś ma doswidaczenie z tą maszyna? czytałem testy etc, i raczej ma dobre recenzje.
druga opcja do CBF 1000 (nowy model) - tego motra jest już wiecej, więc raczej nie mam pytan co do niego, bo to w koncu honda
bede wdzieczy za wszelkie wypowiedzi i rady
pozdro!!
chce na wiosne 2014 roku zmienić motor na turystyka ze sportowym zacieciem (za ok 25tys, +/- 2-3 tysiace, oczywiście używany). moją uwage przykuł GSX-F 1250 - taki niby bandit w wiekszej owiewce.
moje pytanie brzmi:
co z tym motorem jest nie tak, że jest go tak malo na rynku wtórnym? na allegro jest moze 4-5 sztuk, ciągle te same, nie sprzedają sie, etc. warto ten motor w ogóle kupowac? ktoś ma doswidaczenie z tą maszyna? czytałem testy etc, i raczej ma dobre recenzje.
druga opcja do CBF 1000 (nowy model) - tego motra jest już wiecej, więc raczej nie mam pytan co do niego, bo to w koncu honda

bede wdzieczy za wszelkie wypowiedzi i rady

pozdro!!
- JohnnyBzz
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 18/12/2013, 21:12
Może kawasaki Z1000SX? Ponoć bije konkurencje w testach na całym świecie.
Jak ogarniasz angielski to sobie obczaj: http://www.youtube.com/watch?v=fv7Uy_8ZgeQ
Jak ogarniasz angielski to sobie obczaj: http://www.youtube.com/watch?v=fv7Uy_8ZgeQ
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost - dzieki - super film na YT - rewelacja!!!
ale kawa z1000sx to taki bardziej sport (jak na moje oko - widać to np. po kanapie). na allegro są tylko 2 sztuki uzwane za 26 i 28tys, tez maly wybór.
generalnie ciezko w naszym kraju o turystyczno-sportowego litra :>
... tak wiec... ktos cos o gsx-f 1250 moze napisac?
ale kawa z1000sx to taki bardziej sport (jak na moje oko - widać to np. po kanapie). na allegro są tylko 2 sztuki uzwane za 26 i 28tys, tez maly wybór.
generalnie ciezko w naszym kraju o turystyczno-sportowego litra :>
... tak wiec... ktos cos o gsx-f 1250 moze napisac?

- JohnnyBzz
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 18/12/2013, 21:12
JohnnyBzz Nie bardzo rozumiem, BG podal tobie fajny link gdzie masz podrownane Kawasaki Z1000SX v Honda CBF1000F v Suzuki GSX1250FA czyli dwa motocykle ktore sam zaproponowales vs cos co zaproponowal BG. Z testu jasno wynika , ze kawasaki jest oczywistym zwyciezca pod wieloma wzgledami, ow GSX-F nie posiada podstawowych rzeczy takich jak regulacja zawieszenia z przodu ktore jest rodem z zeszlej epoki (nawet nie jest to USD), praca silnika a konkretnie system paliwa ktoremu troszke brakuje do konkurencji co daje lacznie tak sportowe zaciecie jak granie na play station w wyscigi. Kawasaki nie dosc, ze dostarcza ci najciekawszy silnik ktory spelnia twoje wymagania odnosnie sportowego zaciecia to jeszcze dostajesz wspolczesne zawieszenie ktore daje o wiele lepszy feedback, regulowany screen, kontrola trakcji wraz ze zmiana modow i to wszystko kosztuje niewiele wiecej niz honda, moim zdaniem no brainer. Sam przyznajesz, ze miesci sie w twoim budzecie, i zaden z niego bardziej sport, poprostu dobrze wyglada. Nie rozumiem cie
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
To tak jak by zarzucić Fazerowi 1000 że ma zbyt sportowe zacięcie bo silnik jest zaadoptowany od R1
To jest Sportowo-turystyczne moto podobnie jak Z1000SX a nie typowy turystyk który ma kanape wielkości Goldwinga czy K1600GTL. Nie dość że możesz się tym wyszaleć to jeszcze wygodnie zwiedzisz pół europy jak ino ci się zachce... Zresztą Rosiboj powiedział już chyba wszystko na temat 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
a ktos z Was jezdzil na GSX1250? bo troche pitolicie ... motocykl do turystyki jest idealny, bardzo elastyczny, ladownosc 220 kg, przywolywanie regulacji zawieszenia jest troche smieszne .... a co do sportowego zaciecia .... prosze Cie .... ten motocykl pod dobrym jezdzcem potrafi duzo ....
no i argument koronny, kup Z1000SX w dobrym stanie za 25 kpln ........
przejechalem prawie 20 kkm na GSX1250FA i jak dla mnie to genialny motocykl, bez wodotryskow, bajerow ale solidny, szybki i wygodny
a dlaczego malo na rynku? poczytaj post Rosiboja, moto ma zero do lansu, TYLKO 98 kucy, bez szacunu na dzielni
no i argument koronny, kup Z1000SX w dobrym stanie za 25 kpln ........
przejechalem prawie 20 kkm na GSX1250FA i jak dla mnie to genialny motocykl, bez wodotryskow, bajerow ale solidny, szybki i wygodny
a dlaczego malo na rynku? poczytaj post Rosiboja, moto ma zero do lansu, TYLKO 98 kucy, bez szacunu na dzielni
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
Leff a było sobie obejrzeć filmik
GSX1250FA to dobre moto ale z motocyklem sportowo-turystycznym to nie wiem co ma wspólnego 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
BG - bo to porownywanie jablek z ziemniakami, Z1000SX zbudowany jest na bazie streetfightera a GSX na bazie bigbike'a to zupelnie rozne motocykle, GSX nie jest sportrutystykiem, Suzuki nie ma w ofercie konkurencji dla Z1000SX, juz bardziej mozna porownywac CBF1000 z GSX, wydaje mi sie, ze sensowna konkurencja dla Z1000SX jest FZ1 Fazer z tym, ze to duzo starsza konstrukcje
btw. w nowym Z1000SX rozwalilo mnie, ze Kawasaki nie przewiduje mozliwosci montazu trzech kufrow, albo top case albo boczne
JohnnyBzz - napisalem wyzej, motocykl o dosc leciwej kontrukcji, bez bajerow, bez oszalamiajacych parametrow na papierze, nie grzeszy uroda i stylistyka .... ale zapierdziela jak trzeba
a i jeszcze jedno, GSX jest drozszy od Bandita a malo kto chce doplacac za inne zegary, lampe i pelna owiewke bo reszta jest identyczna
btw. w nowym Z1000SX rozwalilo mnie, ze Kawasaki nie przewiduje mozliwosci montazu trzech kufrow, albo top case albo boczne
JohnnyBzz - napisalem wyzej, motocykl o dosc leciwej kontrukcji, bez bajerow, bez oszalamiajacych parametrow na papierze, nie grzeszy uroda i stylistyka .... ale zapierdziela jak trzeba
a i jeszcze jedno, GSX jest drozszy od Bandita a malo kto chce doplacac za inne zegary, lampe i pelna owiewke bo reszta jest identyczna
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
Leff czy ja dobrze cie zrozumialem? Mowisz, ze jest " bez wodotryskow, bajerow ale solidny, szybki i wygodny" Tzn, ze co? Tamte niby sa niesolidne wolne i niewygodne? Uzyles bardzo niezrozumialych dla mnie argumentow. Jak by dobry jezdziec zalatwial sprawe wszystkiego to ducati by nie bylo na tej pozycji na jakiej jest w motogp. Niestety ale brak feedbacku z zawieszenia to powazna sprawa a archiwalna konstrukcja jest jedynie zaleta chyba dla znacznej mniejszosci uzytkownikow.
PS. Jak widac da sie miec 3 kufry jesli sie bardzo chce

PS. Jak widac da sie miec 3 kufry jesli sie bardzo chce

Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Rosiboj, czy aby zrozumiales co ja napisalem? bo mam watpliwosci ... pisalem o GSX a nie negowalem cech pozostalych motocykli
nie wiem o jaki braku feedbacku mowisz ale mam wrazenie, ze co najwyzej przekulales sie tym motocyklem albo powtarzasz czyjes opinie, to samo jesli chodzi o leciwa, malo wysublimowana kontsrukcje, otoz dosc duza liczba uzytkownikow woli cos takiego zamiast naszpikowanego elektronika i bajerami nowoczesnego technosprzetu
jesli chodzi o kufry to znowu, przeczytales co napisalem? bo pisalem o Z1000SX MY2014
nie wiem o jaki braku feedbacku mowisz ale mam wrazenie, ze co najwyzej przekulales sie tym motocyklem albo powtarzasz czyjes opinie, to samo jesli chodzi o leciwa, malo wysublimowana kontsrukcje, otoz dosc duza liczba uzytkownikow woli cos takiego zamiast naszpikowanego elektronika i bajerami nowoczesnego technosprzetu
jesli chodzi o kufry to znowu, przeczytales co napisalem? bo pisalem o Z1000SX MY2014
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
Leff no wlasnie jakos ciezko cie zrozumiec w tym co piszesz dlatego kazdy post zaczynam od "Leff czy ja dobrze cie zrozumialem?" a jezeli ty mowisz ,ze pisales o z1000SX to ja sie zastanawiam zdjecie czego wkleilem?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Bądź co bądź pytanie było o motocykl sportowo-turystyczny i w te kryteria idealnie wpisuje się Z1000SX 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
W te kategorie całkiem dobrze wpisuje się Triumph Sprint ST, dość wygodny i całkiem sportowy pazur chodź trochę ciężki . Silnik jedzie już od dołu, zawieszenie dość miękkie ale daje radę największy minus to hamulce nie ma jakieś tragedii ale mogło by być lepiej.
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości