Zobacz wątek - Praca nowego łańucha D.I.D 525 VX GSR 600
NAS Analytics TAG

Praca nowego łańucha D.I.D 525 VX GSR 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Praca nowego łańucha D.I.D 525 VX GSR 600

Postprzez mentorsct » 8/6/2013, 11:48

Witam, 2 dni temu założyłem nowy napęd kompletny (zakładałem sam). Motocykl postawiłem na podnośniku i włączyłem bieg. Czy taka praca łańcucha jest normalna?
http://www.youtube.com/watch?v=b_GojY3_ ... e=youtu.be

Ustawiając naciąg łańcucha jest w jednym miejscy delikatnie ciaśniejszy? Co może to powodować? Stary napęd wymieniłem właśnie przez to że jak naciągałem do standardowego luzu, a potem dalej przekręciłem kołem to miał jedno miejsce napięte jak struna.

I moje drugie pytanie?
Łańcuch zapiąłem na zapinkę ponieważ muszę podjechać do koleszki z zakuwarką i przemienić zapinkę za zakuwkę. Czy w dobrą stronę dałem zapinkę? Bo coś mi się wydaje, że chyba źle? Chce się upewnić.
Zapinka jest nad wahaczem i rozcięte miejsce jest w kierunku jazdy.

Obrazek

Dzięki za pomoc.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada


Postprzez toma1 » 8/6/2013, 14:24

Rozciecie daj w przeciwnym kierunku do jazdy, wieksza pewnosc ze nie spadnie.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15


Postprzez lukaszooo » 13/12/2013, 15:59

Witam panowie, nie chce zakładac nowego tematu wiec napisze tutaj. Od dwoch lat jeżdżę CBR 600 F2 jest to moje pierwsze moto wiec dopiero sie ucze :) na koniec sezonu zacząłem miec problemy z łancuchem mianowicie zaczął strzelać więc szykowałem sie do wymiany. Zacząłem wertować alledrogo i znalazłem zestaw łańcuch DID 525 VX (taki jak wyżej) + zebatki sunstara dzwoniłem do goscia, niby sprawdzał w katalogu ze na 100% taki szedł ori.
Mój kolega niedawno rozwalił moto, ok 2 miesiące temu kupił nowy napęd za ponad 500zł (łańcuch DID 525 VX) motor szedł na żyletki i przez przypadek dowiedziałem sie ze łancuch który posiada to ten sam który miałem kupic na allegro , odkupiłem od niego właśnie taki praktycznie nowy łańcuch. Miałem zamawiać juz zębatki ale cos mnie tknęło i chciałem zrobic przymiarkę na stare zeby, i okazało sie ze u mnie siedzi 530 a ten który wziełem od kumpla jest za mały .......... Co mam robic wsadzić mniejsze zębatki i ten łańcuch czy odżałować te 200zł i kupić taki zestaw jak siedzi teraz ???? Jaki zestaw szedł oryginalnie??? gosc do któego dzwoniłem podobno sprawdzał w katalogu, więc albo mnie oszukał albo u mnie siedzi większy zestaw
lukaszooo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18

Postprzez hubi199 » 13/12/2013, 16:37

http://www.didchain.com/chainSpecs.html
Ale wy się boicie szukać w internecie.

530vx 108
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez Vergon » 13/12/2013, 17:42

Masz pewność, że nic nie stało się z tym łańcuchem przy dzwonie?
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez lukaszooo » 13/12/2013, 18:22

Dzwon był przodem, lagi sie złożyły i motor został stojąc w aucie predkosc ok 70km/h , na 100% nie mam pewności ale co by mogło sie z nim stać skoro tył motoru był nie draśnięty ???
Skoro 530 to gosc z allegro poprostu chciał mi wcisnąć towar .............
Chce ktos kupić ???
lukaszooo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18

Postprzez lukaszooo » 14/12/2013, 08:28

jak myslicie jesli wymienie zebatki na ciensze, naped nie padnie po sezonie ???
lukaszooo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18

Postprzez rosiboj » 14/12/2013, 10:28

A myslimy , ze:

A) Naucz sie edytowac posty bo wylecisz.
B) Musisz byc bardzo bogaty, zeby bylo cie stac na takie eksperymenty - Kupiles zly lancuch z powypadkowej maszyny i teraz kombinujesz jak leczyc syfa plastrem.

Masz lekcje na przyszlosc, zeby kupowac nowe, jak cos nie gra to mozna oddac. Kup nowy a z tego zrob sobie naszyjnik bo do tego sie wlasnie nadaje ponownie zakuwany lancych
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez lukaszooo » 14/12/2013, 12:02

Jak pewnie kochany mod sie domysla,gdyby było mnie stać nie kombinował bym z 20 letnim motorem wartym tyle co 2 porządne zestawy napedowe ......
Dzwoniłem do paru sklepów i do CBR F2/3 do96r produkowali zebatki tylko na łańcuch 530 , zębatka z innej Hondy nie podejdzie ponieważ podobno w 96r Honda przeszła na wałek zdawczy posiadający 13 zębów wczesniej było 12, wiec nic nie da sie dopasowac ....
lukaszooo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18

Postprzez rosiboj » 14/12/2013, 17:40

Jest takie powiedzenie, "Nie stac mnie na taniego adwokata" -jak zrozumiesz o co w nim chodzi to bedziesz wiedzial co mialem na mysli
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr