Praca nowego łańucha D.I.D 525 VX GSR 600
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Praca nowego łańucha D.I.D 525 VX GSR 600
Witam, 2 dni temu założyłem nowy napęd kompletny (zakładałem sam). Motocykl postawiłem na podnośniku i włączyłem bieg. Czy taka praca łańcucha jest normalna?
http://www.youtube.com/watch?v=b_GojY3_ ... e=youtu.be
Ustawiając naciąg łańcucha jest w jednym miejscy delikatnie ciaśniejszy? Co może to powodować? Stary napęd wymieniłem właśnie przez to że jak naciągałem do standardowego luzu, a potem dalej przekręciłem kołem to miał jedno miejsce napięte jak struna.
I moje drugie pytanie?
Łańcuch zapiąłem na zapinkę ponieważ muszę podjechać do koleszki z zakuwarką i przemienić zapinkę za zakuwkę. Czy w dobrą stronę dałem zapinkę? Bo coś mi się wydaje, że chyba źle? Chce się upewnić.
Zapinka jest nad wahaczem i rozcięte miejsce jest w kierunku jazdy.
Dzięki za pomoc.
http://www.youtube.com/watch?v=b_GojY3_ ... e=youtu.be
Ustawiając naciąg łańcucha jest w jednym miejscy delikatnie ciaśniejszy? Co może to powodować? Stary napęd wymieniłem właśnie przez to że jak naciągałem do standardowego luzu, a potem dalej przekręciłem kołem to miał jedno miejsce napięte jak struna.
I moje drugie pytanie?
Łańcuch zapiąłem na zapinkę ponieważ muszę podjechać do koleszki z zakuwarką i przemienić zapinkę za zakuwkę. Czy w dobrą stronę dałem zapinkę? Bo coś mi się wydaje, że chyba źle? Chce się upewnić.
Zapinka jest nad wahaczem i rozcięte miejsce jest w kierunku jazdy.

Dzięki za pomoc.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
Witam panowie, nie chce zakładac nowego tematu wiec napisze tutaj. Od dwoch lat jeżdżę CBR 600 F2 jest to moje pierwsze moto wiec dopiero sie ucze
na koniec sezonu zacząłem miec problemy z łancuchem mianowicie zaczął strzelać więc szykowałem sie do wymiany. Zacząłem wertować alledrogo i znalazłem zestaw łańcuch DID 525 VX (taki jak wyżej) + zebatki sunstara dzwoniłem do goscia, niby sprawdzał w katalogu ze na 100% taki szedł ori.
Mój kolega niedawno rozwalił moto, ok 2 miesiące temu kupił nowy napęd za ponad 500zł (łańcuch DID 525 VX) motor szedł na żyletki i przez przypadek dowiedziałem sie ze łancuch który posiada to ten sam który miałem kupic na allegro , odkupiłem od niego właśnie taki praktycznie nowy łańcuch. Miałem zamawiać juz zębatki ale cos mnie tknęło i chciałem zrobic przymiarkę na stare zeby, i okazało sie ze u mnie siedzi 530 a ten który wziełem od kumpla jest za mały .......... Co mam robic wsadzić mniejsze zębatki i ten łańcuch czy odżałować te 200zł i kupić taki zestaw jak siedzi teraz ???? Jaki zestaw szedł oryginalnie??? gosc do któego dzwoniłem podobno sprawdzał w katalogu, więc albo mnie oszukał albo u mnie siedzi większy zestaw

Mój kolega niedawno rozwalił moto, ok 2 miesiące temu kupił nowy napęd za ponad 500zł (łańcuch DID 525 VX) motor szedł na żyletki i przez przypadek dowiedziałem sie ze łancuch który posiada to ten sam który miałem kupic na allegro , odkupiłem od niego właśnie taki praktycznie nowy łańcuch. Miałem zamawiać juz zębatki ale cos mnie tknęło i chciałem zrobic przymiarkę na stare zeby, i okazało sie ze u mnie siedzi 530 a ten który wziełem od kumpla jest za mały .......... Co mam robic wsadzić mniejsze zębatki i ten łańcuch czy odżałować te 200zł i kupić taki zestaw jak siedzi teraz ???? Jaki zestaw szedł oryginalnie??? gosc do któego dzwoniłem podobno sprawdzał w katalogu, więc albo mnie oszukał albo u mnie siedzi większy zestaw
- lukaszooo
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
Dzwon był przodem, lagi sie złożyły i motor został stojąc w aucie predkosc ok 70km/h , na 100% nie mam pewności ale co by mogło sie z nim stać skoro tył motoru był nie draśnięty ???
Skoro 530 to gosc z allegro poprostu chciał mi wcisnąć towar .............
Chce ktos kupić ???
Skoro 530 to gosc z allegro poprostu chciał mi wcisnąć towar .............
Chce ktos kupić ???
- lukaszooo
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18
A myslimy , ze:
A) Naucz sie edytowac posty bo wylecisz.
B) Musisz byc bardzo bogaty, zeby bylo cie stac na takie eksperymenty - Kupiles zly lancuch z powypadkowej maszyny i teraz kombinujesz jak leczyc syfa plastrem.
Masz lekcje na przyszlosc, zeby kupowac nowe, jak cos nie gra to mozna oddac. Kup nowy a z tego zrob sobie naszyjnik bo do tego sie wlasnie nadaje ponownie zakuwany lancych
A) Naucz sie edytowac posty bo wylecisz.
B) Musisz byc bardzo bogaty, zeby bylo cie stac na takie eksperymenty - Kupiles zly lancuch z powypadkowej maszyny i teraz kombinujesz jak leczyc syfa plastrem.
Masz lekcje na przyszlosc, zeby kupowac nowe, jak cos nie gra to mozna oddac. Kup nowy a z tego zrob sobie naszyjnik bo do tego sie wlasnie nadaje ponownie zakuwany lancych
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Jak pewnie kochany mod sie domysla,gdyby było mnie stać nie kombinował bym z 20 letnim motorem wartym tyle co 2 porządne zestawy napedowe ......
Dzwoniłem do paru sklepów i do CBR F2/3 do96r produkowali zebatki tylko na łańcuch 530 , zębatka z innej Hondy nie podejdzie ponieważ podobno w 96r Honda przeszła na wałek zdawczy posiadający 13 zębów wczesniej było 12, wiec nic nie da sie dopasowac ....
Dzwoniłem do paru sklepów i do CBR F2/3 do96r produkowali zebatki tylko na łańcuch 530 , zębatka z innej Hondy nie podejdzie ponieważ podobno w 96r Honda przeszła na wałek zdawczy posiadający 13 zębów wczesniej było 12, wiec nic nie da sie dopasowac ....
- lukaszooo
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości