Suzuki gsx650f vs SV650S
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jak dla mnie to kaaaażdy w tym wieku szuka czegoś choć trochę sportowego:) Zwłaszcza jak wyjeździł się tyle na RS125:D A pisze inaczej żeby być poważniej potraktowanym:)
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
To ja może tak pokrótce opiszę Ci SV'kę.
Jak na 650 jest bardzo poręcznym, zgrabnym motocyklem, dość wąskim i zwrotnym. Gdy pierwszy raz "usłyszałem" ją na yt, stwierdziłem "O ludziee.. To ma być świetny gang silnika? Ten traktor!?", dodatkowo optycznie wyglądała jak szczur (wersja S z czachą) - nie, to nie dla mnie.. Z braku laku i dostępności ciekawszych (jak wtedy mi się zdawało) maszyn, pojechałem obejrzeć tą pszczółkę. To, co zobaczyłem na żywo nijak się miało do zdjęć i filmików - cudo! I nawet brak dolnych owiewek mi nie przeszkadzał, stwierdziłem, że czacha w zupełności wystarczy, mimo, że zależało mi na plastikach. Pierwszej sztuki nie wziąłem, ale już kolejną z wydechem Scorpiona łyknąłem.
Wrażenia z jazdy..
Tyle się naczytałem przed zakupem - a że to szatan, że strasznie hamuje silnikiem, że nieuwaga i skończę na glebie przez zblokowanie tylnego koła i.. Tak naprawdę to prawda jest gdzieś po środku. Fakt faktem moto zbiera się od samego dołu, wystarczy minimalnie odkręcić i już wyrywa do przodu. Zmiana biegów w dół bez przegazówki skutkuje dość mocnym szarpnięciem, ale nie zdarzyło mi się jeszcze zablokować koła, nawet w mega mokrych warunkach (ale już umiałem przegazóweczkę). Moc jest raczej oddawana liniowo - po prostu od dołu ciągnie i tyle - niestety bez fajerwerków w górnym zakresie obrotów. Zapas jest dość spory, a skuteczna jazda bez szaleństw to zakres 3-5,5 tys. obrotów i można sprawnie się poruszać. SVka nie bardzo lubi schodzić poniżej 3 tys. - szarpie - no chyba, że na dwójeczce powolutku albo na półsprzęgle. Suzi potrafi zaskoczyć i to bardzo, jeżeli nie potraktuje się gazu z pokorą, ale po kilkunastu kilometrach już lekko wiadomo jak się obchodzić z moto, żeby nie przeholować.
Dłuższa jazda może zmęczyć, chociaż niektórzy to i na supersportach podróżują i dają radę, ale na pewno nie obejdzie się bez bólu nadgarstków, pleców czy tyłka - seryjna kanapa staje się dość twarda po większej liczbie km. Pasażer na krótkich dystansach nie ma źle, ale nie jest zbyt wygodnie, chyba, że Twój plecaczek to panienka 150/40. Ja latam z kierownicą od Nki, kosztem dociętej owiewki, ale za to pozycja jest prawie wyprostowana.
Koszty.
Zapomniałem nadmienić, że jeżdżę modelem oznaczonym jako "X", czyli 1999 na gaźniku.
Średnie spalanie w cyklu mieszanym = trochę pałowania, turystyki = 5,2l/100km.
Pałowanie + małe miasto = 7l/100km. Zapewne mogłoby wyjść jeszcze lepiej..
Wiadomo, dochodzą koszty utrzymania i niezbędne wymiany typu olej itd, ale poza tym nie narzekam, bo (odpukać!) nic się złego nie dzieje, prócz ostatnio zerwania linki sprzęgła.
No to tak w skrócie ode mnie. Podsumowując - polecam, ale z głową! Nie jest to nieokiełznany diabeł, ale potrafi nastraszyć i zrobić kuku! Moto raczej dla funu i do szybkich przelotów aniżeli turystyki, chociaż planuję w przyszłym roku zrobić trip.
Jak na 650 jest bardzo poręcznym, zgrabnym motocyklem, dość wąskim i zwrotnym. Gdy pierwszy raz "usłyszałem" ją na yt, stwierdziłem "O ludziee.. To ma być świetny gang silnika? Ten traktor!?", dodatkowo optycznie wyglądała jak szczur (wersja S z czachą) - nie, to nie dla mnie.. Z braku laku i dostępności ciekawszych (jak wtedy mi się zdawało) maszyn, pojechałem obejrzeć tą pszczółkę. To, co zobaczyłem na żywo nijak się miało do zdjęć i filmików - cudo! I nawet brak dolnych owiewek mi nie przeszkadzał, stwierdziłem, że czacha w zupełności wystarczy, mimo, że zależało mi na plastikach. Pierwszej sztuki nie wziąłem, ale już kolejną z wydechem Scorpiona łyknąłem.
Wrażenia z jazdy..
Tyle się naczytałem przed zakupem - a że to szatan, że strasznie hamuje silnikiem, że nieuwaga i skończę na glebie przez zblokowanie tylnego koła i.. Tak naprawdę to prawda jest gdzieś po środku. Fakt faktem moto zbiera się od samego dołu, wystarczy minimalnie odkręcić i już wyrywa do przodu. Zmiana biegów w dół bez przegazówki skutkuje dość mocnym szarpnięciem, ale nie zdarzyło mi się jeszcze zablokować koła, nawet w mega mokrych warunkach (ale już umiałem przegazóweczkę). Moc jest raczej oddawana liniowo - po prostu od dołu ciągnie i tyle - niestety bez fajerwerków w górnym zakresie obrotów. Zapas jest dość spory, a skuteczna jazda bez szaleństw to zakres 3-5,5 tys. obrotów i można sprawnie się poruszać. SVka nie bardzo lubi schodzić poniżej 3 tys. - szarpie - no chyba, że na dwójeczce powolutku albo na półsprzęgle. Suzi potrafi zaskoczyć i to bardzo, jeżeli nie potraktuje się gazu z pokorą, ale po kilkunastu kilometrach już lekko wiadomo jak się obchodzić z moto, żeby nie przeholować.
Dłuższa jazda może zmęczyć, chociaż niektórzy to i na supersportach podróżują i dają radę, ale na pewno nie obejdzie się bez bólu nadgarstków, pleców czy tyłka - seryjna kanapa staje się dość twarda po większej liczbie km. Pasażer na krótkich dystansach nie ma źle, ale nie jest zbyt wygodnie, chyba, że Twój plecaczek to panienka 150/40. Ja latam z kierownicą od Nki, kosztem dociętej owiewki, ale za to pozycja jest prawie wyprostowana.
Koszty.
Zapomniałem nadmienić, że jeżdżę modelem oznaczonym jako "X", czyli 1999 na gaźniku.
Średnie spalanie w cyklu mieszanym = trochę pałowania, turystyki = 5,2l/100km.
Pałowanie + małe miasto = 7l/100km. Zapewne mogłoby wyjść jeszcze lepiej..
Wiadomo, dochodzą koszty utrzymania i niezbędne wymiany typu olej itd, ale poza tym nie narzekam, bo (odpukać!) nic się złego nie dzieje, prócz ostatnio zerwania linki sprzęgła.
No to tak w skrócie ode mnie. Podsumowując - polecam, ale z głową! Nie jest to nieokiełznany diabeł, ale potrafi nastraszyć i zrobić kuku! Moto raczej dla funu i do szybkich przelotów aniżeli turystyki, chociaż planuję w przyszłym roku zrobić trip.
MT-07
-
Marsjanin - Bywalec
- Posty: 797
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48
Chodzi mi o sportowo-turystyka z wygladem i naciskiem bardziej na sporta. I zeby mial do 95 km. i szybke. Chce pojechac sobie czasami np 500km gdzies i po 200 nie odpasc. Na Aprilii rs 125 po 300 z postojami mialem konkretnie dosc. Hornet S ma brzydka czache przednia ta jedna lampa o takim ksztalcie odrzuca.
- maciej910
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 15/11/2009, 15:34
Jak na RSce wytrzymywałeś 300 to na SV wytrzymasz 1000
Zapeweniam że z tych dwóch najlepszym wyborem będzie SV, a pod postem Marsjanina podpisuję się rękami i nogami. W dodatku SV jest też świetnym moto na tor. Myślę że to jedne z najbardziej uniwersalnych motocykli na rynku
Zapeweniam że z tych dwóch najlepszym wyborem będzie SV, a pod postem Marsjanina podpisuję się rękami i nogami. W dodatku SV jest też świetnym moto na tor. Myślę że to jedne z najbardziej uniwersalnych motocykli na rynku
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Fliper210 - http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Ws ... ia_a2.html Skoro blokują F800ST i R to S-ke też na pewno zblokują
Mnie tam jazda na SV-ce nie urzekła a wibracje silnika są dla mnie irytujące.
Mnie tam jazda na SV-ce nie urzekła a wibracje silnika są dla mnie irytujące.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):Fliper210 - http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Ws ... ia_a2.html Skoro blokują F800ST i R to S-ke też na pewno zblokują .
A2 650ccm i 35Kw
Black-Ghost napisał(a):Gdzie w A2 jest napisane że nie może przekraczać 650cm3??
Na stronie bmw jasno pisze: "Motocykl dostępny w wersji z obniżoną mocą do 35 DIN kW (48 KM) oraz stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej
0,2 kW/kg dostosowany do wymogów prawa jazdy kategorii A2"
EDIT:
o kurczę opierałem się na tym co wyczytałem jakiś czas temu nie chce mi się szukać ale skoro tak to bardzo fajnie bo dochodzi kilka ciekawych motocykli
Ostatnio edytowano 11/12/2013, 07:55 przez fliper210, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
-
fliper210 - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 17/6/2012, 19:21
- Lokalizacja: KRK
Gdzie w A2 jest napisane że nie może przekraczać 650cm3??
Na stronie bmw jasno pisze: "Motocykl dostępny w wersji z obniżoną mocą do 35 DIN kW (48 KM) oraz stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej
0,2 kW/kg dostosowany do wymogów prawa jazdy kategorii A2"
Na stronie bmw jasno pisze: "Motocykl dostępny w wersji z obniżoną mocą do 35 DIN kW (48 KM) oraz stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej
0,2 kW/kg dostosowany do wymogów prawa jazdy kategorii A2"
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Glownie chodzi mi o porownanie tych 2 motorkow chcialbym zeby sie wypowiedzieli wlasciciele gsx650f . W nim martwi mnie tylko masa... Wlasciciele banditow 650 wodniakow tez moga bo przeciez to praktycznie to samo Po miescie waga nie bd przeszkadzac.? bo przeciez nie jezdzi sie wiecznie w trasach..
- maciej910
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 15/11/2009, 15:34
GSX650F'ów relatywnie mało jeździ, nie wiem czy uda Ci się trafić na opinię użytkownika. Ale z samego tego, że SV jeździ bardzo dużo, a GSXF'ów nie pewne wnioski możesz wyciągnąć. Waga zawsze będzie przeszkadzać w mieście, przy manewrowaniu przy małych prędkościach i przeciskaniu się w korkach. Inna sprawa to to, że SV do miasta jest po prostu stworzona, jest węższa niż odpowiedniki z silnikami R4, a elastyczność fałdwójki bije na głowę rzędowe czwórki w tej kategorii pojemnościowej. Poza tym to takie Ducati co się nie psuje:)
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
Hm, dodatkowo będziesz miał kastrowane moto - mniej mocy, ale waga wciąż taka sama.
Myślę, że sporo już padło wypowiedzi w tym temacie, więc masz już jakieś informacje. Teraz czekaj, aż się pojawią oferty w Twojej okolicy i obadaj, który motocykl Ci lepiej odpowiada - tylko czy pogoda na przejażdżkę pozwoli? Tak jeszcze na koniec dodam, że jak będziesz oglądał SVki (gaźnikowe), to zwróć uwagę na pracę silnika - gumowanie wykańcza panewki. Jakbyś miał pytania to odezwij się do mnie.
Myślę, że sporo już padło wypowiedzi w tym temacie, więc masz już jakieś informacje. Teraz czekaj, aż się pojawią oferty w Twojej okolicy i obadaj, który motocykl Ci lepiej odpowiada - tylko czy pogoda na przejażdżkę pozwoli? Tak jeszcze na koniec dodam, że jak będziesz oglądał SVki (gaźnikowe), to zwróć uwagę na pracę silnika - gumowanie wykańcza panewki. Jakbyś miał pytania to odezwij się do mnie.
MT-07
-
Marsjanin - Bywalec
- Posty: 797
- Dołączył(a): 7/12/2012, 23:48
Proponuje GSR 600, R4, sportowe zacięcie (może nie z wyglądu ale silnik z gixera 600). Do turystyki się nada, tak samo jak do latania po mieście. Pozycja wygodniejsza niż w SVce, tylko wypadałoby jakaś szybę dokupić.
- Dziaku
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2/12/2013, 20:34
- Lokalizacja: Mysłowice
maciej910 napisał(a):GSR 600 MA 72 kw NIE ZBLOKUJE
Kup zblokowanego. Jest masa ofert sprowadzonych z Niemiec gdzie fabrycznie były zblokowane do 25kW, a obecnie 25kW istnieje tylko na papiurze . Moc fabryczna była 25kW więc wszystko cacy
- Dziaku
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 2/12/2013, 20:34
- Lokalizacja: Mysłowice
Dziaku napisał(a):(...)Kup zblokowanego. Jest masa ofert sprowadzonych z Niemiec gdzie fabrycznie były zblokowane do 25kW, a obecnie 25kW istnieje tylko na papiurze . Moc fabryczna była 25kW więc wszystko cacy (...)
nie pisz głupot.
co z tego, ze zablokowany do25.
mozesz sobie zablokować nawet "Sokoła Wędrownego" do 25 kW.
nie dostanie glejtu z OSKP, bo wyjściowa moc fabryczna jest poza parametrami umozliwiającymi zdławienie i przerejestrowanie.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości