[Aktualności] Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
Posty: 10
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
Dyskusja na temat: Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 1100 Turbo - bez kagańca
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam takie samo zdanie na ten temat.<br><hr>alex.Komentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Za to z dłuższym wahaczem cały czas latałby bokiem i opona co 100km do wymianyKomentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a co złego w ciągłej jeździe na gumie?<br><hr>stanisloveKomentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencjału który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczyłby niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyną rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .<br><hr>cccKomentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a co złego w ciągłej jeździe na gumie?<br><hr>stanislove<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
osobiscie poszedłbym wkompromis miedzy stabilnoscia na wysokich predkosciach (wydłuzony wachacz) a zwrotnoscia ( wysiegnik )wszystko zalezy oczywiscie od preferencji ktos komu niezalezy na zwrotnosc wladowalby 2 metrowy wachacz i jazda ktos komu wsi poprawa stabilnosci przy 350 km/h władowałby tylko wysiegnik ja bym wyposrodkował to wachacz o 20 cm dłuzszy +wysiegnik .<br><hr>ddddKomentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a co złego w ciągłej jeździe na gumie?<br><hr>stanislove<br>Komentatorzy napisał(a):to ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencjału który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczyłby niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyną rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .<br><hr>ccc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
chyba zeby zamontowac wysiegnik na amorze stale majacego kontakt z asfaltem <br><hr>ddddKomentatorzy napisał(a):Do jazdy z kilometrowym wahaczem ok... Bo przy seryjnym rozstawie chcąc czy nie chcąc moto cały czas wstaje na gume. <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a co złego w ciągłej jeździe na gumie?<br><hr>stanislove<br>Komentatorzy napisał(a):to ze w dolnym zakresie predkosci co widac w zaden sposob niemozna wykorzystac potencjału który drzemie wtym silniku po zamontowaniu turbo proste chcesz jezdzic wolno jezdzi na kole chcesz jezdzic szybko jezdzi na 2 co do samego wysiegnika wcale niemusi byc jakis jeb.tny wystarczyłby niewielki zeby utrzymac moto w ryzach wówczas jedyną rzecza mogoca psuc osiagi w dolnym zakresie predkosci to przyczepnosc .<br><hr>ccc<br>Komentatorzy napisał(a):osobiscie poszedłbym wkompromis miedzy stabilnoscia na wysokich predkosciach (wydłuzony wachacz) a zwrotnoscia ( wysiegnik )wszystko zalezy oczywiscie od preferencji ktos komu niezalezy na zwrotnosc wladowalby 2 metrowy wachacz i jazda ktos komu wsi poprawa stabilnosci przy 350 km/h władowałby tylko wysiegnik ja bym wyposrodkował to wachacz o 20 cm dłuzszy +wysiegnik .<br><hr>dddd<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
opowiem wam historie jedzie sobie gosc na nowey hai autostrada z pełna predkoscia 300 km/h a tu go mija gixer z 90 roku z predkosca swiiatła jadac dodatkowo wta sama strone;) koniec histori pokrzepieni nia mozemy dalej isc przez zycie <br><hr>dddd
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości