SuperMoto 125 na sezon.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
SuperMoto 125 na sezon.
Witam, obecnie posiadam Yamahe TZR 50. Na przyszły sezon planuje zakupić 125-ke ale tym razem chce spróbować SM.
Moje pytanie odnośnie sm.
Co lepiej kupić na dłuższy okres (2-3lata).?
Lepiej 2t czy 4t ? Wiem że 2t moc, 4t tańsze w eksploatacji no i oczywiście mniej pali z czym idzie mniejsza moc. (Nie wiem czy dobrze to złożyłem ).
Dodam że interesuję się STUNTem i prawdopodobnie będę chciał założyć HB i stelaż, więc chodzi mi też o moto dobre pod tym względem.
Z góry dziękuje za informacje. Pozdrawiam Oskar.
PS. Chodzi też o wygląd, interesuje mnie takie prawdziwe SuperMoto, krótkie i wysokie, takie typowe supermoto
Moje pytanie odnośnie sm.
Co lepiej kupić na dłuższy okres (2-3lata).?
Lepiej 2t czy 4t ? Wiem że 2t moc, 4t tańsze w eksploatacji no i oczywiście mniej pali z czym idzie mniejsza moc. (Nie wiem czy dobrze to złożyłem ).
Dodam że interesuję się STUNTem i prawdopodobnie będę chciał założyć HB i stelaż, więc chodzi mi też o moto dobre pod tym względem.
Z góry dziękuje za informacje. Pozdrawiam Oskar.
PS. Chodzi też o wygląd, interesuje mnie takie prawdziwe SuperMoto, krótkie i wysokie, takie typowe supermoto
- OzGi125
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/9/2013, 19:50
no i czego chcesz usłyszeć ? bedą teraz pisali kupuj 2T zwolennicy dwutaktów albo kupuj 4T od osób które wolą 4T... nic sensownego sie nie dowiesz, widze, że wiesz o co chodzi ( 2T duze spalanie duze koszta wieksza moc, 4T małe spalanie mała moc itp itd ) wiec tutaj niczego nowego sie nie dowiesz. w sm i tak nie pobawisz sie 125tką w 2T b o jest zasłabe. mozna jedynie tak o popyrkać, powinklować ale siadajac na prawdziwe SM i tak uczył bys sie jazdy od podstaw praktycznie. no i tutaj i to i to jest dobre, i 2T i 4T bedzie ok, kwestia co ty wolisz. czy to stunt czy sm oba typy motocykli są ok i juz reszta zalezy od ciebie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Wybrałem te które najabradziej mi sie podobają.
Yamaha DT 125 x - 2T
Yamaha WR 125 x - 4T
Yamaha XT 125 x - 4T
Ewentualnie Huska SM 125 s - 2T.
a może KTM ?
Mam jeszcze pytanie odnośnie spalania 2T
Znajomy ma DT 125x i mówi że przy normalnej jeździe pali mu ok 4,5 - 5l /100 a gdyby przycisnął to mówił że max do 6l dojdzie, chciałbym sie dowiedzieć czy mniej więcej 2T sm tak będzie palić.
I oceńcie jeszcze te motocykle co wymieniłem wyżej.
Odnośnie jeszcze WR 125 x, ten motocykl jest na wtrysku, przy tym akurat się nie orientuje, ale osiągi będą lepsze niż 4T na gaźniku ? I jeszcze spalanie, moim zdaniem to spalanie na wtrysku wzrośnie, jeżeli się nie mylę to mniej więcej o ile ? I słyszałem że WR za przeproszeniem to gó***o, jak bym miał wybierać w 4T, to zdecydowanie XTx, proszę o opinie.
Yamaha DT 125 x - 2T
Yamaha WR 125 x - 4T
Yamaha XT 125 x - 4T
Ewentualnie Huska SM 125 s - 2T.
a może KTM ?
Mam jeszcze pytanie odnośnie spalania 2T
Znajomy ma DT 125x i mówi że przy normalnej jeździe pali mu ok 4,5 - 5l /100 a gdyby przycisnął to mówił że max do 6l dojdzie, chciałbym sie dowiedzieć czy mniej więcej 2T sm tak będzie palić.
I oceńcie jeszcze te motocykle co wymieniłem wyżej.
Odnośnie jeszcze WR 125 x, ten motocykl jest na wtrysku, przy tym akurat się nie orientuje, ale osiągi będą lepsze niż 4T na gaźniku ? I jeszcze spalanie, moim zdaniem to spalanie na wtrysku wzrośnie, jeżeli się nie mylę to mniej więcej o ile ? I słyszałem że WR za przeproszeniem to gó***o, jak bym miał wybierać w 4T, to zdecydowanie XTx, proszę o opinie.
- OzGi125
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/9/2013, 19:50
4.5 to tak na spokojnie palą 2T 6stka bardziej realna no i to tak spala 4-6 litrów mniej wiecej
ktm nie ma fabrycznego małego SM chyba że przeróbka lc2
wtrysk i gaźnik są ok. tylko ze fabrycznie gaźnik wystarczy wsadzic wydech i costam i masz niezły efekt a we wtrysku trzeba sie bawic w rozwiercanie wtrysków, dostrajanie map itp co jest bardziej kłopotliwe bo sam tego nie zrobisz poprawnie.
ktm nie ma fabrycznego małego SM chyba że przeróbka lc2
wtrysk i gaźnik są ok. tylko ze fabrycznie gaźnik wystarczy wsadzic wydech i costam i masz niezły efekt a we wtrysku trzeba sie bawic w rozwiercanie wtrysków, dostrajanie map itp co jest bardziej kłopotliwe bo sam tego nie zrobisz poprawnie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dobra, ale chodzi mi czy będą lepsze osiągi na wtrysku ? Moim zdaniem to będzie lepsze przyśpieszenie no i może minimalnie wzrośnie v max w porównaniu do gaźnika.
Chodzi mi o to czy opłaca się kupować WR 125x. Powiem tak jak na razie jestem przy 4T, w sm chodzi o moc z dołu a nie o jakieś osiągi nie wiadomo jakie.
Co do KTM, to jest przecież Ktm exc 125 ale nie wiem czy jest seryjny w SM.
Chodzi mi o to czy opłaca się kupować WR 125x. Powiem tak jak na razie jestem przy 4T, w sm chodzi o moc z dołu a nie o jakieś osiągi nie wiadomo jakie.
Co do KTM, to jest przecież Ktm exc 125 ale nie wiem czy jest seryjny w SM.
- OzGi125
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/9/2013, 19:50
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości