Zobacz wątek - W Góry 125 w 2t czy 250 w 4t a może coś mocniejszego ????
NAS Analytics TAG

W Góry 125 w 2t czy 250 w 4t a może coś mocniejszego ????

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 17/11/2013, 20:43

kartery, wiekszosc skrzyni, sprzeglo pasuja od sety, jedynie wal tlok cylinder i glowica musi byc od 200, tym mozna jak 4t na niskich ciagnac a seta tego nie potrafi
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez damianos1000 » 17/11/2013, 20:58

mam mętlik w głowie 200 jest mało i bracia mi powiedzieli nie cuduj kupuj 125 w 2t lub 250 w 4t lub kup sb setę opanuj ją i wtedy można myśleć na 450 :D ale jeśli będzie ta 200 i okazja to kupię zamiast tej sety i 250 w 4t bo boje sie że ten 4t mi sie sypnie i będzie dup* :/
albo pierd** jak okazja to 200 jak nie to seta i tyle w tym temacie
ile spala taka 200 ?
damianos1000
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2013, 18:28


Postprzez kris514 » 18/11/2013, 07:06

zalezy od jazdy od 2-6 moze 7 litrow na h
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 18/11/2013, 10:18

200tka bedzie spoko troche mocniejsza od 125tki w sensie źze równiej ciągnie od dołuy. 7 litrów na godzine to chyba ciezko bedzie osiągnać. ale pali sporo. do nauki w twoim wieku 100% wystarczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damianos1000 » 18/11/2013, 14:30

Wielkie dzięki wszystkim teraz tylko czekam na okazje i kupuje 200 :D kupię jakąś za 7-8 tys ? w dobrym stanie i roczniku przyzwoitym :3 ? i na co zwrócić uwagę przy 200 ?
damianos1000
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2013, 18:28

Postprzez henio12323 » 18/11/2013, 19:55

costam kupisz kwestia na co sie trafi ;D ale mozna trafic sztuke zadbaną. choc po tylu latach 100% idealna nigdy nie będzie. na to samo co we wszystkich sprzetach 200tka niczym innym sie nie odróznia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piciasek » 19/11/2013, 02:44

nie da sie powiedzieć co jest do czego, do enduro do zawodów taki jak erzberg wybierają częściej 2T zawodowcy
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez henio12323 » 19/11/2013, 19:54

2T ma to do siebie że jest lekkie i łatwiejsze w manewrowaniu ale częste remonty i jęk silnika przy przelotach skutecznie odstrasza od nich :D i wybrałem 4T. konkretny remont i mozna 2 sezony katować go i to baaardzo ostro. juz mam 150 mth nalatane i ani mysle do silnika zaglądać. gdzie w 2T musiał bym odkładac praktycznie juz drugi remont ;P zawodnicy też mają troche inaczej. praktycznie nowe maszyny, zapewniony serwis. zarzną maszyne to zaraz nowa czeka. wiec mogą katować takiego dwutakta na prostych :D do amatorki jakies wszystkoodporne 4T jest po prostu lepsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damianos1000 » 20/11/2013, 18:59

heniu wolisz 4t :D rozumiem Cię :) ale są też tacy ludzie co lubią specifikę 2t wiadomo czeba o niego dbać lepiej jak o dziewczynę ale odwdzięcza się mocą <3 :D i ta dzika jazda :D ten dźwięk po prostu mam taki gust zawsze mi się podobało jak przepier**** taki 2t na gumie jak taki 4t . 4t to sb kupie po 35 :D bo wtedy można pośmigać tak dla przyjemności :D i tyle :D w temacie. A co do tematu powinno się zaglądać też do 4t bu u mnie w takim terenie to konieczność :D jak się zapierdal* ale nie wypowiadam się na 4t bo wogóle nie ogarniam wiem że po takich równinkach to pociągnie pewnie dłużej jak 2t ale w takim terenie w jakim ja mieszkam to podobnie się remonty robi no może trochę rzadziej ale podobnie :D
damianos1000
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2013, 18:28

Postprzez henio12323 » 20/11/2013, 19:55

no własnie dzika moc - jest bezsensowna, i dopiero warte uwagi są nowszej konstrukcji 2T bo są pozbawione tej dzikiej mocy. mają wygładzoną charakterystyke i da sie tym po ludzku jeździc. stare sa nieprzewidywalne i po przesiadce z takiego 2T na 4T w koncu czuje że jade i ja mam kontrole a nie moto. i kolego uprzejmiej z językiem ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez damianos1000 » 20/11/2013, 20:16

No wiesz kupiłbym tą 250 w 4t ale droga jest w utrzymaniu przy takim katowaniu i droższa w kupnie :/
damianos1000
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2013, 18:28

Postprzez Street4Fun » 20/11/2013, 20:35

Utrzymanie 2t i 4t jest porównywalne.
Fakt faktem, może być droższe 4t przy kupnie, ale za coś się jednak płaci.
Jeżeli utrzymanie crossa, czy harda cię przeraża, szukaj jakiegoś softa, coś co jest znacznie mniej wyżyłowane.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez damianos1000 » 20/11/2013, 21:00

wiedziałem że ktoś to napisze :D szukam full crossa wydam na niego te 8 koła ale chciałem sie dowiedzieć tylko co jest tańsze w utrzymaniu :/ to będzie mój pierwszy full i chcę dobrze wybrać ale z kolei podobają mi sie 2t fakt faktem na 4t jeździ się przyjemniej ... ale ja nie szukam wolnej spokojnej jazdy ja chce poszaleć poskakać poszaleć żeby na następny dzień mieć zakwasy i powiedzieć sb że był Extrim ! tak wiem jestem walnięty :D i przede wszystkim waga motocyklu to jest jedno z ważniejszych :D może w przszłości skusze na 4t ale jak narazie myśle że 2t będzie dobrym rozwiązaniem do nauki trudniej go ogarnąć ale potem można śmigać na 4t ale zobaczymy może mi sie spodoba 2t i kupie coś mocniejszego pożyjemy zobaczymy. Wielkie dzięki Panowie za wszystko!
damianos1000
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2013, 18:28

Postprzez Cracku » 25/11/2013, 21:29

Ja bym jednak wybrał 250 w 4t. Będzie tańsze w utrzymaniu, a z mocą będzie podobnie.
Cracku
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/6/2013, 16:08
Lokalizacja: Åšwidnica

Postprzez silomax » 25/11/2013, 22:40

Trochę dziwne jest dla mnie stwierdzenie że utrzymanie 4t i 2t jest takie samo. Może i tak ale pewnie na przestrzeni kilku lat, jak kolega chce moto na 2 lata tak jak mówił bo chce potem się przesiąść, to 2t prawdopodobnie wyjdzie drożej bo tu na pewno remont go czeka. Nad tym wszystkim można gadać i gadać.
Avatar użytkownika
silomax
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 22/9/2013, 14:44

Postprzez henio12323 » 25/11/2013, 22:52

no a bedzie różnica na przestrzeni jednego dnia ? wiadomo że w jakimś okresie czasu. jak ktos wymienia maszyne co rok to inna sprawa a co innego jak masz 2-3 sezony bo wtedy koszta sa podobne.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê