Ktm exc 125 2010 brak akumulatora
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Ktm exc 125 2010 brak akumulatora
Cześć posiadam KTM EXC 125 2010 od paru tygodni, mam zamiar do niego zamontować alarm który będzie zasilany z akumulatora, ale jest jeden problem który polega na tym że kupiłem KTMa bez akumulatora.
Nie mam wyprowadzeń do aku ale wiem że wszystko co jest potrzebne mam tylko trzeba podłączyć kable lecz nie jestem pewny gdzie aby czegoś nie zepsuć.
Przeglądałem schematy i podejrzewam że plus do aku idzie z regulatora kablem żółto czerwonym ale jak już pisałem nie jestem tego pewny.
Za wszelką pomoc z góry dziękuje.
Schemat na stronie 49 http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduc ... _OM_EN.pdf
Nie mam wyprowadzeń do aku ale wiem że wszystko co jest potrzebne mam tylko trzeba podłączyć kable lecz nie jestem pewny gdzie aby czegoś nie zepsuć.
Przeglądałem schematy i podejrzewam że plus do aku idzie z regulatora kablem żółto czerwonym ale jak już pisałem nie jestem tego pewny.
Za wszelką pomoc z góry dziękuje.
Schemat na stronie 49 http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmproduc ... _OM_EN.pdf
- osa1313
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/11/2013, 17:38
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Na schemacie od 125cc nie ma akumulatora lecz w sklepie kupiłem pojemnik na akumulator do 125cc oraz są do kupienia akumulatory do 125cc, czyli jest możliwość wsadzenia akumulatora bo inaczej by tego nie sprzedawali.
Podejrzewam że 125cc nie ma akumulatora tylko dlatego iż nie posiada on elektrycznego startera gdzie 250cc już go ma dlatego jest tam akumulator, a schemat się różni tylko tym że jest przekaźnik pod starter z włącznikiem od startera.
Podejrzewam że 125cc nie ma akumulatora tylko dlatego iż nie posiada on elektrycznego startera gdzie 250cc już go ma dlatego jest tam akumulator, a schemat się różni tylko tym że jest przekaźnik pod starter z włącznikiem od startera.
- osa1313
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/11/2013, 17:38
Hmmm alarm... Nie lepiej zainwestować w prosty alarm na tarcze hamulcową, wyjdzie cię to zdecydowanie taniej, nawet jeżeli zainwestujesz w porządną blokadę na koło, która działa praktycznie tak samo, jak zwykły alarm.
Pomijając fakt, że blokuje koło, uziemiając w ten sposób cały motocykl, to dodatkowo są takie, które "krzyczą" głośno.
Pomijając fakt, że blokuje koło, uziemiając w ten sposób cały motocykl, to dodatkowo są takie, które "krzyczą" głośno.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Alarm już kupiony a do blokad na koło z alarmem nie mam przekonania bo raz działają a raz nie.
Ale jakbym już na 100% nie montował alarmu to jaką blokadę polecasz bo blokadę od oxforda koledze zdjeli w 5minut i tylko słyszeliśmy jak motocykl odpala.
Ale jakbym już na 100% nie montował alarmu to jaką blokadę polecasz bo blokadę od oxforda koledze zdjeli w 5minut i tylko słyszeliśmy jak motocykl odpala.
- osa1313
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/11/2013, 17:38
to skoro 125 a 250 schematy sie nie roznia to podpinasz tak jakby to bylo podpiete w 250 i musi dzialac
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
osa - kompletnie odpusc ten pomysł! to wyczynówka w teren tam nie mozna montowac chinskich alarmów. elektryka ci posiada. bezsensowna masa itp itd. ja mam alarm na tarcze XENA chyba i nigdy mnie nie zawiódł. wystarczy dotknąc moto a juz wyje i to głośno., bez zadnych niepotrzebnych zagraceń moto i ryzyka że cos nie odpali ( bo montowanie wyłącznika zapłonu w alarmie to całkiem porażka ) odpusc sobie kup dobra blokade na tarcze i już 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Alarm zamontowany oraz akumulator teraz wystarczy sprawdzić czy wszystko działa, KTM jest przerobiony na supermoto, a połączenia zrobiłem w ten sposób że z łatwością wszystko wyciągam kiedy będę jechał w teren.
Alarm działa na dotyk, wystarczy dotknąć siedzenia czy kierownicy i syrena wyje jak wściekła, nie miałem zamiaru podłączać alarmu pod zapłon, kierunkowskazy czy też w inną elektrykę bo wiem jak to z tym jest, po prostu alarm jest podłączony plusem i minusem do akumulatora i tyle, a ładowanie akumulatora jest dla mnie ważne ponieważ nie będę ładował akumulatora co dwa tygodnie.
Alarm działa na dotyk, wystarczy dotknąć siedzenia czy kierownicy i syrena wyje jak wściekła, nie miałem zamiaru podłączać alarmu pod zapłon, kierunkowskazy czy też w inną elektrykę bo wiem jak to z tym jest, po prostu alarm jest podłączony plusem i minusem do akumulatora i tyle, a ładowanie akumulatora jest dla mnie ważne ponieważ nie będę ładował akumulatora co dwa tygodnie.
- osa1313
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/11/2013, 17:38
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości