Suzuki Gsx-R600 srad 1999
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzuki Gsx-R600 srad 1999
Witam chce kupic Gsxr 600 srad-a z roku 1999 powiedcie mi czy ten motocykl jest dobry jakie ma zalety i niegatywy. motor bedzie napewno latal na gumie wiec lekkiego zycia nie bedzie mial:) czy lepiej dozbierac kasy i kupic Gixxa z 2001?
- nyna92osw
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 2/7/2011, 16:37
- Lokalizacja: OSTRÓW WLKP
Gixxz2001 jest dużo lżejszy ale też i dużo droższy więc to zależy od zasobności Twojego portfela
ogólnie srady z lat 98 - 99 sa udanymi konstrukcjami (zostały wyeliminowane błedy z poprzednich lat) więc jeśli wygladem Ci sie podoba to wystarczy znaleść dobrą sztukę i kupować
ogólnie srady z lat 98 - 99 sa udanymi konstrukcjami (zostały wyeliminowane błedy z poprzednich lat) więc jeśli wygladem Ci sie podoba to wystarczy znaleść dobrą sztukę i kupować
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Lepiej dozbierać i kupic K1... Nowsza konstrukcja zawsze ma swoje plusy
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost napisał(a):Lepiej dozbierać i kupic K1... Nowsza konstrukcja zawsze ma swoje plusy
ale i minusy.... wtrysk to wtrysk + komputer itd.... niech tylko coÅ› nawali to koszt napraw niesamowity... ja zawsze odradzam wtryski
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Carbonowy Drugi twój post i aż w oczy razi jaką wiedzę chcesz nam przekazać... Ile razy zepsuł ci się sam wtrysk? Czy to w samochodzie czy motocyklu? Z takim tokiem myślenia aż dziw bierze że ty nie jeździsz WSK-ą.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Carbonowy napisał(a):Black-Ghost napisał(a):Lepiej dozbierać i kupic K1... Nowsza konstrukcja zawsze ma swoje plusy
ale i minusy.... wtrysk to wtrysk + komputer itd.... niech tylko coÅ› nawali to koszt napraw niesamowity... ja zawsze odradzam wtryski
Wtrysk? Odchodzi Ci konieczny przy gaźnikach serwis jak synchro, czyszczenie, regulacja, nie musisz się martwić o ssanie, bo komputer o którym wspomniałeś sam sobie wszystkim steruje, mimo wszystko wtrysk zapewnia efektywniejsze dawkowanie paliwa, co za tym idzie zmniejsza spalanie. Nie słyszałem, żeby komuś posypały się wtryski, poza nowoczesnymi dieslami w samochodach, jeżeli lejesz dobrą benzynę to po prostu nie ma takiej opcji.
Gaźnik ma jedną zaletę techniczną, której w użytkowaniu nie odczujesz, otóż dobrze wyregulowany jest bardziej efektywny w wysokim zakresie obrotów, gdzie wtryski mogą nie dawać rady, ale czy jesteś w stanie to w jakiś sposób rozpoznać? .
Swoją drogą, czy w nowszych konstrukcyjnie gaźnikach nie ma też czasem elektronicznego sterowania? To tak z ciekawości, bo nie mam pojęcia szczerze mówiąc
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Black-Ghost napisał(a):Carbonowy Drugi twój post i aż w oczy razi jaką wiedzę chcesz nam przekazać... Ile razy zepsuł ci się sam wtrysk? Czy to w samochodzie czy motocyklu? Z takim tokiem myślenia aż dziw bierze że ty nie jeździsz WSK-ą.
hehehe, bez rozwijania tematu uwierz mi że wiem co pisze
raz w gsxr na wtrysku padł mi komp - koszt 4000zł a gdyby to był gażnik to by mniej zabolało
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Glenroy dlatego dzisiaj w sportowych moto stosuje siÄ™ po 2 wtryski na cylinder
Carbonowy przy gaźnikowcu też jak padnie moduł to koszty nie są małe więc? Chyba że mowa o konstrukcjach z PRL-u gdzie wszystko było mechaniczne i naprawiłeś to młotkiem i śrubokrętem...
Carbonowy przy gaźnikowcu też jak padnie moduł to koszty nie są małe więc? Chyba że mowa o konstrukcjach z PRL-u gdzie wszystko było mechaniczne i naprawiłeś to młotkiem i śrubokrętem...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Carbonowy napisał(a):Black-Ghost napisał(a):Carbonowy Drugi twój post i aż w oczy razi jaką wiedzę chcesz nam przekazać... Ile razy zepsuł ci się sam wtrysk? Czy to w samochodzie czy motocyklu? Z takim tokiem myślenia aż dziw bierze że ty nie jeździsz WSK-ą.
hehehe, bez rozwijania tematu uwierz mi że wiem co pisze
raz w gsxr na wtrysku padł mi komp - koszt 4000zł a gdyby to był gażnik to by mniej zabolało
A gdyby to był gaźnik to byś w tym czasie był juz po conaniej 25 regulacjach
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Ja mam srada tyle ze 750 na wtrysku ale gdy kupowałem jeździłem i 600 dobry sprzet patrz na stan jesli wszystko bedzie ok to bierz i nie zastanawiaj sie wiadomo czym nowszy sprzet tym leprzy sam miałem k4 1000 i po wypadku stać tło tylko na srada i latam nie narzekam . A ten wyżej spec od kompow i wtryskow niech weźmie młotek i puknie w czoło takie rady to u siebie na wsi wcisnąć kolesiom pod sklepem
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
- sebek4385
- Świeżak
- Posty: 238
- Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
- Lokalizacja: Legionowo
pewnie jeszcze może napiszecie, że lepiej się jeździ wtryskiem niż adekwatnym dobrze wyregulowanym gaźnikiem??? (pomijając kwestię spalania bo to oczywiste)
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Jeździłem na kilku gaźnikowcach jak i na moto z wtryskiem i Oczywiście że lepiej się jeździ na motocyklu z wtryskiem... Płynność pracy jednostki napędowej jest na innym poziomie
sebek4385 poluzuj gumÄ™ w portkach bo coÅ› cie uwiera zbyt mocno
sebek4385 poluzuj gumÄ™ w portkach bo coÅ› cie uwiera zbyt mocno
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Również jestem zdania, że wtrysk (wiadomo wszystko ma swoje wady i zalety), ale jest fajniejszym rozwiązaniem, bo nic nie trzeba przy nim robić, czego nie można powiedzieć o gaźniku, przy którym co chwila trzeba coś poprawić...
To nie guma w portach a kiepawa pogoda za oknem ;]
To nie guma w portach a kiepawa pogoda za oknem ;]
CBR f4i sport
-
malomi - Bywalec
- Posty: 829
- Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47
sebek4385 napisał(a):Jesli gazniki były by takie super to nadal by stosowano je zarówno w autach jak i moto
Nie upraszczajmy aż tak, bo do śmierci gaźników równie mocno (jeśli nawet nie trochę bardziej) przyczyniły się normy czystości spalin co ograniczenia technologiczne. Ale sam spór jest czysto akademicki i imho bez możliwości rozstrzygnięcia:P
-
Iwantcookie - Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/8/2013, 14:27
- Lokalizacja: Kraków
[quote="Black-Ghost"]Jeździłem na kilku gaźnikowcach jak i na moto z wtryskiem i Oczywiście że lepiej się jeździ na motocyklu z wtryskiem... Płynność pracy jednostki napędowej jest na innym poziomie quote]
płynność pracy jednostki napędowej w dobrze wyregulowanycm gaxniku neiodbiega od wtrysku...
oczywiście niepodlega dyskusji ze wtrysk jest praktycznie bezobsługowy i łatwiejszy w utrzymaniu przez co wygodniejszy....
płynność pracy jednostki napędowej w dobrze wyregulowanycm gaxniku neiodbiega od wtrysku...
oczywiście niepodlega dyskusji ze wtrysk jest praktycznie bezobsługowy i łatwiejszy w utrzymaniu przez co wygodniejszy....
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
SkoQ napisał(a):Carbonowy, czytam już któryś Twój post z kolei i się zastanawiam czy Ty tak serio czy tylko trollujesz.
hehehe, staram sie nie uprawiać trollingu ale poprostu zbyt dużo maszyn miałem a jeszcze kilkarazy wiecej objeżdziłem zeby zgadzać się z niektórymi wypowiedziami ludzi którzy mieli/jezdzili na 2-3 moto soryy za "skromność"
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Iwantcookie napisał(a):sebek4385 napisał(a):Jesli gazniki były by takie super to nadal by stosowano je zarówno w autach jak i moto
Nie upraszczajmy aż tak, bo do śmierci gaźników równie mocno (jeśli nawet nie trochę bardziej) przyczyniły się normy czystości spalin co ograniczenia technologiczne. Ale sam spór jest czysto akademicki i imho bez możliwości rozstrzygnięcia:P
oczywiście ze cięzki do rozstrzygnięcia bo cięzko jest znaleść porównywalne silniki które różnią sie tylko wtrysk/gaźnik bo za tego typu zmianami szły inne od razu ale prosze poczytajcie np.: http://svforum.pl/viewtopic.php?f=19&t=12131&start=40
jest tutaj kilka konkretnych porównań
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości