Zobacz wÄ…tek - Tuning 50ccm
NAS Analytics TAG

Tuning 50ccm

i inne małe pojemności
_________

Tuning 50ccm

Postprzez MichaelWPR » 11/11/2013, 17:06

Witam,
Mam zamiar przez zimę spróbować zwiększyć osiągi w ZIPP PRO GT. Oprócz naklejenia matowych naklejek chcę również dodać mu mocy jak i przyśpieszenia. Zwracam się z prośbą do Was jakie elementy powinienem wymienić itp.

Pozdrawiam i liczÄ™ na pomoc.
MichaelWPR
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8/4/2013, 16:18
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez MarSen » 11/11/2013, 21:11

Bez zmiany pojemności się nie obejdzie, a na pewno nie masz uprawnień na większe moto. Ewentualnie możesz się pobawić z zębatkami, ale to albo da większe przyspieszenie kosztem v-maxu albo v-max kosztem przyspieszenia.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez MichaelWPR » 11/11/2013, 21:36

MarSen napisał(a):Bez zmiany pojemności się nie obejdzie, a na pewno nie masz uprawnień na większe moto. Ewentualnie możesz się pobawić z zębatkami, ale to albo da większe przyspieszenie kosztem v-maxu albo v-max kosztem przyspieszenia.


Będzie 72 ccm. Ale czy zmiana zębatki wystarczy?
MichaelWPR
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8/4/2013, 16:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MarSen » 11/11/2013, 22:48

Nic innego w czterosuwie nie zrobisz.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez MichaelWPR » 11/11/2013, 23:19

A zębatka do tego jaka?
MichaelWPR
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8/4/2013, 16:18
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MarSen » 12/11/2013, 09:49

Zębatka zdawcza, ale tak jak mówię: Albo v-max albo przyspieszenie. Chyba, że chodzi Ci o ilość zębów wtedy im mniej tym większe przyspieszenie. Seryjnie różne montują.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez wojtekCPI » 21/11/2013, 23:50

Najlepiej by było zmienić cylinder na 110ccm (tylko najpierw zdemontuj i sprawdź dokładne wymiary bo czasem się różnią),
za czym idzie głowica i gaźnik z króćcem. Jeśli chcesz większy v/max to jeszcze zębatki. Myśle że w kwocie 300zl byś się zmieścił (bez robocizny) tylko zastanów się czy warto bo musisz się liczyć z tym że skrzynia się może posypać od nadmiaru mocy, hamulce szybciej się zużywają, rama może się złamać w chinolu przy dużej prędkości.

Aha, i pamiętaj że nawet przy najmniejszej kolizji nawet nie z Twojej winy, jeśli ubezpieczyciel dopatrzy się modyfikacji to masz przechlapane.
wojtekCPI
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21/11/2013, 23:14
Lokalizacja: legnica



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê