Tuning 50ccm
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Tuning 50ccm
Witam,
Mam zamiar przez zimę spróbować zwiększyć osiągi w ZIPP PRO GT. Oprócz naklejenia matowych naklejek chcę również dodać mu mocy jak i przyśpieszenia. Zwracam się z prośbą do Was jakie elementy powinienem wymienić itp.
Pozdrawiam i liczÄ™ na pomoc.
Mam zamiar przez zimę spróbować zwiększyć osiągi w ZIPP PRO GT. Oprócz naklejenia matowych naklejek chcę również dodać mu mocy jak i przyśpieszenia. Zwracam się z prośbą do Was jakie elementy powinienem wymienić itp.
Pozdrawiam i liczÄ™ na pomoc.
- MichaelWPR
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/4/2013, 16:18
- Lokalizacja: Warszawa
Bez zmiany pojemności się nie obejdzie, a na pewno nie masz uprawnień na większe moto. Ewentualnie możesz się pobawić z zębatkami, ale to albo da większe przyspieszenie kosztem v-maxu albo v-max kosztem przyspieszenia.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
MarSen napisał(a):Bez zmiany pojemności się nie obejdzie, a na pewno nie masz uprawnień na większe moto. Ewentualnie możesz się pobawić z zębatkami, ale to albo da większe przyspieszenie kosztem v-maxu albo v-max kosztem przyspieszenia.
Będzie 72 ccm. Ale czy zmiana zębatki wystarczy?
- MichaelWPR
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/4/2013, 16:18
- Lokalizacja: Warszawa
- MichaelWPR
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/4/2013, 16:18
- Lokalizacja: Warszawa
Zębatka zdawcza, ale tak jak mówię: Albo v-max albo przyspieszenie. Chyba, że chodzi Ci o ilość zębów wtedy im mniej tym większe przyspieszenie. Seryjnie różne montują.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Najlepiej by było zmienić cylinder na 110ccm (tylko najpierw zdemontuj i sprawdź dokładne wymiary bo czasem się różnią),
za czym idzie głowica i gaźnik z króćcem. Jeśli chcesz większy v/max to jeszcze zębatki. Myśle że w kwocie 300zl byś się zmieścił (bez robocizny) tylko zastanów się czy warto bo musisz się liczyć z tym że skrzynia się może posypać od nadmiaru mocy, hamulce szybciej się zużywają, rama może się złamać w chinolu przy dużej prędkości.
Aha, i pamiętaj że nawet przy najmniejszej kolizji nawet nie z Twojej winy, jeśli ubezpieczyciel dopatrzy się modyfikacji to masz przechlapane.
za czym idzie głowica i gaźnik z króćcem. Jeśli chcesz większy v/max to jeszcze zębatki. Myśle że w kwocie 300zl byś się zmieścił (bez robocizny) tylko zastanów się czy warto bo musisz się liczyć z tym że skrzynia się może posypać od nadmiaru mocy, hamulce szybciej się zużywają, rama może się złamać w chinolu przy dużej prędkości.
Aha, i pamiętaj że nawet przy najmniejszej kolizji nawet nie z Twojej winy, jeśli ubezpieczyciel dopatrzy się modyfikacji to masz przechlapane.
- wojtekCPI
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/11/2013, 23:14
- Lokalizacja: legnica
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości