motocykl dla "dużego" chłopa do okolol 6, 00 pln
Posty: 5
• Strona 1 z 1
motocykl dla "dużego" chłopa do okolol 6, 00 pln
Na poczÄ…tek siÄ™ Å‚adnie witam z kolegami.
Teraz do rzeczy.
Poszukuje motocykla przede wszystkim ekonomicznego, gdyż ma służyć do codziennych dojazdów do pracy - około 50 km w obie strony.
Obecnie śmigam na użyczonym przez kolegę XJ900S Div.
Moje kilometry na 2 oo to około 20 000 km z tym, że 18 000 w latach 1996-1999, a obecny sezon 2 000
Mam 35 latek, jedyne 190 cm wzrostu i ok 100 kg "żywca"
Generalnie moto ma służyć jak już napisałem do latania codziennego do pracy i z powrotem, ale planowane są kilkudniowe wypady w dalsze trasy - także z "plecaczkiem".
Licząc codzienne dojazdy do roboty oraz wycieczki z plecakiem, to sądzę, że sezonowo wyjdzie mi około 8 do 10 000.
Budżet na chwilę obecną zaplanowany jest na około 6500 PLN, ale jak będzie zacny okaz w dobrych pieniądzach to rozważę "dokładkę". Cuchy prawie skompletowane Kask Nolan N90S, kurtka Modeka WULF, rękawice SECA, spodnie i buty - zakup planowany w tym okienku zimowym .
Budżet sezonowy na utrzymanie moto w ciągłej dyspozycji to oczywiście najlepiej gdyby sprowadzał się do koniecznego przeglądu przygotowawczego do sezonu, a później tylko lać E95 i kręcić manetką
Jeśli zaś chodzi o typ motocykla, który preferuję to szosowo-turystyczny. Myślałem więc o młodszym bracie XJ900S czyli o XJ600S lub o Transalp 600V/650V.
Proszę szanowne grono o pomoc w wyborze motocykla nie koniecznie z tych przeze mnie preferowanych - może jest jeszcze jakiś inny motocykl godny uwagi.
pozdrawiam
Turek
Teraz do rzeczy.
Poszukuje motocykla przede wszystkim ekonomicznego, gdyż ma służyć do codziennych dojazdów do pracy - około 50 km w obie strony.
Obecnie śmigam na użyczonym przez kolegę XJ900S Div.
Moje kilometry na 2 oo to około 20 000 km z tym, że 18 000 w latach 1996-1999, a obecny sezon 2 000
Mam 35 latek, jedyne 190 cm wzrostu i ok 100 kg "żywca"
Generalnie moto ma służyć jak już napisałem do latania codziennego do pracy i z powrotem, ale planowane są kilkudniowe wypady w dalsze trasy - także z "plecaczkiem".
Licząc codzienne dojazdy do roboty oraz wycieczki z plecakiem, to sądzę, że sezonowo wyjdzie mi około 8 do 10 000.
Budżet na chwilę obecną zaplanowany jest na około 6500 PLN, ale jak będzie zacny okaz w dobrych pieniądzach to rozważę "dokładkę". Cuchy prawie skompletowane Kask Nolan N90S, kurtka Modeka WULF, rękawice SECA, spodnie i buty - zakup planowany w tym okienku zimowym .
Budżet sezonowy na utrzymanie moto w ciągłej dyspozycji to oczywiście najlepiej gdyby sprowadzał się do koniecznego przeglądu przygotowawczego do sezonu, a później tylko lać E95 i kręcić manetką
Jeśli zaś chodzi o typ motocykla, który preferuję to szosowo-turystyczny. Myślałem więc o młodszym bracie XJ900S czyli o XJ600S lub o Transalp 600V/650V.
Proszę szanowne grono o pomoc w wyborze motocykla nie koniecznie z tych przeze mnie preferowanych - może jest jeszcze jakiś inny motocykl godny uwagi.
pozdrawiam
Turek
- -turek-
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30/10/2013, 06:13
- Lokalizacja: Åšwidnik
XJ600 moze być pod Ciebie za słaby a Transalpa raczej w tej cenie nieznajdziesz
Proponuje zwykłego solidnego Bandita 600 !
czy eska czy enka to jzu zalezy od Twojego gustu oraz od tego czy jezdzisz do pracy po terenach miejsckich czy cały czas trasa pozamiastem....
Proponuje zwykłego solidnego Bandita 600 !
czy eska czy enka to jzu zalezy od Twojego gustu oraz od tego czy jezdzisz do pracy po terenach miejsckich czy cały czas trasa pozamiastem....
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
A czego nie chcesz Diversiona 900 model po 96r. (możliwe ze takim jeżdziłes) ?
Wał kardana, duze nadwozie.
Przy wzroscie 190cm (ja mam 2cm mniej) Bandit 600 moze nie jest z tych niskich ale jakiÅ› wÄ…ski. DÅ‚ugonodzy maja niewygodnie.
Co do Xj 600. Miałem okazje przejechać sie 4 czy 5 egzemplarzami. Wibracje irytują mrowiąc ciało. Nie jest to " V-dwójkowe" - good vibration
Do tego gorsze wykonanie sprzeta w porównaniu z XJ900.
Podsunął bym ci Yamahe FZS 600 Fazer. Konapa pozycja za sterami dla dużego w porzadku.
Ma obszerną owiewkę (jeżdząc do roboty codziennie jak ja to robie) to ważne w deszczu
Mocny i ekonomiczny silnik. Wyrabiające sie zawiasy z pasażerką. Oraz hamulce z czołówki stawki w tamtych latach. W porównianiu z XJ 900 to tak jakbyś kotwice xzahaczył o latarnie uliczną
Bije te dwie Yamahy XJ-oty: konstrukcja nowoczesną (masa/moc, chłodzenie wodą, 6 biegowa skrzynia, zawiasy, rozmiar opon )
Poza tym mnóstwo dostępnych gratów z drugiej ręki (el. nadwozia, skrzynie, dekle, rurki itd) Jest tego na tyle ze mozna negocjować ceny
Motocykle co ci opisałem albo miałem albo pojeździłem na tyle aby je poznać.
Wał kardana, duze nadwozie.
Przy wzroscie 190cm (ja mam 2cm mniej) Bandit 600 moze nie jest z tych niskich ale jakiÅ› wÄ…ski. DÅ‚ugonodzy maja niewygodnie.
Co do Xj 600. Miałem okazje przejechać sie 4 czy 5 egzemplarzami. Wibracje irytują mrowiąc ciało. Nie jest to " V-dwójkowe" - good vibration
Do tego gorsze wykonanie sprzeta w porównaniu z XJ900.
Podsunął bym ci Yamahe FZS 600 Fazer. Konapa pozycja za sterami dla dużego w porzadku.
Ma obszerną owiewkę (jeżdząc do roboty codziennie jak ja to robie) to ważne w deszczu
Mocny i ekonomiczny silnik. Wyrabiające sie zawiasy z pasażerką. Oraz hamulce z czołówki stawki w tamtych latach. W porównianiu z XJ 900 to tak jakbyś kotwice xzahaczył o latarnie uliczną
Bije te dwie Yamahy XJ-oty: konstrukcja nowoczesną (masa/moc, chłodzenie wodą, 6 biegowa skrzynia, zawiasy, rozmiar opon )
Poza tym mnóstwo dostępnych gratów z drugiej ręki (el. nadwozia, skrzynie, dekle, rurki itd) Jest tego na tyle ze mozna negocjować ceny
Motocykle co ci opisałem albo miałem albo pojeździłem na tyle aby je poznać.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
skidmarks napisał(a):A czego nie chcesz Diversiona 900 model po 96r. (możliwe ze takim jeżdziłes) ?
Wał kardana, duze nadwozie.
Przy wzroscie 190cm (ja mam 2cm mniej) Bandit 600 moze nie jest z tych niskich ale jakiÅ› wÄ…ski. DÅ‚ugonodzy maja niewygodnie.
Co do Xj 600. Miałem okazje przejechać sie 4 czy 5 egzemplarzami. Wibracje irytują mrowiąc ciało. Nie jest to " V-dwójkowe" - good vibration
Do tego gorsze wykonanie sprzeta w porównaniu z XJ900.
Podsunął bym ci Yamahe FZS 600 Fazer. Konapa pozycja za sterami dla dużego w porzadku.
Ma obszerną owiewkę (jeżdząc do roboty codziennie jak ja to robie) to ważne w deszczu
Mocny i ekonomiczny silnik. Wyrabiające sie zawiasy z pasażerką. Oraz hamulce z czołówki stawki w tamtych latach. W porównianiu z XJ 900 to tak jakbyś kotwice xzahaczył o latarnie uliczną
Bije te dwie Yamahy XJ-oty: konstrukcja nowoczesną (masa/moc, chłodzenie wodą, 6 biegowa skrzynia, zawiasy, rozmiar opon )
Poza tym mnóstwo dostępnych gratów z drugiej ręki (el. nadwozia, skrzynie, dekle, rurki itd) Jest tego na tyle ze mozna negocjować ceny
Motocykle co ci opisałem albo miałem albo pojeździłem na tyle aby je poznać.
XJ900 = duża masa czyli manewrowanie takie sobie
Fazer to bardzo dobry pomysł aczkolwiek niższy od bandita (kobiety 165cm siegają stopami do ziemi czyli obawiam się ze na gabaryty kolegi jest już taki naciagany
Suzuki GS500 > Suzuki GSF600 > Honda CBR600F > Honda CBF1000
-
Carbonowy - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 29/8/2013, 13:20
- Lokalizacja: Warszawa
Carbonowy napisał(a):XJ900 = duża masa czyli manewrowanie takie sobie
To zależy bardziej od środka cieżkości danego sprzętu, jak dobrze poczytasz specki, to dobrze będzie, jeżeli motocykle w danej klasie będą rózniły się o 10kg. Wyskość środka ciężkości będzie miała tutaj większe znaczenie.
Carbonowy napisał(a):Fazer to bardzo dobry pomysł aczkolwiek niższy od bandita (kobiety 165cm siegają stopami do ziemi czyli obawiam się ze na gabaryty kolegi jest już taki naciagany
Mam 186cm wzrostu i fazer jest jak szyty na miarę, jedyne co warto przy takim wzroście zrobić, to zainwestować w akcesoryjną, wyższą szybę, a jeżeli nie zależy Ci na fajnym logo producenta, to turystyczna MGG kosztuje coś koło 150zł .
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości