Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez pawlusek105 » 23/10/2013, 12:11

To chociaz powiedzcie mi czy pasuje od starszego modelu bo mam do kupienia ale z konca Polski. wiec w gre wchodzi tylko wysyłka, wiec nie porownam a na zdjeciach to nie to samo..
pawlusek105
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/7/2009, 09:59
Lokalizacja: Poznań


Postprzez henio12323 » 23/10/2013, 13:05

ale kolego skąd my mamy to wiedzieć czy pasuje czy nie ? wiedział by ktoś kto przekłądał silniki a jak myslisz ile osób akurat na forum przekładało z husqi silnik ? nikt ci rzetelnej odpowiedzi nie da. porównaj fotki jak sa ewidentne róznice to na 90% nie podejdzie, jak wygląda identycznie zmierz jakies charakterystyczne punkty mocowania, spytaj o to samo sprzedawce i bedziesz pewniej kupował. na jasnowidzów tutaj nie licz!
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez sylwek199888 » 25/10/2013, 15:27

Co daje założenie do cr 125 tłoka z dwoma pierścieniami ?
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kris514 » 25/10/2013, 15:53

Tłok z 2 pierścieniami z moich informacji szybciej wyciera cylinder, obniża obroty maksymalne i zwiększa moment obrotowy
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MJR128 » 25/10/2013, 18:14

Z ww. efektów jednak najbardziej odczuwany jest wzrost mocy na niskich i średnich obrotach. Obroty max są ustalone przez blokadę w module i tłok 2 pierścieniowy tu nie ma żadnych ograniczeń.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez kris514 » 25/10/2013, 18:49

Piszę co słyszałem :D i że różnica jest rzędu 300-500 obrotów czyli niezbyt duża, a blokada w module to chyba za max obroty na jałowym (bo na biegu aż tak wysoko to się chyba nie wkręci)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MJR128 » 25/10/2013, 19:19

Oczywiście, że się wykręci, na każdym biegu można to bez problemu zobrazować na hamowni. Także z tymi obrotami to sprawa całkowicie pomijalna, a tym bardziej podawanie wartości jest czysto abstrakcyjne.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez kris514 » 25/10/2013, 20:02

Piszę co słyszałem ale skoro tak to sory za rozgłaszanie mitów :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez andrzejpee » 26/10/2013, 09:58

Witam mam kata sx 525 2003 r reguluje zawory własnie i żaden listek mi nie chodzi ze szczelinomierza nawet 0.5 a z tego co czytam to ustawia sie na 0.10
tlok dobrze ustawiony
mozliwe ze sa ustawione fabrycznie???
andrzejpee
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/9/2013, 15:48

Postprzez MJR128 » 26/10/2013, 12:20

Wiesz w ogóle na czym polega regulacja zaworów?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez wawzon » 26/10/2013, 14:38

KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez MathewPL » 26/10/2013, 20:06

Witam więc mam pytanie... Czy to normalne ze jak przekręce śrubę od składu mieszanki o pól obrotu albo nawet mniej to motor albo strzeli z wydechu albo gaźnika? Gaźnik wyczyszczony. Czy to może być przez to że nie ma podkładki miedzianej przy mocowaniu wydechu?
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez MJR128 » 26/10/2013, 20:12

Może.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Fantas3k » 27/10/2013, 12:21

Siemka mam pytanko co powiecie mi na temat nikaslu za 600zl do 125cm3 ? np chodzi mi o ten
http://allegro.pl/nikasil-ktm-sx-exc-gs ... 17570.html
Opłaca się to robić ten nikasil to szit i ile kosztuje robienie nicaslu do 125tki w miare dobrego dla amatora.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez kris514 » 27/10/2013, 12:46

Sprawa wygląda tak że w polsce nicasilu nie robią, nicasil jest robiony wysyłkowo i jeśli będzie on położony na stary cylinder lub będzie słabej jakości albo będzie to chrom techniczny to motor nie pochodzi (sam kupiłem motor z czymś takim), po rozmowie z Woryną stwierdził że tak się dzieje przy pierwszym zatarciu na nicasilu z czech (prawdopodobnie motozona tam wysyła)

https://plus.google.com/u/0/photos/1124 ... 2255935313

Każdy poleca nicasil z anglii (kosztuje ok 1000zł)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MJR128 » 27/10/2013, 15:06

Przy starym moto już lepiej zamontować tuleję, ztuningować cylinder i masz ten sam efekt.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Striker123 » 27/10/2013, 19:20

Witam!
Chcialbym sie zapytac jak sie prezentuje np. dr 125, xlr 125 w stosunku do diabolini 125. Chodzi mi wylacznie o moc poniewaz znajomy ma diabolini i dla mnie ta moc jest wystarczajaca. Wiem ze diabolini jest mniejszy, lzejszy ale czy to duzo zmienia?
Pozdrawiam ;)
Striker123
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30/8/2013, 18:54

Postprzez henio12323 » 28/10/2013, 10:48

hmm mocowo wypadną podobnie, ale diabolini bedzie agresywniejsze tak cyz siak wolałbym DRke podkręcic i miec moto które sensownie jedzie ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez wawzon » 28/10/2013, 15:39

Kolega miał drke tylko bez zbednych rzeczy tzn wywalone wszystkie lampy itp (przerobiona na fulla) drugi mial diabolini i jak na moje to dr lepiej sobie radzila :)

ps. taka drka czy diabolini szybko ci sie znudzi jezeli nigdy nie jezdziles na moto tego typu to moc za pierwszym razem bedzie wydawac ci sie duza lepiej porozgladaj sie za jakas dt 125 idealne na poczatek :D
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 28/10/2013, 17:29

diabolini ma agresywniejszy silnik, lżejszy chyba i fajniej na obroty sie w kręca. z kolei DRka jest zamulona stosunkowo, ale DRka nadrabia gabarytami, zawieszeniem mimo że nie jest ani troche wyczynowe to lepiej sobie radzi niż z diabolini, wielkosc kół robi swoje itp itd. także jak najbardziej Drka na wiekszosci rodzajów terenu poradzi sobie lepiej niz mały chinczyk
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê