Yamaha YZ250 pluje olejem
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
sprobuj dopasowany jesli by nie bylo to o mniejszej srednicy i odrobine grubszy (by po rozciagnieciu byl.ok) jakbys kupil wiekszy to bys go nie wlozyl w tulejke i fo walu by nie przylegal i bys go uszkodzil fociagajac srube na wale
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
No dzisiaj dostałem skrzydeł i rozebrałem silnik,okazuje się że simering nie spełni tam swojej roli bo na wale są wcięcia na zębatki do samego końca także nimi i tak by popłyną olej. Ale możliwe że znalazłem rozwiązanie, opisze je wieczorem bo wracam do pracy żeby dzisiaj złożyć i przez noc silikon mi powysychał.
- Barack-Obama
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/9/2013, 18:51
zdał by bo by był dociskany przez zębatkę do płaskiej części 

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Aa to tu pewnie chciałeś zrobić tak jak ja właśnie zrobiłem hehe.Ja chciałem wcześniej wsadzić oring wewnątrz tej tulejki w takie jej wcięcie. Ale jak zobaczyłem te ząbki to wydukałem inny sposób i jutro zaleje olejem i sprawdze.
Wsadziłem tyleje na swoje miejsce i dałem uszczelke następnie nasunąłem pierwszą zębatkę,na to kolejna uszczelka i kolejna zębatka,i jeszcze jedna uszczelka i nakrętka uprzednio posmarowałem gwint hermetykiem i powinno być okej.Zakładając oczywiście że tuleja puszczała od strony wału nie od strony simeringa bo jak od simeringa to nic to nie da ale jestem dobrej myśli. Uszczelki grubości 1mm sam wycinałem z takiego arkusza do wycinania uszczelek. trzymajcie kciuki
Wsadziłem tyleje na swoje miejsce i dałem uszczelke następnie nasunąłem pierwszą zębatkę,na to kolejna uszczelka i kolejna zębatka,i jeszcze jedna uszczelka i nakrętka uprzednio posmarowałem gwint hermetykiem i powinno być okej.Zakładając oczywiście że tuleja puszczała od strony wału nie od strony simeringa bo jak od simeringa to nic to nie da ale jestem dobrej myśli. Uszczelki grubości 1mm sam wycinałem z takiego arkusza do wycinania uszczelek. trzymajcie kciuki
- Barack-Obama
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/9/2013, 18:51
Między zębatkami nie powinno być uszczelek, chodziło mi o to aby ta tulejka miała oring od strony wału nie zębatek i wtedy wśrodku tulejki mógłby być olej lecz nie przedostał by się na zęwnęczną stronę za simmeringiem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
- Barack-Obama
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/9/2013, 18:51
Problem oleju mam już z głowy. Wczoraj odpaliłem ale pochodziła minute z braku czasu nie zaglądałem do niej a dzisiaj odpalam i nic. Odkręcam świece a hadra sucha. Wyciągnąłem gaźnik i nie wiem czy coś miałem w paliwie czy może cofnęło z komory ale była taka jedna tłusta grudka i musiało pozapychać mi wszystko. Jutro wyczyszcze i przedmucham i zobacze wtedy.
- Barack-Obama
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/9/2013, 18:51
Dziś ją odpaliliśmy. Ja nie byłem świadom jak takie coś może zapierdzielać!! Toż to istny szatan jest a nie motor. Jeszcze na wszelki wypadek jedzie do regulacji ale już wiem że mocna bestia. Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc!
- Barack-Obama
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/9/2013, 18:51
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości