CRF 250R
Posty: 7
• Strona 1 z 1
CRF 250R
Witam serdecznie
Interesuje mnie motocykl CRF 250R.
Mianowicie, roczniki 2007-2009
Jakie były między nimi różnice? Który wybrać najlepiej?
Od 2008 jest montowany amortyzator skrętu(elektroniczny? z tego co czytałem) czy nie ma z nim problemów z uwagi na to, że jest elektroniczny?
Z kolei rocznik 2009 już się trochę różni od 2008 i ma podobno ~2,5 KM więcej.
Czy prawdą jest, że podwójny układ wydechowy to tylko chwyt marketingowy i lepiej chodzi na pojedynczym wydechu? - jest to odczuwalne dla amatora? Jak to jest z tym "słabszym dołem" w porównaniu do konkurencyjnych 250?
Jestem fanem marki, a co do motocykla to przekonuje mnie jeden wałek rozrządu i właśnie ten podwójny exhaust
W moim EXC (rfs) jest jeden wałek rozrządu i jest dobry, prosty silnik
Nie mogę znaleźć nic konkretnego, dlatego zgłaszam się tu
Pozdrawiam!
Interesuje mnie motocykl CRF 250R.
Mianowicie, roczniki 2007-2009
Jakie były między nimi różnice? Który wybrać najlepiej?
Od 2008 jest montowany amortyzator skrętu(elektroniczny? z tego co czytałem) czy nie ma z nim problemów z uwagi na to, że jest elektroniczny?
Z kolei rocznik 2009 już się trochę różni od 2008 i ma podobno ~2,5 KM więcej.
Czy prawdą jest, że podwójny układ wydechowy to tylko chwyt marketingowy i lepiej chodzi na pojedynczym wydechu? - jest to odczuwalne dla amatora? Jak to jest z tym "słabszym dołem" w porównaniu do konkurencyjnych 250?
Jestem fanem marki, a co do motocykla to przekonuje mnie jeden wałek rozrządu i właśnie ten podwójny exhaust

W moim EXC (rfs) jest jeden wałek rozrządu i jest dobry, prosty silnik

Nie mogę znaleźć nic konkretnego, dlatego zgłaszam się tu

Pozdrawiam!
Husqvarna 125 SM --> KTM EXC 450 --> ?
- Zabro
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 20/9/2011, 19:54
amor elektroniczny ? nie siedze w nowinkach ale w crossówkach/enduro nie słyszałem w ogóle o jakies elektronice poza silnikiem. jakas błędna informacja to zwykły amorek, który swoją drogą jest tylko dodatkiem costam daje, ale typowy amor skrętu to to nie jest. podwójny zmienia nieco charakterystyke, chwytu tutaj żadnego nie ma. czy ma 2.5 nie wiem trzeba by obczaic w katalogahc producenta. dla amtora nic nie bedzie odczuwalne czy to czy tamto 0 jedna chwała, i tak kupując uzywke nie masz pewnosci, że chociazby gaźnik jest dobrze ustawiony a mozna sie ustawieniami tak pobawić że się nieco zmieni zakres oddawania mocy. także nie sugerował by sie suchymi danymi. ogólnie czym nowszy tym zapewne bardziej dograny, honda zaczeła iść w strone ochrony srodowiska itp, i te wydechy coraz cichsze itp itd te nowe to całkiem wypadają słabiej ale tylko na papierze. dla amtora nawet nowe te najsłabsze cichce CRFki pod dobrym kierowcą potrafią cuda. jak dla mnie 2 konie w tą czy w drugą, jakies róznice w oddawaniu mocy - to wszystko pic na wode, bo i tak to ma tylko kilka % w ogólnym wyniku jak moto jeździ, 90% to kierowca i jak on potrafi ogarnąc maszyne, a z drugiej strony im słabsza tym łatwiej opanować i sie wbrew pozorom szybciej jeździ. jeszcze inna sprawa taka jak np zawieszenie gdzie założe sie że połowa amatorów ma całkiem niedograne zawieszenie, jeżdzą narzekają na moc itp. a czasem wystarczyło by zawieszenie tak konkretnie pod wage zrobić i juz na torze mozna sporo cennych sekund zaoszczędzić... technika a nie mocą 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
akurat w EXC sÄ… stalowe ;P
co do reszty to różnica jest i to odczuwalna ale dla amatora może nie byc aż tak odczuwalna, wawzon moze miałes juz nieszczelnosci na tytanach to też moto straciło nieco verwy ;D po załozeniu dobrze stalówek moto w sumie nic nie zyskał. ale różnica zawsze będzie, i nie ma bajek że jeździ tak samo bo nigdy nie bedzie jeździło
ale jak mówie dla amatora to bez róznicy.
czego więcej chcesz sie dowiedziec ? pytaj konkretnie a nie proś o opowiadanie historii i pisanie powieści o CRFkach to tutaj nie ma sie nad czym skupiac bo niczym konkretnym sie nie wyróznia
co do reszty to różnica jest i to odczuwalna ale dla amatora może nie byc aż tak odczuwalna, wawzon moze miałes juz nieszczelnosci na tytanach to też moto straciło nieco verwy ;D po załozeniu dobrze stalówek moto w sumie nic nie zyskał. ale różnica zawsze będzie, i nie ma bajek że jeździ tak samo bo nigdy nie bedzie jeździło

czego więcej chcesz sie dowiedziec ? pytaj konkretnie a nie proś o opowiadanie historii i pisanie powieści o CRFkach to tutaj nie ma sie nad czym skupiac bo niczym konkretnym sie nie wyróznia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość