Bicie kierownicy
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Bicie kierownicy
Witam
Od kupna w mojej ER-5'tce mam bicie kierownicy.
Bicie jest odczuwalne dopiero jak puszczę kierownice, a nie raz jak puszcze to nawet nie drgnie, jeśli jednak jest, to powoli się nasila.
Rama wydaję się prosta bo nie ściąga.
Miałem lekko krzywą felgę przednią, jednak gość ją naprostował i mówi, że to nie przez to.
Po naprostowaniu trochę się poprawiło, jednak dalej jest to odczuwalne.
Ma ktoś może jakieś pomysły co to może być?:O
Od kupna w mojej ER-5'tce mam bicie kierownicy.
Bicie jest odczuwalne dopiero jak puszczę kierownice, a nie raz jak puszcze to nawet nie drgnie, jeśli jednak jest, to powoli się nasila.
Rama wydaję się prosta bo nie ściąga.
Miałem lekko krzywą felgę przednią, jednak gość ją naprostował i mówi, że to nie przez to.
Po naprostowaniu trochę się poprawiło, jednak dalej jest to odczuwalne.
Ma ktoś może jakieś pomysły co to może być?:O
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Przednia opona kupiona i została zmieniona podczas prostowania.
Rok opony 5009, opona jest ok, wątpię żeby to była jej wina.
Po zmianie oczywiście było wyważanie.
Rok opony 5009, opona jest ok, wątpię żeby to była jej wina.
Po zmianie oczywiście było wyważanie.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Czyli bicie było już przed założeniem tej opony tak?
Ponieś przednie koło (najlepiej lewarek pod wydech, jak nie masz to przechyl moto na bocznej nóżce) i niech ktoś zakręci kołem i obserwuje oponę czy nie ma guzów i felgę (jej rant) czy nie jest pofalowany.
Jak będziesz miał koło w górze to zrób kilka razy pełny ruch kierownicą w prawo i lewo do ograniczników i zwróć uwagę czy cała droga kierownicy z jednej strony na drugą jest płynna czy może w jakimś miejscu (pewnie na środku) chodzi inaczej.
Z kołem w górze stań z przodu, złap za lagi na wysokości koła i poruszaj lagami przód i tył, zwróć uwagę czy nie ma luzów i czy nic nie stuka.
Olej w lagach był zmieniany?
Ponieś przednie koło (najlepiej lewarek pod wydech, jak nie masz to przechyl moto na bocznej nóżce) i niech ktoś zakręci kołem i obserwuje oponę czy nie ma guzów i felgę (jej rant) czy nie jest pofalowany.
Jak będziesz miał koło w górze to zrób kilka razy pełny ruch kierownicą w prawo i lewo do ograniczników i zwróć uwagę czy cała droga kierownicy z jednej strony na drugą jest płynna czy może w jakimś miejscu (pewnie na środku) chodzi inaczej.
Z kołem w górze stań z przodu, złap za lagi na wysokości koła i poruszaj lagami przód i tył, zwróć uwagę czy nie ma luzów i czy nic nie stuka.
Olej w lagach był zmieniany?
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Opona guzów nie ma, jednak felga lekko chodzi na boki. Gościu który prostował powiedział, że aby zrobić to idealnie to musi złamać ramię, ale zapewniał, że to nie przez tą felgę bije.
Lagi jak ruszałem to były sztywne, oleju nie wymieniałem.
Kiedy ruszałem kierownicą, to mniej więcej na środku czułem taki mały uskok, jak by był tam jakiś malutki dołek, nie wiem czy tak musi być, czy po prostu wyrobiły się łożyska.
Lagi jak ruszałem to były sztywne, oleju nie wymieniałem.
Kiedy ruszałem kierownicą, to mniej więcej na środku czułem taki mały uskok, jak by był tam jakiś malutki dołek, nie wiem czy tak musi być, czy po prostu wyrobiły się łożyska.
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
-
fasoliusz - Bywalec
- Posty: 509
- Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
- Lokalizacja: Sochaczew
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości