Zobacz wÄ…tek - problem z silnikiem
NAS Analytics TAG

problem z silnikiem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z silnikiem

Postprzez fred831 » 27/6/2007, 19:39

Siema jezdze yamaha fzr1000 od jakiegos roku i jest to moj pierwszy motor jestem bardzo zadowolony. Ale ostatniego czasu mam jakis problem z silnikiem i niewiem co jest. chodzi oto ze jak mu sie szybko manetke przekreca to tak jak by sie dlawil nie wskakuje odrazu na obroty i jakby brak mu mocy czy mogli byscie jakos pomoc bo niechce sie ladowac w koszty gdyz nie jest to mlodziutki mode a pierwszy z wypuszczonych fzr 87 rok. A czy to ze motor zostal na zimnym silniku zostal wkrecony na 12 tys obrotow.
fred831
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/6/2007, 18:17


Postprzez drvall » 27/6/2007, 20:03

jeśli tylko raz kręcony to nie ten problem mi wygląda na żle ustawiony zapłon
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58


Postprzez neptyk » 27/6/2007, 20:14

zapłon na pewno nie-to w japońskich motocyklach sie praktycznie nie zdaża. dużo bardziej prawdopodone jest iż gaźniki do czyszczenia i synchronizacji możliwy tez jest niedobór paliwa-identyczne objawy miałem u siebie. okazało sie że paliwa nie dostaje :) w każdym razie obstawiam jakąś *pierdołe* :) acha i wkręcanie silnika zimnego na maxa to nie jest mądry pomysł...pamietaj że silnik jest gotów na pełne obciążenie dopiero po rozgrzaniu a więc gdy olej osiągnie temperature minimum 80 stopni-olej nie płyn chłodniczy!!!!! bo znam takich apaczy co uważają że jak sie płyn chłodniczy rozgrzał to jest rozgrzana. kompletna pomyłka-moto jeszcze dobre kilka minut sie rozgrzewa...
jawa50>>>jawa175>>>3xjawa350ts>>>cbr1000>>>zzr1100...wreszcie upragniona hayabusa :))
neptyk
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 10/3/2007, 21:47
Lokalizacja: szczecinek

Postprzez drvall » 27/6/2007, 21:05

sprawdz filtry i dopływ paliwa
drvall
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 18/2/2007, 16:58

Postprzez elco » 27/6/2007, 21:26

kiedy silnik dostaje po dupie w momencie gdy jest jeszcze zimnym mocno cierpi na tym rozrzad. Mozliwe, ze rozregulowales zawory i ktores nie pracuja tak jak powinny. Ale zaczalbym od sprawdzania filtrow i gaznikow.
Pamietaj !!! odpal motocykl, daj mu minutke pochodzic na ssaniu, a pozniej jeszcz pol minutki niech sobie pochodzi na wolnych obrotach. Dopiero po kilku minutach spokojnej jazdy mozesz odkrecic sobie manetke na czerwone pole, tylko nie przesadzaj :wink:
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez rider143 » 2/7/2007, 17:06

minutke na ssaniu? To raczej nie jest dobre rozwiazanie, lepiej ssanie od razu wylaczyc tuz po rozruchu gdyz nadmiar paliwa zmywa ilej z tulei cylindrowych powodujac:obecnosc paliwa w oleju i=oraz zuzycie samych cylindrow. Ja ssania wylaczam zawsze tuz po uruchomieniu. Najwyzej pomagam mu manetka aby nie zgasl, ale nie ssaniem....
Avatar użytkownika
rider143
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 22/3/2007, 22:48



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê