Streetfighter dla dużego faceta.
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Streetfighter dla dużego faceta.
Witam,
Mam pytanko dotyczące wyboru motocykla, to znaczy szukam modelu dla siebie na miasto, ma być to drugi motocykl… i jakoś nie mogę się zdecydować.
W sumie to liczę że wynikiem konwersacji na tym topicku będzie rzucenie kilku ciekawych pomysłów o których wcześniej nie myślałem.
Z góry dziękuje!
Zgodnie z poradami z tematu "Jak pytać aby się czegoś dowiedzieć"
1. Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie):
tak na poważnie jeżdżę od 5 lat, wcześniej miałem tylko Czetkę 175
– pierwszy moto.
Od roku: 2008 FireBlade SC33 900 (ale zacząłem trochę pakować i śmiesznie na nim wyglądać)
W 2011 zmiana na (jeden sezon) Suzuki Hayabusa – jakoś mi nie podpasowała.
Potem w 2012 (jakoś tak wyszło) przerzuciłem się na ciężkie cruzy (VTX 1,8 – Retro)
2. Wiek, waga, wzrost,:
27 lat, 120 kg, 195 cm. Postura typowo kulturystyczna – sporo na siłowni siadzie.
3. Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
70% dojazd w mieście do pracy, Przeciskać się przez Warszawskie korki Kolubryną taką jak VTX z gmolami – tragedia. Znaczy.. inaczej... no daje rade, ale po co się męczyć i szarpać? 30% zabawa, kolano, weele/stopy itd.
4. Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
hehe, ile się da.
5. Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Miałem niesamowite cyrki z dopasowaniem stroju, (pas: 85 cm, klatka: 130) ale mam wszystko.
Gotówka na moto? Nie myślę o wielkich pieniądzach, zakładam coś między 15.000 a 25.000 zł, jak będzie prawdziwa perełka to nawet 30.000 ale wolałbym aż tyle nie wydać – z czego mam 15.000 swoich, ale zawsze wchodzi w grę opcja kredytowania.
6. Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Im mniej tym lepiej
ale oczywiście jestem świadom pełnych kosztów utrzymania motocykla.
7. Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.?
Zasadniczo szukam konkretnie Streetfightera na miasto i na wieczorne wygłupy.
8. Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Przymierzałem się do kilku modeli:
X11 – ale brzydkawe to, ta łączona podwójna kanapa fuj… no chyba że by to jakoś przebudować.
Yamaha MT01 ? – trochę tylko ten silnik 1,7… no nie o to mi chodzi.
Z1000 – roczniki od 2010 są przepiękne, tylko trochę to za małe dla mnie wyglądam na tym jak na skuterze.
Suzuki B-King? – tutaj się jeszcze nie przymierzałem, moto mi się podoba ale słyszałem opinię że mimo swoich gabarytów maszyna jest dla niższych Riderów (mało miejsca na nogi pod owiewkami).
Przymierzałem się do takich maszyn jak Cagiva Raport 1000, Bandity, Hornety, i niestety ze względu na swoje gabaryty… wyglądam na tym jak na motorynce… tragedia.
myślałem też o ścigaczach i lekkiej przebudowie (pościągać owiewki, zmieić kierownice iteż da rade... ale cóż... oczywiście nowy fireblade (sentyment) jest tak odchudzony że ponownie... jak na motorynce.
O jakiego typu poradę proszę? O podsunięcie mi kilku propozycje na jakie modele jeszcze uwagę zwrócić.
z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi!
pozdrawiam
Tomy.
Mam pytanko dotyczące wyboru motocykla, to znaczy szukam modelu dla siebie na miasto, ma być to drugi motocykl… i jakoś nie mogę się zdecydować.
W sumie to liczę że wynikiem konwersacji na tym topicku będzie rzucenie kilku ciekawych pomysłów o których wcześniej nie myślałem.
Z góry dziękuje!

Zgodnie z poradami z tematu "Jak pytać aby się czegoś dowiedzieć"
1. Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie):
tak na poważnie jeżdżę od 5 lat, wcześniej miałem tylko Czetkę 175

Od roku: 2008 FireBlade SC33 900 (ale zacząłem trochę pakować i śmiesznie na nim wyglądać)

W 2011 zmiana na (jeden sezon) Suzuki Hayabusa – jakoś mi nie podpasowała.
Potem w 2012 (jakoś tak wyszło) przerzuciłem się na ciężkie cruzy (VTX 1,8 – Retro)
2. Wiek, waga, wzrost,:
27 lat, 120 kg, 195 cm. Postura typowo kulturystyczna – sporo na siłowni siadzie.
3. Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), w jakich udziałach procentowych?
70% dojazd w mieście do pracy, Przeciskać się przez Warszawskie korki Kolubryną taką jak VTX z gmolami – tragedia. Znaczy.. inaczej... no daje rade, ale po co się męczyć i szarpać? 30% zabawa, kolano, weele/stopy itd.
4. Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?
hehe, ile się da.
5. Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?
Miałem niesamowite cyrki z dopasowaniem stroju, (pas: 85 cm, klatka: 130) ale mam wszystko.
Gotówka na moto? Nie myślę o wielkich pieniądzach, zakładam coś między 15.000 a 25.000 zł, jak będzie prawdziwa perełka to nawet 30.000 ale wolałbym aż tyle nie wydać – z czego mam 15.000 swoich, ale zawsze wchodzi w grę opcja kredytowania.
6. Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?
Im mniej tym lepiej

7. Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy, turystyki, enduro itp.?
Zasadniczo szukam konkretnie Streetfightera na miasto i na wieczorne wygłupy.
8. Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
Przymierzałem się do kilku modeli:
X11 – ale brzydkawe to, ta łączona podwójna kanapa fuj… no chyba że by to jakoś przebudować.
Yamaha MT01 ? – trochę tylko ten silnik 1,7… no nie o to mi chodzi.
Z1000 – roczniki od 2010 są przepiękne, tylko trochę to za małe dla mnie wyglądam na tym jak na skuterze.
Suzuki B-King? – tutaj się jeszcze nie przymierzałem, moto mi się podoba ale słyszałem opinię że mimo swoich gabarytów maszyna jest dla niższych Riderów (mało miejsca na nogi pod owiewkami).
Przymierzałem się do takich maszyn jak Cagiva Raport 1000, Bandity, Hornety, i niestety ze względu na swoje gabaryty… wyglądam na tym jak na motorynce… tragedia.
myślałem też o ścigaczach i lekkiej przebudowie (pościągać owiewki, zmieić kierownice iteż da rade... ale cóż... oczywiście nowy fireblade (sentyment) jest tak odchudzony że ponownie... jak na motorynce.
O jakiego typu poradę proszę? O podsunięcie mi kilku propozycje na jakie modele jeszcze uwagę zwrócić.
z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi!
pozdrawiam
Tomy.
- Tomcat86
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 28/8/2013, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Na K1300R trzeba mieć przynajmniej 40tyś Talarów ale jest jeszcze K1200R i kosztuje mniej...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Dukat za drogi ;/ ale ładny fakt
najtańsze na allegro zaczynają się od 40 tyś.
Triumph Speed Triple - wydaje się trochę maławy, ale ok przymierzę się. dzięki.
Kurde te K1300/1200R no no... spore i fany silnik. Trzeba będzie się przymierzyć. Swoją drogą (tu już taka osobista dygresja) nie uważacie że dizajnerzy BMW projektują te maszyny na jakimś Kacu? albo gorzej, Kraku?
te przednie lagi i ta lampa... no trzeba amatora na taką stylistykę. Po ewentualnym zakupie z czasem, trzeba będzie podać jakiejś przebudowie ^^.

Triumph Speed Triple - wydaje się trochę maławy, ale ok przymierzę się. dzięki.

Kurde te K1300/1200R no no... spore i fany silnik. Trzeba będzie się przymierzyć. Swoją drogą (tu już taka osobista dygresja) nie uważacie że dizajnerzy BMW projektują te maszyny na jakimś Kacu? albo gorzej, Kraku?

- Tomcat86
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 28/8/2013, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
Też uważam że Designu BMW nie pomylisz z żadnym innym przez co motocykle wyglądają na unikatowe. K1300R pozamiatał nawet B-kinga w testach porównawczych.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Na speed trypla z tym wzrostem bym się nie porywał. Podobno w swojej klasie już nie wymiata jak street. A na K1300R już zbieram
Moto kozak. Najlepszy za te kas będzie K1200 R. Właściwie to co Ty chcesz w nim przerabiać?

Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Na buella z takim wzrostem? Przeca to malutkie jest z porównaniem choćby do K1200R.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
B-kingi trzymają cene... Teraz pytanie Czy lepiej B-king czy K1200/1300R
Sam dokonaj wyboru...

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
już wiem co kupię/zrobię, więc piszę to tylko tak dla potomnych:
w tą niedzielę przypasowałem się do B-King i cóż... bez przeróbek moto odpada... jego projektant troszeczkę spartaczył sprawę. Niby duży ciężki street, (więc wydaje się że dla dużych ludzi... a okazuje się że nie do końca) owiewki po obu stronach baku projektowane są dla osoby hmmm... wzrost do (strzelam) 175 cm? w każdym razie, siedząc na maszynie i kładąc stopę na podest kolano mocno wybiega poza owiewkę co powoduje bardzo duży dyskomfort, owiewka ma dosyć wyostrzoną krawędź i jej zadaniem jest przykrycie kolana podczas jazdy, niestety w moim przypadku noga leży na owiewce, a nie wpasowuje się pod nią (jak powinna). środek kolana jest idealnie na "ostrej" krawędzi.
B-King dla dużego chłopa? już wiem, że nie da rady... nie z takimi kopytami jak moje, a przynajmniej nie w wersji oryginalnej.
w tą niedzielę przypasowałem się do B-King i cóż... bez przeróbek moto odpada... jego projektant troszeczkę spartaczył sprawę. Niby duży ciężki street, (więc wydaje się że dla dużych ludzi... a okazuje się że nie do końca) owiewki po obu stronach baku projektowane są dla osoby hmmm... wzrost do (strzelam) 175 cm? w każdym razie, siedząc na maszynie i kładąc stopę na podest kolano mocno wybiega poza owiewkę co powoduje bardzo duży dyskomfort, owiewka ma dosyć wyostrzoną krawędź i jej zadaniem jest przykrycie kolana podczas jazdy, niestety w moim przypadku noga leży na owiewce, a nie wpasowuje się pod nią (jak powinna). środek kolana jest idealnie na "ostrej" krawędzi.
B-King dla dużego chłopa? już wiem, że nie da rady... nie z takimi kopytami jak moje, a przynajmniej nie w wersji oryginalnej.
- Tomcat86
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 28/8/2013, 15:22
- Lokalizacja: Warszawa
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość