[Yamaha YZF-R6 ] Yamaha YZF-R6 Supersport - jak to...
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Yamaha YZF-R6 ] Yamaha YZF-R6 Supersport - jak to...
Dyskusja na temat: Yamaha YZF-R6 Supersport - jak to jeździ?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha YZF-R6 Supersport - jak to jeździ?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha YZF-R6 Supersport - jak to jeździ?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
dobra dobra Lovtza a koncząc już zachwyty jaki czas pojechałes na tym..?
lepszy? gorszy od życiówki?<br><hr>songoku
lepszy? gorszy od życiówki?<br><hr>songoku
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie mierzyliśmy czasów. Zupełnie nie o to chodziło w przygotowaniu publikacji, szczególnie że wykorzystanie całego tego potencjału wymagałoby nieco więcej treningu. Jedno co mogę powiedzieć na pewno - gdybym miał więcej czasu sam na sam z tą maszyną, na pewno pojechałbym szybciej niż na moim leciwym Gixxerze 600 na którym zrobiłem życiówkę. <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):dobra dobra Lovtza a koncząc już zachwyty jaki czas pojechałes na tym..?
lepszy? gorszy od życiówki?<br><hr>songoku<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
etam nie wierzę... wiem, że nie chodziło o poprawienie Twoje życiówki bo gdybyś zgruzował R6 to by Zioło nie był zadowolony...Komentatorzy napisał(a):dobra dobra Lovtza a koncząc już zachwyty jaki czas pojechałes na tym..?
lepszy? gorszy od życiówki?<br><hr>songoku<br>Komentatorzy napisał(a):Nie mierzyliśmy czasów. Zupełnie nie o to chodziło w przygotowaniu publikacji, szczególnie że wykorzystanie całego tego potencjału wymagałoby nieco więcej treningu. Jedno co mogę powiedzieć na pewno - gdybym miał więcej czasu sam na sam z tą maszyną, na pewno pojechałbym szybciej niż na moim leciwym Gixxerze 600 na którym zrobiłem życiówkę. <br><hr>Lovtza<br>
no nie bądź taki napisz ile tam wyszło, na pewno coś tam zmierzyliście

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie mierzyliśmy, poważnie. Celem przygotowania artykułu było zapoznanie się z motocyklem, skupienie się na tym jak pracuje i tym jak bardzo różni się od serii. Jeżdżąc na maksa siłą rzeczy musisz poświecić większość uwagi temu, aby utrzymać się na czarnym i aby się nie zgrupować. Tymczasem szybkie tempo, nieco niższe niż maksymalne, pozwala poświęcić dużo uwagi temu jak to wszystko działa, pobawić się motocyklem i zobaczyć jak reaguje on w różnych sytuacjach. Poważnie!<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):dobra dobra Lovtza a koncząc już zachwyty jaki czas pojechałes na tym..?
lepszy? gorszy od życiówki?<br><hr>songoku<br>Komentatorzy napisał(a):Nie mierzyliśmy czasów. Zupełnie nie o to chodziło w przygotowaniu publikacji, szczególnie że wykorzystanie całego tego potencjału wymagałoby nieco więcej treningu. Jedno co mogę powiedzieć na pewno - gdybym miał więcej czasu sam na sam z tą maszyną, na pewno pojechałbym szybciej niż na moim leciwym Gixxerze 600 na którym zrobiłem życiówkę. <br><hr>Lovtza<br>Komentatorzy napisał(a):etam nie wierzę... wiem, że nie chodziło o poprawienie Twoje życiówki bo gdybyś zgruzował R6 to by Zioło nie był zadowolony...
no nie bądź taki napisz ile tam wyszło, na pewno coś tam zmierzyliście<br><hr>songoku<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Telemetria pokazała 1:44,319 jak na jazdę testową uważam to za całkiem niezły wynik.<br><hr>BL
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapasy były jeszcze ogromne, ale chyba pękło by mi serce gdybym oddał ten wychuchany wóz właścicielowi w proszku...Komentatorzy napisał(a):Telemetria pokazała 1:44,319 jak na jazdę testową uważam to za całkiem niezły wynik.<br><hr>BL<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ja wiem jak motocykle przyspieszyc na zakretach
niewazne moto gp supersporty czy seryjne
to proste jak cep choc sam uklad mogłby byc dosc skomplikowany pare słowników i elektronika <br><hr>stig


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no to jednak było mierzoneKomentatorzy napisał(a):Telemetria pokazała 1:44,319 jak na jazdę testową uważam to za całkiem niezły wynik.<br><hr>BL<br>Komentatorzy napisał(a):Zapasy były jeszcze ogromne, ale chyba pękło by mi serce gdybym oddał ten wychuchany wóz właścicielowi w proszku...<br><hr>Lovtza<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A z grubsza??? <br><hr>WMZKomentatorzy napisał(a):a ja wiem jak motocykle przyspieszyc na zakretachniewazne moto gp supersporty czy seryjne
to proste jak cep choc sam uklad mogłby byc dosc skomplikowany pare słowników i elektronika <br><hr>stig<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Telemetria-srelemetria... Jak Zioło wczesuje się w Dużą Patelnię albo w ostatni zakręt toru Poznań, to korbowody błagają o litość, panewki się gotują, a zawory klepią po gniazdach lepiej niż Najman matę. Pojeździłem trochę w wyścigach i wiem jedno: jeżeli ktoś schodzi w Poznaniu poniżej 1:36 na 600-tce, to musi mieć jaja z molibdenu.<br><hr>Sherman89
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja nic nie mierzyłem, dopiero post factum dowiedziałem się, że chłopaki zajrzeli do telemetriiKomentatorzy napisał(a):Telemetria pokazała 1:44,319 jak na jazdę testową uważam to za całkiem niezły wynik.<br><hr>BL<br>Komentatorzy napisał(a):Zapasy były jeszcze ogromne, ale chyba pękło by mi serce gdybym oddał ten wychuchany wóz właścicielowi w proszku...<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):no to jednak było mierzonehaha<br><hr>songoku<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a wsadźcie tych naszych mistrzów megatalentów na motocykl uczciwie przerobiony zgodnie regulaminem i niech pokażą jak pęka 1.35 . Żeby nie było że jestem taki zły to każdy po 20 min niech sobie poćwiczy. <br><hr>takietam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
z grubsza chodzi o sustem aerodynamiczny dociskajacy motocykl do asfaltu niewiem czy nierobiono do tej pory tego ze wzgledu na przepisy wyscigów moze ze wzgledu ze to ciut poszerza motocykl na zakretach co mogloby sie nieprzyjac z drugej str teoretyczny zysk predkosc na zakrecie gdzie np 600 pokonuje go z predkoscia 150 km/h o nawet 20% moze robic wrazenie ,w motocyklu niemozna zastosowac tego systemu na wysokosci kierowcy bo by to niedzialalo z racji fizyki jazdy motocykla i tego ze se przechyla ta sila by nic niedawala pozatym ze motocykl by sie przechylil az do wywrotki ale gdy taki system zamontujemy na wysokosci osi koła z wysiegnikiem opartym o felge wowczas cały docisk pojdzie na opone niepowowdujac momentu prostujacego motocykl z zlozenia i tym samym teoretycznie zwiekszajac predkosc pokonywanego zakretu i czasKomentatorzy napisał(a):a ja wiem jak motocykle przyspieszyc na zakretachniewazne moto gp supersporty czy seryjne
to proste jak cep choc sam uklad mogłby byc dosc skomplikowany pare słowników i elektronika <br><hr>stig<br>
Komentatorzy napisał(a):A z grubsza??? <br><hr>WMZ<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No ale po co od razu ten jad?<br><hr>IgoRRKomentatorzy napisał(a):a wsadźcie tych naszych mistrzów megatalentów na motocykl uczciwie przerobiony zgodnie regulaminem i niech pokażą jak pęka 1.35 . Żeby nie było że jestem taki zły to każdy po 20 min niech sobie poćwiczy. <br><hr>takietam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zaciekawiło mnie to. Masz może jakieś przykłady takiego systemu. Według mnie, mocno zaburzyłoby to pracę zawieszenia. Zwiększy się masa nieresorowalna, a na dodatek nie będzie stała ze względu na zwiększający się nacisk na oś wraz z wyższymi prędkościami ( np. w sławiniaku będziesz miał kilka kilo docisku, a w ostatnim zakręcie kilkanaście) oddziaływanie dodatkowej masy na zawieszenie będzie trochę inne niż przy tradycyjnym bodykicie dociskającym całą karoserie do podłoża.<br><hr>rafKomentatorzy napisał(a):a ja wiem jak motocykle przyspieszyc na zakretachniewazne moto gp supersporty czy seryjne
to proste jak cep choc sam uklad mogłby byc dosc skomplikowany pare słowników i elektronika <br><hr>stig<br>
Komentatorzy napisał(a):A z grubsza??? <br><hr>WMZ<br>Komentatorzy napisał(a):z grubsza chodzi o sustem aerodynamiczny dociskajacy motocykl do asfaltu niewiem czy nierobiono do tej pory tego ze wzgledu na przepisy wyscigów moze ze wzgledu ze to ciut poszerza motocykl na zakretach co mogloby sie nieprzyjac z drugej str teoretyczny zysk predkosc na zakrecie gdzie np 600 pokonuje go z predkoscia 150 km/h o nawet 20% moze robic wrazenie ,w motocyklu niemozna zastosowac tego systemu na wysokosci kierowcy bo by to niedzialalo z racji fizyki jazdy motocykla i tego ze se przechyla ta sila by nic niedawala pozatym ze motocykl by sie przechylil az do wywrotki ale gdy taki system zamontujemy na wysokosci osi koła z wysiegnikiem opartym o felge wowczas cały docisk pojdzie na opone niepowowdujac momentu prostujacego motocykl z zlozenia i tym samym teoretycznie zwiekszajac predkosc pokonywanego zakretu i czasz grubsza <br><hr>stig <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
generalnie chodzi o to zeby siła dociskowa wywierana przez powiedzmy skrzydło była jak najnizej nawet nie na os koła ale na felge przykładu z zycia takiego systemu ci niepodam bo wymyslilem to sobie stojac w kolejce do kasy w markecie oczywiscie jak wsyztkie systemy aerodynamiczne im wolniejszy bedzie zakret tym siła bedzie mniejsza mozna by to skorygowac jak zawwsze elektroniczne sterowanymmi skrzydlami ale to kolejne komlkacje systemu koszty i kolejne zrzeczy mogace sie popsuc tak czy owak załozyłem sobie ze masz ramie jakgdyby nasteone lage obok standardowej mowa o zawieszeniu przednim wiec ta laga z wysowanym skrzydłem ma mocowanie własnie na ladze z jednej str i jest to dluzsze ramie a w mejscu gdzie sie zaczyna skrzydło na dole jest mocowanie na krotsze ramie idace do felgi i to ramie krotkie opera sie o felge na rolce z boku i ta rolka dociska felge poprzez wysowane skrzydlo z boku ktore by sie wysowalo tylko w mocnym złozeniu nad tym juz by musial czuwac caly system elektroniczny zyroskopy akcelerometry itd musialby byc i na przednej i na tylnej osi wadomo musialby by brac rozkald mas wmotocyklu wraz z jedzcem itd generalne dzieki temu krotkiemu ramieniu o ktorym pisalem wiekszosc docisku poszlaby na opone i felge a mała czesc na dlzusze ramie przymocowane do lagi pierwotnej masy nieresorowane ok wzroslyby pewnie ale i tak motocykl pokonujac zakret w spsosb sportowy bylby szybszy teoretycznie niz bez tego systemu mocujac skrzydlo docskoe z tylu i przodu motocykla im wyzej jest tym gporzej z racji tego ze jak wiadomo docisk pojdzie na opone ale tylko do momentu w ktorym kierowca bedzie go dawal rade "łamać" wec by musal strasznie walczyc z maszyna a to co se wymyslilem dawaloby nacisk max nisko kierowca niewalczyl by o zlamanie motocykla sila prostujaca motocykl z zlozenia bylaby bardzo mała tzn teoretyczne wsyztko ale raczej by działalao opłacalnosc? niemam pojecia wraz z rozwojem projektu uproszeniem go wykrozystaniem lekkich weglowych materalow i produkcji seryjnej pewnie by zaczelo sie oplacac;P <br><hr>stiigKomentatorzy napisał(a):a ja wiem jak motocykle przyspieszyc na zakretachniewazne moto gp supersporty czy seryjne
to proste jak cep choc sam uklad mogłby byc dosc skomplikowany pare słowników i elektronika <br><hr>stig<br>
Komentatorzy napisał(a):A z grubsza??? <br><hr>WMZ<br>Komentatorzy napisał(a):z grubsza chodzi o sustem aerodynamiczny dociskajacy motocykl do asfaltu niewiem czy nierobiono do tej pory tego ze wzgledu na przepisy wyscigów moze ze wzgledu ze to ciut poszerza motocykl na zakretach co mogloby sie nieprzyjac z drugej str teoretyczny zysk predkosc na zakrecie gdzie np 600 pokonuje go z predkoscia 150 km/h o nawet 20% moze robic wrazenie ,w motocyklu niemozna zastosowac tego systemu na wysokosci kierowcy bo by to niedzialalo z racji fizyki jazdy motocykla i tego ze se przechyla ta sila by nic niedawala pozatym ze motocykl by sie przechylil az do wywrotki ale gdy taki system zamontujemy na wysokosci osi koła z wysiegnikiem opartym o felge wowczas cały docisk pojdzie na opone niepowowdujac momentu prostujacego motocykl z zlozenia i tym samym teoretycznie zwiekszajac predkosc pokonywanego zakretu i czasz grubsza <br><hr>stig <br>
Komentatorzy napisał(a):Zaciekawiło mnie to. Masz może jakieś przykłady takiego systemu. Według mnie, mocno zaburzyłoby to pracę zawieszenia. Zwiększy się masa nieresorowalna, a na dodatek nie będzie stała ze względu na zwiększający się nacisk na oś wraz z wyższymi prędkościami ( np. w sławiniaku będziesz miał kilka kilo docisku, a w ostatnim zakręcie kilkanaście) oddziaływanie dodatkowej masy na zawieszenie będzie trochę inne niż przy tradycyjnym bodykicie dociskającym całą karoserie do podłoża.<br><hr>raf<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
szerokosc felgi ma tez znaczenie im szersza by byla tym bardzej bedzie chciala sie wyprostowac i wyjsc z złozenia do pionu ale prawdopodobne bedzie to niewelka siła prostujaca wzgledem korzysci z docisku <br><hr>stigKomentatorzy napisał(a):a ja wiem jak motocykle przyspieszyc na zakretachniewazne moto gp supersporty czy seryjne
to proste jak cep choc sam uklad mogłby byc dosc skomplikowany pare słowników i elektronika <br><hr>stig<br>
Komentatorzy napisał(a):A z grubsza??? <br><hr>WMZ<br>Komentatorzy napisał(a):z grubsza chodzi o sustem aerodynamiczny dociskajacy motocykl do asfaltu niewiem czy nierobiono do tej pory tego ze wzgledu na przepisy wyscigów moze ze wzgledu ze to ciut poszerza motocykl na zakretach co mogloby sie nieprzyjac z drugej str teoretyczny zysk predkosc na zakrecie gdzie np 600 pokonuje go z predkoscia 150 km/h o nawet 20% moze robic wrazenie ,w motocyklu niemozna zastosowac tego systemu na wysokosci kierowcy bo by to niedzialalo z racji fizyki jazdy motocykla i tego ze se przechyla ta sila by nic niedawala pozatym ze motocykl by sie przechylil az do wywrotki ale gdy taki system zamontujemy na wysokosci osi koła z wysiegnikiem opartym o felge wowczas cały docisk pojdzie na opone niepowowdujac momentu prostujacego motocykl z zlozenia i tym samym teoretycznie zwiekszajac predkosc pokonywanego zakretu i czasz grubsza <br><hr>stig <br>
Komentatorzy napisał(a):Zaciekawiło mnie to. Masz może jakieś przykłady takiego systemu. Według mnie, mocno zaburzyłoby to pracę zawieszenia. Zwiększy się masa nieresorowalna, a na dodatek nie będzie stała ze względu na zwiększający się nacisk na oś wraz z wyższymi prędkościami ( np. w sławiniaku będziesz miał kilka kilo docisku, a w ostatnim zakręcie kilkanaście) oddziaływanie dodatkowej masy na zawieszenie będzie trochę inne niż przy tradycyjnym bodykicie dociskającym całą karoserie do podłoża.<br><hr>raf<br>Komentatorzy napisał(a):generalnie chodzi o to zeby siła dociskowa wywierana przez powiedzmy skrzydło była jak najnizej nawet nie na os koła ale na felge przykładu z zycia takiego systemu ci niepodam bo wymyslilem to sobie stojac w kolejce do kasy w markecie oczywiscie jak wsyztkie systemy aerodynamiczne im wolniejszy bedzie zakret tym siła bedzie mniejsza mozna by to skorygowac jak zawwsze elektroniczne sterowanymmi skrzydlami ale to kolejne komlkacje systemu koszty i kolejne zrzeczy mogace sie popsuc tak czy owak załozyłem sobie ze masz ramie jakgdyby nasteone lage obok standardowej mowa o zawieszeniu przednim wiec ta laga z wysowanym skrzydłem ma mocowanie własnie na ladze z jednej str i jest to dluzsze ramie a w mejscu gdzie sie zaczyna skrzydło na dole jest mocowanie na krotsze ramie idace do felgi i to ramie krotkie opera sie o felge na rolce z boku i ta rolka dociska felge poprzez wysowane skrzydlo z boku ktore by sie wysowalo tylko w mocnym złozeniu nad tym juz by musial czuwac caly system elektroniczny zyroskopy akcelerometry itd musialby byc i na przednej i na tylnej osi wadomo musialby by brac rozkald mas wmotocyklu wraz z jedzcem itd generalne dzieki temu krotkiemu ramieniu o ktorym pisalem wiekszosc docisku poszlaby na opone i felge a mała czesc na dlzusze ramie przymocowane do lagi pierwotnej masy nieresorowane ok wzroslyby pewnie ale i tak motocykl pokonujac zakret w spsosb sportowy bylby szybszy teoretycznie niz bez tego systemu mocujac skrzydlo docskoe z tylu i przodu motocykla im wyzej jest tym gporzej z racji tego ze jak wiadomo docisk pojdzie na opone ale tylko do momentu w ktorym kierowca bedzie go dawal rade "łamać" wec by musal strasznie walczyc z maszyna a to co se wymyslilem dawaloby nacisk max nisko kierowca niewalczyl by o zlamanie motocykla sila prostujaca motocykl z zlozenia bylaby bardzo mała tzn teoretyczne wsyztko ale raczej by działalao opłacalnosc? niemam pojecia wraz z rozwojem projektu uproszeniem go wykrozystaniem lekkich weglowych materalow i produkcji seryjnej pewnie by zaczelo sie oplacac;P <br><hr>stiig<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości