Kawasaki Ninja ZX6R 98r, problem z uruchamianiem silnika.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kawasaki Ninja ZX6R 98r, problem z uruchamianiem silnika.
Witam kolegów, chciałbym się poradzić w kwestii problemów z odpalaniem silnika w ww. modelu.
W motocyklu wymimeniony został olej, filtry, napęd.
Wyczyszczono gaźniki + regulacja.
Åšwiece sÄ… w porzÄ…dku.
Akumulator był sprawdzany, na nowym jest to samo.
Problemów z pracą silnika nie ma, działa naprawdę stabilnie (0 dymu itd.).
Najpierw próbuje odpalać bez "ssania", rozurusznik energicznie mieli (od czasu do czasu słychać jak już prawie odpala).
Ze "ssaniem" jest podobnie, ostatecznie udaje się go losowo odpalić na zimnym jak i na ciepłym silniku.... jakieś sugestie ?
W motocyklu wymimeniony został olej, filtry, napęd.
Wyczyszczono gaźniki + regulacja.
Åšwiece sÄ… w porzÄ…dku.
Akumulator był sprawdzany, na nowym jest to samo.
Problemów z pracą silnika nie ma, działa naprawdę stabilnie (0 dymu itd.).
Najpierw próbuje odpalać bez "ssania", rozurusznik energicznie mieli (od czasu do czasu słychać jak już prawie odpala).
Ze "ssaniem" jest podobnie, ostatecznie udaje się go losowo odpalić na zimnym jak i na ciepłym silniku.... jakieś sugestie ?
edi33333
-
edi33333 - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/8/2013, 19:14
- Lokalizacja: Warszawa
W moim mimo że to 92r to na ssaniu odpala na strzał. Ale mam ten sam problem bez ssania nawet na ciepłym silniku. W mojej vfr750f pomaga delikatne dodanie gazu. Wystarczy niewiele-tyle co na podniesienie obrotów podczas pracy do 2-3k
-
lavrence - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 2/8/2013, 16:17
- Lokalizacja: Milicz
Powiem tak, zaczalem dodawac lekko gazu zeby go nie zalac i to samo, ale takie praktyki stosuje juz od dawien dawna.
Regulacja zaworow byla w zeszlym tygodniu, swiece sa na 100% wporzadku ...
Powiem wam, ze jestem coraz bardziej sklonny powiedziec ze to elektryka.
Silnik jest naprawde zadbany, niekatowany. Wszelkie prace sa wykonywane na biezaco, juz wczesniej mialem taki problem po zdjeciu baku.. najpierw zagial mi sie przewod paliwowy. Potem tez sie strasznie meczylem zeby w ogole zassal i wgl odpalil.
Po kilku dniach sie udalo i doszedl do siebie.
Teraz jest istne apogeum...
Regulacja zaworow byla w zeszlym tygodniu, swiece sa na 100% wporzadku ...
Powiem wam, ze jestem coraz bardziej sklonny powiedziec ze to elektryka.
Silnik jest naprawde zadbany, niekatowany. Wszelkie prace sa wykonywane na biezaco, juz wczesniej mialem taki problem po zdjeciu baku.. najpierw zagial mi sie przewod paliwowy. Potem tez sie strasznie meczylem zeby w ogole zassal i wgl odpalil.
Po kilku dniach sie udalo i doszedl do siebie.
Teraz jest istne apogeum...
edi33333
-
edi33333 - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/8/2013, 19:14
- Lokalizacja: Warszawa
jesli miałes ten problem po zdjęciu baku..to radze dokładnie tam oszukac przyczyny,ja spotkałem już tak wiele przyczyn niepalenia sprawnego motocykla ze nic mnei już nie zdziwi,wystarczy przetarty kabelek ...cokolwiek.Skoro trop prowadzi do baku tam bym szukał i metoda prób i błedów.
pozdrawiam
pozdrawiam
-
front247 - Świeżak
- Posty: 298
- Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
- Lokalizacja: zielona góra
- piotr_motoland
- Świeżak
- Posty: 245
- Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
- Lokalizacja: polska
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości