cbr 600 f3 97' zwarcie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
cbr 600 f3 97' zwarcie
Witam
Opiszę mój dzisiejszy problem . Po krótkiej jeździe zgaszeniu silnika ponowne włączenie zapłonu i żadnej reakcji, kontrolki ciemnie. Pomiar napięcia akumulatora przy wyłączonym zapłonie ponad 12 V czyli ok. Włączony zapłon napięcie spada do 0 V czyli zwarcie . Odłączanie kolejnych kostek i znalazłem ze po odłączeniu przekaźnika rozrusznika zwarcia nie ma, ale tez nic więcej tez nie działa bo chyba obwody na nim się zamykają. Rozebranie przekaźnika nic nie ujawniło. Nie mam schematu i nie wiem co sprawdzać, będę wdzięczny za jakieś sugestie .
Pozdrawiam
Opiszę mój dzisiejszy problem . Po krótkiej jeździe zgaszeniu silnika ponowne włączenie zapłonu i żadnej reakcji, kontrolki ciemnie. Pomiar napięcia akumulatora przy wyłączonym zapłonie ponad 12 V czyli ok. Włączony zapłon napięcie spada do 0 V czyli zwarcie . Odłączanie kolejnych kostek i znalazłem ze po odłączeniu przekaźnika rozrusznika zwarcia nie ma, ale tez nic więcej tez nie działa bo chyba obwody na nim się zamykają. Rozebranie przekaźnika nic nie ujawniło. Nie mam schematu i nie wiem co sprawdzać, będę wdzięczny za jakieś sugestie .
Pozdrawiam
- Adam566
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/8/2013, 21:00
Kolego, musiałbyś dokładniej opisać co i jak sprawdzasz. Gdzie występuje zwarcie? W jakich punktach to mierzysz?
Niestety ale uszkodzony akumulator tak ma że nie obciążony pokazuje ładne 12V a po przekręceniu kluczyka potrafi spaść niemal do zera. Może zacznij od tego. Co do zwarcia to jeśli mierzysz na przewodach idących do rozrusznika to normalne że rezystancja na nich będzie niemal 0 Ohm.
Niestety ale uszkodzony akumulator tak ma że nie obciążony pokazuje ładne 12V a po przekręceniu kluczyka potrafi spaść niemal do zera. Może zacznij od tego. Co do zwarcia to jeśli mierzysz na przewodach idących do rozrusznika to normalne że rezystancja na nich będzie niemal 0 Ohm.
- Chyllus
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 14/6/2012, 06:16
Podłącz wszystko tak jak było. Przy okazji sprawdź główny bezpiecznik na przekaźniku czy jest ok. Następnie odłącz regulator napięcia i wtedy próbuj czy zapali. Jeśli dalej nic to czepiaj się akumulatora bo pewnie jest już lipny.
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości