Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Poślizgi kół motocykla - chciane i...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Poślizgi kół motocykla - chciane i...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Poślizgi kół motocykla - chciane i...

Postprzez Åšcigacz » 29/7/2013, 15:55

Dyskusja na temat: Poślizgi kół motocykla - chciane i niechciane
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Poślizgi kół motocykla - chciane i niechciane
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 15:55

Świetny artykuł , brawo więcej takich<br><hr>Ducatista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 16:35

Komentatorzy napisał(a):Świetny artykuł , brawo więcej takich<br><hr>Ducatista<br>
Dokładnie!!!<br><hr>mick
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 19:02

Ja jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów ;)<br><hr>JacekBari
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 21:14

Jeszcze nie przeczytałem całości, ale już wiem, że artykułów takich jak ten powinno być jak najwięcej. Nigdy nie za mało informacji dot. technik jazdy. <br><hr>MarSen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 21:20

Czyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce?
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2013, 06:49

bardzo dobry tekst, chodź na co dzień jeżdżę automatem jest w nim dużo przydatnych informacji. Trzeba jednak wyraźnie zaznaczyć, że mowa jest o jeździe na torze i co się z tym wiąże, autor nie wziął poprawki na działanie ABSu.
Do redaktorów strony mam inną prośbę, chętnie bym poczytał jak sobie najlepiej radzić z koleinami. W ostatnich dniach upały dały nam się tak we znaki, że głębokie koleiny pojawiły się w wielu miejscach, w których jeszcze tydzień temu ich nie było. Jak będę miał chwilę, to pstryknę fotkę drogi, która dokładnie cztery dni temu była równa jak lotnisko.<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2013, 10:15

Komentatorzy napisał(a):Czyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce?
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB<br>
19-20 sierpnia masz najbliższe szkolenie CSS. Tam uzyskasz wszystkie odpowiedzi. Dla mnie to też była wiedza tajemna a niektóre rzeczy wręcz niebywałe i kłóciły się z moimi przemyśleniami na temat jazdy. Najbardziej się zdziwiłem na poziomie pierwszym. Potem to już się przyzwyczaiłem do faktu, że kazdy kolejny wyjazd na tor, to cos nowego i zaprzeczenie lub rozwinięcie moich dotychczasowych poglądów. <br><hr>mick
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2013, 15:21

Komentatorzy napisał(a):Ja jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów ;)<br><hr>JacekBari<br>
którzy klną pod nosem - pojeb....<br><hr>fu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/7/2013, 12:57

Komentatorzy napisał(a):Czyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce?
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB<br>
Komentatorzy napisał(a):19-20 sierpnia masz najbliższe szkolenie CSS. Tam uzyskasz wszystkie odpowiedzi. Dla mnie to też była wiedza tajemna a niektóre rzeczy wręcz niebywałe i kłóciły się z moimi przemyśleniami na temat jazdy. Najbardziej się zdziwiłem na poziomie pierwszym. Potem to już się przyzwyczaiłem do faktu, że kazdy kolejny wyjazd na tor, to cos nowego i zaprzeczenie lub rozwinięcie moich dotychczasowych poglądów. <br><hr>mick<br>
Możesz mi powiedzieć czy na tym szkoleniu wymagana jest dobra znajomość angielskiego? Na YT widziałem takie szkolenie w jakiejś salce to gość nawijał właśnie po angielsku. Raczej nie mam problemów z dogadaniem się, ale wolałbym dobrze zrozumieć co gość ma do przekazania, a nie połowicznie.<br><hr>HJC
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/7/2013, 20:33

Komentatorzy napisał(a):Czyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce?
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB<br>
Komentatorzy napisał(a):19-20 sierpnia masz najbliższe szkolenie CSS. Tam uzyskasz wszystkie odpowiedzi. Dla mnie to też była wiedza tajemna a niektóre rzeczy wręcz niebywałe i kłóciły się z moimi przemyśleniami na temat jazdy. Najbardziej się zdziwiłem na poziomie pierwszym. Potem to już się przyzwyczaiłem do faktu, że kazdy kolejny wyjazd na tor, to cos nowego i zaprzeczenie lub rozwinięcie moich dotychczasowych poglądów. <br><hr>mick<br>
Komentatorzy napisał(a):Możesz mi powiedzieć czy na tym szkoleniu wymagana jest dobra znajomość angielskiego? Na YT widziałem takie szkolenie w jakiejś salce to gość nawijał właśnie po angielsku. Raczej nie mam problemów z dogadaniem się, ale wolałbym dobrze zrozumieć co gość ma do przekazania, a nie połowicznie.<br><hr>HJC<br>
Są tłumacze, nie bój żaby ;)<br><hr>Tedi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/7/2013, 22:44

Miałem niedawno poślizg przedniego koła, nie życzę tego nikomu ..<br><hr>AraSss
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/8/2013, 09:42

Komentatorzy napisał(a):Ja jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów ;)<br><hr>JacekBari<br>
Takie lekkie "power drifty" przy wyjściu z zakrętu to chyba jeden z najłatwiejszych do opanowania poślizgów. Nawet 125-ką, gdy jest ślisko, da się coś takiego zrobić. Ważne, żeby nie odpuścić gwałtownie gazu, bo może podbić tył.<br><hr>gucio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/8/2013, 12:11

"na wyjściu w zakręt do poślizgu - w chwili gdy prostują go"

Chyba Panowie mialo byc "na wyjsciu Z zakretu",<br><hr>Michal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/8/2013, 14:49

Komentatorzy napisał(a):Ja jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów ;)<br><hr>JacekBari<br>
Komentatorzy napisał(a):którzy klną pod nosem - pojeb....<br><hr>fu<br>
Oj tam, wyjście z zakrętu z lekkim uślizgiem to czyta przyjemność!<br><hr>MAH
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê