[biblioteka] Poślizgi kół motocykla - chciane i...
Posty: 15
• Strona 1 z 1
[biblioteka] Poślizgi kół motocykla - chciane i...
Dyskusja na temat: Poślizgi kół motocykla - chciane i niechciane
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Poślizgi kół motocykla - chciane i niechciane
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Poślizgi kół motocykla - chciane i niechciane
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie!!!<br><hr>mickKomentatorzy napisał(a):Świetny artykuł , brawo więcej takich<br><hr>Ducatista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów
<br><hr>JacekBari

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeszcze nie przeczytałem całości, ale już wiem, że artykułów takich jak ten powinno być jak najwięcej. Nigdy nie za mało informacji dot. technik jazdy. <br><hr>MarSen
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce?
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bardzo dobry tekst, chodź na co dzień jeżdżę automatem jest w nim dużo przydatnych informacji. Trzeba jednak wyraźnie zaznaczyć, że mowa jest o jeździe na torze i co się z tym wiąże, autor nie wziął poprawki na działanie ABSu.
Do redaktorów strony mam inną prośbę, chętnie bym poczytał jak sobie najlepiej radzić z koleinami. W ostatnich dniach upały dały nam się tak we znaki, że głębokie koleiny pojawiły się w wielu miejscach, w których jeszcze tydzień temu ich nie było. Jak będę miał chwilę, to pstryknę fotkę drogi, która dokładnie cztery dni temu była równa jak lotnisko.<br><hr>buu
Do redaktorów strony mam inną prośbę, chętnie bym poczytał jak sobie najlepiej radzić z koleinami. W ostatnich dniach upały dały nam się tak we znaki, że głębokie koleiny pojawiły się w wielu miejscach, w których jeszcze tydzień temu ich nie było. Jak będę miał chwilę, to pstryknę fotkę drogi, która dokładnie cztery dni temu była równa jak lotnisko.<br><hr>buu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
19-20 sierpnia masz najbliższe szkolenie CSS. Tam uzyskasz wszystkie odpowiedzi. Dla mnie to też była wiedza tajemna a niektóre rzeczy wręcz niebywałe i kłóciły się z moimi przemyśleniami na temat jazdy. Najbardziej się zdziwiłem na poziomie pierwszym. Potem to już się przyzwyczaiłem do faktu, że kazdy kolejny wyjazd na tor, to cos nowego i zaprzeczenie lub rozwinięcie moich dotychczasowych poglądów. <br><hr>mickKomentatorzy napisał(a):Czyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce?
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
którzy klną pod nosem - pojeb....<br><hr>fuKomentatorzy napisał(a):Ja jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów<br><hr>JacekBari<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Możesz mi powiedzieć czy na tym szkoleniu wymagana jest dobra znajomość angielskiego? Na YT widziałem takie szkolenie w jakiejś salce to gość nawijał właśnie po angielsku. Raczej nie mam problemów z dogadaniem się, ale wolałbym dobrze zrozumieć co gość ma do przekazania, a nie połowicznie.<br><hr>HJCKomentatorzy napisał(a):Czyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce?
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB<br>Komentatorzy napisał(a):19-20 sierpnia masz najbliższe szkolenie CSS. Tam uzyskasz wszystkie odpowiedzi. Dla mnie to też była wiedza tajemna a niektóre rzeczy wręcz niebywałe i kłóciły się z moimi przemyśleniami na temat jazdy. Najbardziej się zdziwiłem na poziomie pierwszym. Potem to już się przyzwyczaiłem do faktu, że kazdy kolejny wyjazd na tor, to cos nowego i zaprzeczenie lub rozwinięcie moich dotychczasowych poglądów. <br><hr>mick<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Są tłumacze, nie bój żabyKomentatorzy napisał(a):Czyli nie wjezdzac w zakret na hamulcu bo sie przewroce?
Czy moto przy utracie przyczepnosci rowniez nie bedzie sie probowalo stabilizowac, mowie o momencie gdy wjezdzam w zakret i moto jest jeszcze wyprostowane? jakos nie przemawia to do mnie, strasznie tu duzo niedopowiedzen, czy to jakas wiedza tajemna na jakiej podstawie zawodnicy oceniaja/wiedza, ze moto traci przyczepnosc? Nie mozna napisac, ze zeby moc "czuc" co sie dzieje z motocyklem, trzeba na nim poprawnie umiec "siedziec" bez obciazania kierownicy?
<br><hr>AB<br>Komentatorzy napisał(a):19-20 sierpnia masz najbliższe szkolenie CSS. Tam uzyskasz wszystkie odpowiedzi. Dla mnie to też była wiedza tajemna a niektóre rzeczy wręcz niebywałe i kłóciły się z moimi przemyśleniami na temat jazdy. Najbardziej się zdziwiłem na poziomie pierwszym. Potem to już się przyzwyczaiłem do faktu, że kazdy kolejny wyjazd na tor, to cos nowego i zaprzeczenie lub rozwinięcie moich dotychczasowych poglądów. <br><hr>mick<br>Komentatorzy napisał(a):Możesz mi powiedzieć czy na tym szkoleniu wymagana jest dobra znajomość angielskiego? Na YT widziałem takie szkolenie w jakiejś salce to gość nawijał właśnie po angielsku. Raczej nie mam problemów z dogadaniem się, ale wolałbym dobrze zrozumieć co gość ma do przekazania, a nie połowicznie.<br><hr>HJC<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Takie lekkie "power drifty" przy wyjściu z zakrętu to chyba jeden z najłatwiejszych do opanowania poślizgów. Nawet 125-ką, gdy jest ślisko, da się coś takiego zrobić. Ważne, żeby nie odpuścić gwałtownie gazu, bo może podbić tył.<br><hr>gucioKomentatorzy napisał(a):Ja jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów<br><hr>JacekBari<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"na wyjściu w zakręt do poślizgu - w chwili gdy prostują go"
Chyba Panowie mialo byc "na wyjsciu Z zakretu",<br><hr>Michal
Chyba Panowie mialo byc "na wyjsciu Z zakretu",<br><hr>Michal
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oj tam, wyjście z zakrętu z lekkim uślizgiem to czyta przyjemność!<br><hr>MAHKomentatorzy napisał(a):Ja jako początkujący motocyklista z 3-letnim stażem, często bawię się uślizgami tyłu na wyjściu z winkla, swoją fzr600. Po prostu zbieram winkiel na niskim biegu i wysokich obrotach i na wyjściu odwijam do końca. Wcale nie takie trudne, a jak przyciąga wzrok gapiów<br><hr>JacekBari<br>
Komentatorzy napisał(a):którzy klną pod nosem - pojeb....<br><hr>fu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości