Zobacz wątek - SkUTER-SERWIS.PL
NAS Analytics TAG

SkUTER-SERWIS.PL

Katalog motocyklowy firm i serwisów
_________

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2013, 13:35

Komentatorzy napisał(a):unikajcie tego serwisu. potwierdzam pierwszy wpis. ja juz dwa razy sie umawialem na odbiur skutera i za kazdym razem jak przyjezdzam to nie jest naprawiony. po co podawac im numer telefonu skoro nie dzwonia? sami nie wiedza co sie popsulo i naprawiaja a przynajmniej tak twierdza metoda prob i bledow. totalna porazka. jakbym mial przyczepke tobym zabral od nich i zawiozl gdzies indziej. serwis sie reklamuje jako profesjonalny a okazuje sie ze pracuja tam sami amatorzy ktorzy ucza sie na naszych maszynach.<br><hr>klient<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny Panie Rafale chyba trzeba Tobie pomóż odbiÓr piszemy przez "ó" odbiór jak odbiory.
Kiedy nauczysz się pisać bez błędów pozostanie praca nas stylistyką i już trudniej będzie Cibie poznać.
Udzielam bezpłatnych korypetycji<br><hr>nauczyciel <br>
ulżyło ci ziomuś powyzywaj sobie na forum chamstwo masz wrodzone a docinki mnie nie ruszają <br><hr>były pracownik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 23/7/2013, 13:51

Rafał powinieneś się dalej leczyć. Przerywanie terapii nie jest wskazane w twoim stanie.<br><hr>obserwator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 23/7/2013, 13:53

Ten koeleś pewnie znowu jest na jakichś psychotropach i jak zwykle jutro nie będzie pamiętał co robił. Miał tak już kilka razy.<br><hr>klient
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2013, 14:26

do zakupu skuterów polecam gorąco tą firmę po zakupie najlepiej sprawdzić sobie czy wszystko jest dokręcone wiadomo że właściciel tej firmy to lewus z dziedziny mechaniki zatrudnia kogo popadnie efekt źle skręcone pojazdy tak było w roku 2012 myślę że się nic nie zmieniło do tej pory serwis mobilny najlepiej zapytajcie bo kasują jak zwykły transport z kilometra najlepiej jeżeli obiecują że serwis jest w cenie pojazdu to wymagać tego na piśmie. Uważajcie też na zwiększanie pojemności to tyczy się klientów kupujących pojazdy na portalach internetowych serwis nie informuje że utracicie gwarancję w swoim mieście i będziecie mieli pojazd bez praw gwarancyjnych.Po przeglądzie w tym serwisie najlepiej sprawdzić czy oleje zostały wymienione czyli silnik oraz przekładnia oraz czy ktoś zaglądał do filtra powietrza Skutery w motorowerach sprawdźcie czy naciągnięto wam łańcuch i jak bo byli tacy magicy że naciągali łańcuch jak strunę od gitary no ale w końcu co się dziwić niebyli mechanikami chora wizja wspaniały serwis z ludźmi bez kwalifikacji to tylko w głowie człowieka z pomorza który udaje warszawiaka.

Motocykle raczej powinny omijać ten serwis szerokim łukiem <br><hr>były pracownik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2013, 14:36

Komentatorzy napisał(a):Ja tam jestem bardzo zadowolony. Terminy nie gorsze od innych serwisów w okolicy, a jakościowo odjeżdżają od nich w znacznym stopniu na plus. Co roku od trzech lat oddaję moją piękną Benelkę na przygotowanie do sezonu i za każdym razem robota jest wykonana rzetelnie. Dostaję pojazd wręcz wypucowany. Raz byłem "awaryjnie" zmuszony do skorzystania z tzw. Serwisu-Mobilnego, który tak naprawdę polega tylko na zabraniu uszkodzonego skutera i zawiezieniu go na warsztat. Odwieźć też mogą, ale można przecież nim przyjechać spowrotem bo jest już naprawiony. Uszkodził mi się wariator i po diagnozie sprawdziłem cenę u oficjalnego dystrybutora Benelli. Skuter-Serwis okazał się prawie o połowę tańszy. A te wszystkie motywy z wyzwiskami na tym forum wiążą się chyba z zazdrosną konkurencją, ale ja się temu nie dziwię - takie czasy. SZCZERZE POLECAM!<br><hr>Benellimaniak<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja się zarejestrowałem, opisałem przypadek, nie jestem anonimowy, wyrażam opinie jasno i nie jestem z żadnej konkurencji. Na razie to tylko pozytywne opinie dodawane są przez pracowników serwisu anonimowo, tak samo jak ta Twoja.<br><hr>Proti<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak do tej pory nie znalazłem tutaj kompetnie nic poza przepychanką zwolnionego pracownika, który widzi czarno oraz firmą, która widzi biało.<br><hr>sędzia ;)<br>
Komentatorzy napisał(a):Firma widząca Biało i zatrudniająca montera okien do serwisu skuterów ludzi z ulicy do wymiany opon w samochodach którzy zielonego pojęcia o tym nie mają efekt poprzekręcane szpilki piast w samochodach porozrywane opony nieskręcone jak należy pojazdy właściciel amator niema pojęcia ani o wulkanizacji ani o serwisowaniu pojazdów polega tylko na osobach które zatrudni ocenić w pracy ich nie może bo jest kompletnie zielony z tych tematów no takie czasy kiedyś trzeba było być czeladnikiem żeby coś otworzyć teraz nawet marynarz czy rybak może serwis otworzyć serwis mobilny tworzyli ludzie w Polsce nie Pan Panie Marku teraz ci ludzie jak Pan opisuje na swojej stronie internetowej jako podróby serwisu mobilnego mają całą wiedzę i praktykę w naprawianiu jednośladów Panu zostały tylko dwa samochody z oryginalnymi nalepkami nic więcej bo ze starych pracowników już nikt nie pracuje mieli dość współpracy z Pana osobą wizja idealnego serwisu tle że w Pańskiej głowie tylko bo rzeczywistość jest dużo inna. <br><hr>Prawdziwe fakty<br>
a gdzie jest szkoła po której zostaje się monterem okien ?
<br><hr>dureń bez szkoły
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2013, 14:49

Komentatorzy napisał(a):Ja tam jestem bardzo zadowolony. Terminy nie gorsze od innych serwisów w okolicy, a jakościowo odjeżdżają od nich w znacznym stopniu na plus. Co roku od trzech lat oddaję moją piękną Benelkę na przygotowanie do sezonu i za każdym razem robota jest wykonana rzetelnie. Dostaję pojazd wręcz wypucowany. Raz byłem "awaryjnie" zmuszony do skorzystania z tzw. Serwisu-Mobilnego, który tak naprawdę polega tylko na zabraniu uszkodzonego skutera i zawiezieniu go na warsztat. Odwieźć też mogą, ale można przecież nim przyjechać spowrotem bo jest już naprawiony. Uszkodził mi się wariator i po diagnozie sprawdziłem cenę u oficjalnego dystrybutora Benelli. Skuter-Serwis okazał się prawie o połowę tańszy. A te wszystkie motywy z wyzwiskami na tym forum wiążą się chyba z zazdrosną konkurencją, ale ja się temu nie dziwię - takie czasy. SZCZERZE POLECAM!<br><hr>Benellimaniak<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja się zarejestrowałem, opisałem przypadek, nie jestem anonimowy, wyrażam opinie jasno i nie jestem z żadnej konkurencji. Na razie to tylko pozytywne opinie dodawane są przez pracowników serwisu anonimowo, tak samo jak ta Twoja.<br><hr>Proti<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak do tej pory nie znalazłem tutaj kompetnie nic poza przepychanką zwolnionego pracownika, który widzi czarno oraz firmą, która widzi biało.<br><hr>sędzia ;)<br>
Komentatorzy napisał(a):Firma widząca Biało i zatrudniająca montera okien do serwisu skuterów ludzi z ulicy do wymiany opon w samochodach którzy zielonego pojęcia o tym nie mają efekt poprzekręcane szpilki piast w samochodach porozrywane opony nieskręcone jak należy pojazdy właściciel amator niema pojęcia ani o wulkanizacji ani o serwisowaniu pojazdów polega tylko na osobach które zatrudni ocenić w pracy ich nie może bo jest kompletnie zielony z tych tematów no takie czasy kiedyś trzeba było być czeladnikiem żeby coś otworzyć teraz nawet marynarz czy rybak może serwis otworzyć serwis mobilny tworzyli ludzie w Polsce nie Pan Panie Marku teraz ci ludzie jak Pan opisuje na swojej stronie internetowej jako podróby serwisu mobilnego mają całą wiedzę i praktykę w naprawianiu jednośladów Panu zostały tylko dwa samochody z oryginalnymi nalepkami nic więcej bo ze starych pracowników już nikt nie pracuje mieli dość współpracy z Pana osobą wizja idealnego serwisu tle że w Pańskiej głowie tylko bo rzeczywistość jest dużo inna. <br><hr>Prawdziwe fakty<br>
Komentatorzy napisał(a):a gdzie jest szkoła po której zostaje się monterem okien ?
<br><hr>dureń bez szkoły <br>
Ha ha dobre Wyższa Szkoła Montażingu Okien. Pan Rafał zapewne taką skończył. Postrzeleniec jeden.<br><hr>monter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2013, 15:25

Komentatorzy napisał(a):Ja tam jestem bardzo zadowolony. Terminy nie gorsze od innych serwisów w okolicy, a jakościowo odjeżdżają od nich w znacznym stopniu na plus. Co roku od trzech lat oddaję moją piękną Benelkę na przygotowanie do sezonu i za każdym razem robota jest wykonana rzetelnie. Dostaję pojazd wręcz wypucowany. Raz byłem "awaryjnie" zmuszony do skorzystania z tzw. Serwisu-Mobilnego, który tak naprawdę polega tylko na zabraniu uszkodzonego skutera i zawiezieniu go na warsztat. Odwieźć też mogą, ale można przecież nim przyjechać spowrotem bo jest już naprawiony. Uszkodził mi się wariator i po diagnozie sprawdziłem cenę u oficjalnego dystrybutora Benelli. Skuter-Serwis okazał się prawie o połowę tańszy. A te wszystkie motywy z wyzwiskami na tym forum wiążą się chyba z zazdrosną konkurencją, ale ja się temu nie dziwię - takie czasy. SZCZERZE POLECAM!<br><hr>Benellimaniak<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja się zarejestrowałem, opisałem przypadek, nie jestem anonimowy, wyrażam opinie jasno i nie jestem z żadnej konkurencji. Na razie to tylko pozytywne opinie dodawane są przez pracowników serwisu anonimowo, tak samo jak ta Twoja.<br><hr>Proti<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak do tej pory nie znalazłem tutaj kompetnie nic poza przepychanką zwolnionego pracownika, który widzi czarno oraz firmą, która widzi biało.<br><hr>sędzia ;)<br>
Komentatorzy napisał(a):Firma widząca Biało i zatrudniająca montera okien do serwisu skuterów ludzi z ulicy do wymiany opon w samochodach którzy zielonego pojęcia o tym nie mają efekt poprzekręcane szpilki piast w samochodach porozrywane opony nieskręcone jak należy pojazdy właściciel amator niema pojęcia ani o wulkanizacji ani o serwisowaniu pojazdów polega tylko na osobach które zatrudni ocenić w pracy ich nie może bo jest kompletnie zielony z tych tematów no takie czasy kiedyś trzeba było być czeladnikiem żeby coś otworzyć teraz nawet marynarz czy rybak może serwis otworzyć serwis mobilny tworzyli ludzie w Polsce nie Pan Panie Marku teraz ci ludzie jak Pan opisuje na swojej stronie internetowej jako podróby serwisu mobilnego mają całą wiedzę i praktykę w naprawianiu jednośladów Panu zostały tylko dwa samochody z oryginalnymi nalepkami nic więcej bo ze starych pracowników już nikt nie pracuje mieli dość współpracy z Pana osobą wizja idealnego serwisu tle że w Pańskiej głowie tylko bo rzeczywistość jest dużo inna. <br><hr>Prawdziwe fakty<br>
Komentatorzy napisał(a):a gdzie jest szkoła po której zostaje się monterem okien ?
<br><hr>dureń bez szkoły <br>
Komentatorzy napisał(a):Ha ha dobre Wyższa Szkoła Montażingu Okien. Pan Rafał zapewne taką skończył. Postrzeleniec jeden.<br><hr>monter<br>
nie obrażaj pan monterów okien, ale warto by poznać szkołę, którą skończył WP Rafał z Zawiercia. Kiedyś widziałem co on robił. Zachowanie debila a stwierdzam, że to jakiś oszłom bez szkoły ale przecież wredności nie uczy sie w szkole bo ją wynosi się z domu. Rafał za kim ty taki menda jesteś? Stawiam na ulicę a jeżeli jest inaczej pochwal się ukończoną szkołątym? Nie wierze, abyś zdobył czeladnika bo to byłaby obraza czeladników. Jeździłem tak jak ty na mobilnym i myślę, ze tak jak mnie każdemu zalazłeś za skórę. Idź się leczyć<br><hr>kolega po fachu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2013, 02:22

OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2013, 06:13

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
popieram ale coz kupilem tam skuter i tez sie mecze ale jak go odbiore przenosze sie do innego serwisu .junak 607<br><hr>romek72
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2013, 12:21

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
TAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.<br><hr>Rafał. K.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2013, 15:23

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
Komentatorzy napisał(a):TAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.<br><hr>Rafał. K.<br>
Nie pisz bzdur człowieku bo opisze jak już 40 dzień trzymacie mojego 607 na swoim serwisie. Nie żaden Rafał jakiś tam tylko doskonale wiecie kto. Uprawiacie spychologie, kłamiecie a nieporadne mechaniory nie są w stanie zdiagnozować usterki układu napędowego w skuterze prostym jak budowa cepa przez 40 dni!!!!

Pan Rafał to mi go co najwyżej wydawał nowego (co prawda bez działającej prawej kontrolki kierunku i ze schodzącym przez wentyl powietrzem z przedniego koła) i załapał sie na pierwszą waszą diagnoze co do usterki. Ale to było koło 27 czerwca jak już z tydzień stał u was. Dziś jest 26 lipca a skuter wciąż stoi u was.
To że go przy okazji poobijaliście to temat na zupełnie inną dyskusje.
Tak misiu tęczowy. Właściciel czarnego 607.

Moja noga w waszej zasmarkanej firmie nie stanie. I uważam że moim moralnym obowiązkiem jest przestrzec wszystkich przed wami. Kłamiecie, unikacie, nie dotrzymujecie terminów. A jeszcze z rozmów z innymi "zadowolonymi" klientami wychodzi na to że przegląd robicie tydzień i jeszcze potraficie wygenerować nowe usterki.<br><hr>bzk (bardzo zadowolony klient)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2013, 20:54

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
Komentatorzy napisał(a):TAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.<br><hr>Rafał. K.<br>
Uczepili się jakiegoś oszołoma Rafała K czy jakoś tam i próbują zwalić całe forum na niego to jest forum motocyklowe i kit w oko Rafałowi K czy jak mu tam liczą się fakty więc ochłoń koleś i przestań zwalać negatywne opinie na jakiegoś pal...ta<br><hr>Maniek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2013, 07:49

Komentatorzy napisał(a):Ja tam jestem bardzo zadowolony. Terminy nie gorsze od innych serwisów w okolicy, a jakościowo odjeżdżają od nich w znacznym stopniu na plus. Co roku od trzech lat oddaję moją piękną Benelkę na przygotowanie do sezonu i za każdym razem robota jest wykonana rzetelnie. Dostaję pojazd wręcz wypucowany. Raz byłem "awaryjnie" zmuszony do skorzystania z tzw. Serwisu-Mobilnego, który tak naprawdę polega tylko na zabraniu uszkodzonego skutera i zawiezieniu go na warsztat. Odwieźć też mogą, ale można przecież nim przyjechać spowrotem bo jest już naprawiony. Uszkodził mi się wariator i po diagnozie sprawdziłem cenę u oficjalnego dystrybutora Benelli. Skuter-Serwis okazał się prawie o połowę tańszy. A te wszystkie motywy z wyzwiskami na tym forum wiążą się chyba z zazdrosną konkurencją, ale ja się temu nie dziwię - takie czasy. SZCZERZE POLECAM!<br><hr>Benellimaniak<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja się zarejestrowałem, opisałem przypadek, nie jestem anonimowy, wyrażam opinie jasno i nie jestem z żadnej konkurencji. Na razie to tylko pozytywne opinie dodawane są przez pracowników serwisu anonimowo, tak samo jak ta Twoja.<br><hr>Proti<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak do tej pory nie znalazłem tutaj kompetnie nic poza przepychanką zwolnionego pracownika, który widzi czarno oraz firmą, która widzi biało.<br><hr>sędzia ;)<br>
Komentatorzy napisał(a):Firma widząca Biało i zatrudniająca montera okien do serwisu skuterów ludzi z ulicy do wymiany opon w samochodach którzy zielonego pojęcia o tym nie mają efekt poprzekręcane szpilki piast w samochodach porozrywane opony nieskręcone jak należy pojazdy właściciel amator niema pojęcia ani o wulkanizacji ani o serwisowaniu pojazdów polega tylko na osobach które zatrudni ocenić w pracy ich nie może bo jest kompletnie zielony z tych tematów no takie czasy kiedyś trzeba było być czeladnikiem żeby coś otworzyć teraz nawet marynarz czy rybak może serwis otworzyć serwis mobilny tworzyli ludzie w Polsce nie Pan Panie Marku teraz ci ludzie jak Pan opisuje na swojej stronie internetowej jako podróby serwisu mobilnego mają całą wiedzę i praktykę w naprawianiu jednośladów Panu zostały tylko dwa samochody z oryginalnymi nalepkami nic więcej bo ze starych pracowników już nikt nie pracuje mieli dość współpracy z Pana osobą wizja idealnego serwisu tle że w Pańskiej głowie tylko bo rzeczywistość jest dużo inna. <br><hr>Prawdziwe fakty<br>
Komentatorzy napisał(a):a gdzie jest szkoła po której zostaje się monterem okien ?
<br><hr>dureń bez szkoły <br>
Komentatorzy napisał(a):Ha ha dobre Wyższa Szkoła Montażingu Okien. Pan Rafał zapewne taką skończył. Postrzeleniec jeden.<br><hr>monter<br>
Komentatorzy napisał(a):nie obrażaj pan monterów okien, ale warto by poznać szkołę, którą skończył WP Rafał z Zawiercia. Kiedyś widziałem co on robił. Zachowanie debila a stwierdzam, że to jakiś oszłom bez szkoły ale przecież wredności nie uczy sie w szkole bo ją wynosi się z domu. Rafał za kim ty taki menda jesteś? Stawiam na ulicę a jeżeli jest inaczej pochwal się ukończoną szkołątym? Nie wierze, abyś zdobył czeladnika bo to byłaby obraza czeladników. Jeździłem tak jak ty na mobilnym i myślę, ze tak jak mnie każdemu zalazłeś za skórę. Idź się leczyć<br><hr>kolega po fachu<br>
Też jeździłem dokładnie zachowanie Debila on i właściciel tej firmy kit wam w oko <br><hr>A CHorzów
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2013, 07:59

Też tam byłem kilka razy. Mała, szydercza menda. Dobrze, że go wyje..ali.<br><hr>klient
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2013, 18:13

Komentatorzy napisał(a):Też tam byłem kilka razy. Mała, szydercza menda. Dobrze, że go wyje..ali.<br><hr>klient<br>
myślę że po prostu obie strony "sporu" są siebie warte. Widocznie zasłużyli na to żeby się w życiu spotkać. Natomiast tak naprawdę przykre jest to że cierpią na tym niewinni klienci. Cierpią też pośrednio marki które panowie sprzedają i serwisują.

Wątek jest o jakości usług firmy a nie o animozjach szefa i pracowników/byłych pracowników bo to ich sprawa - bo co to nas (klientów) obchodzi.<br><hr>bzk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/7/2013, 18:45

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
Komentatorzy napisał(a):TAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.<br><hr>Rafał. K.<br>
Marek Went..ski<br><hr>Marek.W
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 08:33

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
Komentatorzy napisał(a):TAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.<br><hr>Rafał. K.<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie pisz bzdur człowieku bo opisze jak już 40 dzień trzymacie mojego 607 na swoim serwisie. Nie żaden Rafał jakiś tam tylko doskonale wiecie kto. Uprawiacie spychologie, kłamiecie a nieporadne mechaniory nie są w stanie zdiagnozować usterki układu napędowego w skuterze prostym jak budowa cepa przez 40 dni!!!!

Pan Rafał to mi go co najwyżej wydawał nowego (co prawda bez działającej prawej kontrolki kierunku i ze schodzącym przez wentyl powietrzem z przedniego koła) i załapał sie na pierwszą waszą diagnoze co do usterki. Ale to było koło 27 czerwca jak już z tydzień stał u was. Dziś jest 26 lipca a skuter wciąż stoi u was.
To że go przy okazji poobijaliście to temat na zupełnie inną dyskusje.
Tak misiu tęczowy. Właściciel czarnego 607.

Moja noga w waszej zasmarkanej firmie nie stanie. I uważam że moim moralnym obowiązkiem jest przestrzec wszystkich przed wami. Kłamiecie, unikacie, nie dotrzymujecie terminów. A jeszcze z rozmów z innymi "zadowolonymi" klientami wychodzi na to że przegląd robicie tydzień i jeszcze potraficie wygenerować nowe usterki.<br><hr>bzk (bardzo zadowolony klient)<br>
popieram odpowiedz panska moja noga tez niepostanie juz wtej firmie bylem z panem przy odbiorze czarnego junaka 607 i jestem naocznym swiadkiem ich nieporadnosci dzis zadzwonie do firmy juna trzeba by poprzez firme junak zabrac im koncesje na naprawianie u nich skuterow pozdrawiam .jak znajde nowy wartosciowy serwis napisze.junak 607 czarno pomaronczowy.<br><hr>wrzaskol72
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 09:45

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
Komentatorzy napisał(a):TAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.<br><hr>Rafał. K.<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie pisz bzdur człowieku bo opisze jak już 40 dzień trzymacie mojego 607 na swoim serwisie. Nie żaden Rafał jakiś tam tylko doskonale wiecie kto. Uprawiacie spychologie, kłamiecie a nieporadne mechaniory nie są w stanie zdiagnozować usterki układu napędowego w skuterze prostym jak budowa cepa przez 40 dni!!!!

Pan Rafał to mi go co najwyżej wydawał nowego (co prawda bez działającej prawej kontrolki kierunku i ze schodzącym przez wentyl powietrzem z przedniego koła) i załapał sie na pierwszą waszą diagnoze co do usterki. Ale to było koło 27 czerwca jak już z tydzień stał u was. Dziś jest 26 lipca a skuter wciąż stoi u was.
To że go przy okazji poobijaliście to temat na zupełnie inną dyskusje.
Tak misiu tęczowy. Właściciel czarnego 607.

Moja noga w waszej zasmarkanej firmie nie stanie. I uważam że moim moralnym obowiązkiem jest przestrzec wszystkich przed wami. Kłamiecie, unikacie, nie dotrzymujecie terminów. A jeszcze z rozmów z innymi "zadowolonymi" klientami wychodzi na to że przegląd robicie tydzień i jeszcze potraficie wygenerować nowe usterki.<br><hr>bzk (bardzo zadowolony klient)<br>
Komentatorzy napisał(a):popieram odpowiedz panska moja noga tez niepostanie juz wtej firmie bylem z panem przy odbiorze czarnego junaka 607 i jestem naocznym swiadkiem ich nieporadnosci dzis zadzwonie do firmy juna trzeba by poprzez firme junak zabrac im koncesje na naprawianie u nich skuterow pozdrawiam .jak znajde nowy wartosciowy serwis napisze.junak 607 czarno pomaronczowy.<br><hr>wrzaskol72<br>
ooo. witam
czyli też się jednak w piątek nie udało odebrać "po karterze" ? Co stanęło na przeszkodzie? Była burza? Zgubili klucze od serwisu? Częsci nie dojechały? Ceny karterów na światowych rynkach skoczyły w górę? Jakieś tłumaczenie wymyślne było czy tylko było im przykro ?
<br><hr>bzk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 10:36

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
Komentatorzy napisał(a):TAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.<br><hr>Rafał. K.<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie pisz bzdur człowieku bo opisze jak już 40 dzień trzymacie mojego 607 na swoim serwisie. Nie żaden Rafał jakiś tam tylko doskonale wiecie kto. Uprawiacie spychologie, kłamiecie a nieporadne mechaniory nie są w stanie zdiagnozować usterki układu napędowego w skuterze prostym jak budowa cepa przez 40 dni!!!!

Pan Rafał to mi go co najwyżej wydawał nowego (co prawda bez działającej prawej kontrolki kierunku i ze schodzącym przez wentyl powietrzem z przedniego koła) i załapał sie na pierwszą waszą diagnoze co do usterki. Ale to było koło 27 czerwca jak już z tydzień stał u was. Dziś jest 26 lipca a skuter wciąż stoi u was.
To że go przy okazji poobijaliście to temat na zupełnie inną dyskusje.
Tak misiu tęczowy. Właściciel czarnego 607.

Moja noga w waszej zasmarkanej firmie nie stanie. I uważam że moim moralnym obowiązkiem jest przestrzec wszystkich przed wami. Kłamiecie, unikacie, nie dotrzymujecie terminów. A jeszcze z rozmów z innymi "zadowolonymi" klientami wychodzi na to że przegląd robicie tydzień i jeszcze potraficie wygenerować nowe usterki.<br><hr>bzk (bardzo zadowolony klient)<br>
Komentatorzy napisał(a):popieram odpowiedz panska moja noga tez niepostanie juz wtej firmie bylem z panem przy odbiorze czarnego junaka 607 i jestem naocznym swiadkiem ich nieporadnosci dzis zadzwonie do firmy juna trzeba by poprzez firme junak zabrac im koncesje na naprawianie u nich skuterow pozdrawiam .jak znajde nowy wartosciowy serwis napisze.junak 607 czarno pomaronczowy.<br><hr>wrzaskol72<br>
Komentatorzy napisał(a):ooo. witam
czyli też się jednak w piątek nie udało odebrać "po karterze" ? Co stanęło na przeszkodzie? Była burza? Zgubili klucze od serwisu? Częsci nie dojechały? Ceny karterów na światowych rynkach skoczyły w górę? Jakieś tłumaczenie wymyślne było czy tylko było im przykro ?
<br><hr>bzk<br>
witam bylo gradobicie dzwonilem dzis do almotu jedna 607 jedzie do nich do almotu bo sobie na modlinskiej nieporadzili,niewiem czy to niepanski,ja jade dzis jak dzwonilem czy dzi s odbior ps, odzwonia ,zaczyna mi sily brakowac do tego serwisu.bede w kontakcie napisze jak sie sprawy maja bede wdzieczny tez za panski komentarz jak tam z poanska 607 pozdrawiam .j.72<br><hr>wrzaskol72
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2013, 14:11

Komentatorzy napisał(a):OMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem.
Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru.
Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.<br><hr>bzk<br>
Komentatorzy napisał(a):TAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.<br><hr>Rafał. K.<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie pisz bzdur człowieku bo opisze jak już 40 dzień trzymacie mojego 607 na swoim serwisie. Nie żaden Rafał jakiś tam tylko doskonale wiecie kto. Uprawiacie spychologie, kłamiecie a nieporadne mechaniory nie są w stanie zdiagnozować usterki układu napędowego w skuterze prostym jak budowa cepa przez 40 dni!!!!

Pan Rafał to mi go co najwyżej wydawał nowego (co prawda bez działającej prawej kontrolki kierunku i ze schodzącym przez wentyl powietrzem z przedniego koła) i załapał sie na pierwszą waszą diagnoze co do usterki. Ale to było koło 27 czerwca jak już z tydzień stał u was. Dziś jest 26 lipca a skuter wciąż stoi u was.
To że go przy okazji poobijaliście to temat na zupełnie inną dyskusje.
Tak misiu tęczowy. Właściciel czarnego 607.

Moja noga w waszej zasmarkanej firmie nie stanie. I uważam że moim moralnym obowiązkiem jest przestrzec wszystkich przed wami. Kłamiecie, unikacie, nie dotrzymujecie terminów. A jeszcze z rozmów z innymi "zadowolonymi" klientami wychodzi na to że przegląd robicie tydzień i jeszcze potraficie wygenerować nowe usterki.<br><hr>bzk (bardzo zadowolony klient)<br>
Komentatorzy napisał(a):popieram odpowiedz panska moja noga tez niepostanie juz wtej firmie bylem z panem przy odbiorze czarnego junaka 607 i jestem naocznym swiadkiem ich nieporadnosci dzis zadzwonie do firmy juna trzeba by poprzez firme junak zabrac im koncesje na naprawianie u nich skuterow pozdrawiam .jak znajde nowy wartosciowy serwis napisze.junak 607 czarno pomaronczowy.<br><hr>wrzaskol72<br>
Komentatorzy napisał(a):ooo. witam
czyli też się jednak w piątek nie udało odebrać "po karterze" ? Co stanęło na przeszkodzie? Była burza? Zgubili klucze od serwisu? Częsci nie dojechały? Ceny karterów na światowych rynkach skoczyły w górę? Jakieś tłumaczenie wymyślne było czy tylko było im przykro ?
<br><hr>bzk<br>
Komentatorzy napisał(a):witam bylo gradobicie dzwonilem dzis do almotu jedna 607 jedzie do nich do almotu bo sobie na modlinskiej nieporadzili,niewiem czy to niepanski,ja jade dzis jak dzwonilem czy dzi s odbior ps, odzwonia ,zaczyna mi sily brakowac do tego serwisu.bede w kontakcie napisze jak sie sprawy maja bede wdzieczny tez za panski komentarz jak tam z poanska 607 pozdrawiam .j.72<br><hr>wrzaskol72<br>
tak, to mój podróżuje. Tu sie bardzo ładnie ALMOT zachował i zareagował bardzo profi a nawet jak na razie bardziej niżbym tego oczekiwał. Przy czym ja już miałem ten etap że byłem/jestem gotów wysłać go na własny koszt do dowolnego kompetentnego, wskazanego serwisu w PL i zapłacić za całą naprawę z własnej kieszeni bo wole wydać nawet i 1000 i mieć niż wydać 0 i dalej nie mieć. Normalnie ochrona inwestycji. Już pomijając termin czy warunki gwarancji bo nie mam czasu sie o to szarpać - aby ktoś kto umie go naprawić w niego popatrzył i zrobił albo stwierdził że "panie to amelinium, tego pan nie pomalujesz", lepiej nie będzie.<br><hr>bzk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do Katalogu Firm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr