Różnice w wersjach GS 500
Posty: 49
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Re: GS500F
MadboY napisał(a):U mnie jest dokladnie tak jak napisali. Na trasie schodzi do 4L (jadac 120-150), a na torze (gdzie trzymalem go non stop miedzy 7 a 9k obr/min palil mi 6.5L
To ja nie wiem jak wy jeździcie. Mi przy mieszanej normalnej jeździe pali 5l. Przy maksymalnym zamulaniu udało mi sie zejść do 4,5l ale to jazda 90-100km/h więc się dziwię jak można zejść do 4l.
Netty 200km na 6,5l?


Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
bierz gs'ka
różnice miedzy poszszczególnymi rocznikami są naprawdę znikome,a w większości przypadków nawet żadne. Od czasu powstania tego motocykla naprawdę nie wiele zostało w nim zmienione do dziś ,zreszta to wszystko masz w artykule na ścigacz.pl
pozdro

różnice miedzy poszszczególnymi rocznikami są naprawdę znikome,a w większości przypadków nawet żadne. Od czasu powstania tego motocykla naprawdę nie wiele zostało w nim zmienione do dziś ,zreszta to wszystko masz w artykule na ścigacz.pl
pozdro
-
joul - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 1/6/2006, 13:54
- Lokalizacja: Żychlin (k. Konina)
Ok. wszystko fajnie ale nadal brakuje tu konkretnej odpowiedzi.
Brakuje mi wyjasnienia czy mozliwosci gs z '94 i '99 sa takie same?
Konstrukcyjnie sa to identyczne maszyny, jedyne roznice w malowaniu i owiewkach. Ale czy jadac gs500 z '99 bede mial takie samo przyspieszenie i Vmax jak na gs500 z '94?
Jesli nie mam takich samych osiagow na roznych rocznikach to czy remont silnika starszego podniesie jego mozliwosci?
Brakuje mi wyjasnienia czy mozliwosci gs z '94 i '99 sa takie same?
Konstrukcyjnie sa to identyczne maszyny, jedyne roznice w malowaniu i owiewkach. Ale czy jadac gs500 z '99 bede mial takie samo przyspieszenie i Vmax jak na gs500 z '94?
Jesli nie mam takich samych osiagow na roznych rocznikach to czy remont silnika starszego podniesie jego mozliwosci?
- zlydzidek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
- Lokalizacja: W-wa
. Nie stary, na GS'ce z lata 95 wyprodukowanej w jednej z czeskich fabryk VMax jest o 3,5Km/h większy niż na innych modelach. Za to modele '97 (za wyjątkiem tych składanych w dubaju) mają grosze przyspieszenie. Od 0 do 100 robią w 5,1s a nie jak wszystkie pozostałe, w 4,8s. Mam nadzieję, że rozwiałem Twoje, jakże witalne wątpliwości i dokonasz jedynego słusznego wyboru.
. Widziałem gdzieś w gazecie testy na hamowni wszystkich modeli z roczników 92-'00. Uwierz mi, niektóre różnice były wręcz powalające. Jak dwa rózne motocykle, jeden egzemplarz nawet Bandita wziął na prostej. Jak znajdę to Ci wyślę. Daj adres (domowy, bo internetu nie mam), telefon i fotkę siostry.
. Widziałem gdzieś w gazecie testy na hamowni wszystkich modeli z roczników 92-'00. Uwierz mi, niektóre różnice były wręcz powalające. Jak dwa rózne motocykle, jeden egzemplarz nawet Bandita wziął na prostej. Jak znajdę to Ci wyślę. Daj adres (domowy, bo internetu nie mam), telefon i fotkę siostry.
//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
-
InSiDe - Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
- Lokalizacja: Wrocław
InSiDe napisał(a):. Nie stary, na GS'ce z lata 95 wyprodukowanej w jednej z czeskich fabryk VMax jest o 3,5Km/h większy niż na innych modelach. Za to modele '97 (za wyjątkiem tych składanych w dubaju) mają grosze przyspieszenie. Od 0 do 100 robią w 5,1s a nie jak wszystkie pozostałe, w 4,8s. Mam nadzieję, że rozwiałem Twoje, jakże witalne wątpliwości i dokonasz jedynego słusznego wyboru.
. Widziałem gdzieś w gazecie testy na hamowni wszystkich modeli z roczników 92-'00. Uwierz mi, niektóre różnice były wręcz powalające. Jak dwa rózne motocykle, jeden egzemplarz nawet Bandita wziął na prostej. Jak znajdę to Ci wyślę. Daj adres (domowy, bo internetu nie mam), telefon i fotkę siostry.
O rany dzieki, przekonales mnie, twoja wiedza i doswiadczenie w kwesti motocykli jest niesamowita. O gs wiesz wszystki, pewnie dlatego ze b. duzo na nim jezdziles. Teraz masz 1300?
A ciebie gdzie robili.... w Bangladeszu?
Po co smarujesz posta jak nie masz nic do powiedzenia?
Ja w temacie jestem zielony, wiec pisze takie posty, a ty... ?
Blagam, nie odpowiadaj na te 3 powyzsze pytania. To sa pytania retoryczne, mozesz nie zrozumiec.
- zlydzidek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
- Lokalizacja: W-wa
tak możliwości z tych roczników są takie same, najwyżej będziesz miał inne doznania wewnetrzne wynikające z użycia nowego składu mieszanki gumy do produkcji manetek, ten moto to nie myśliwiec żeby były w nim jakieś niesamowite zmiany wpływające drastycznie na jazde, kolesie z suzuki kiedys wymyślili moto , pomysł udany, wiec gów-no w nim zmienili, zapewniam cie że nie bedziesz wolnijszy na gs z 94' od kolesia na gs z 2001, hamowac też gorzej nie bedziesz możesz tylko odczywać żal iż ten nowy ma czarna rame i srebrny silnik a ty na odwrót- ale to wszystko jest bez znaczenia bo honda cb 500 i tak jest lepsza 

Money, get away.
Get a good job with good pay and you're okay.
Get a good job with good pay and you're okay.
-
pinkfloyd - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 17/6/2007, 21:53
- Lokalizacja: z Patagonii
Re: GS500F
netty napisał(a):Pali bardzo malo! ostatnie 200 km przejechalem na 6,5l !!!
Przeciez napisal ze 200km starczylo 6.5l... czyli 3.25l na kazde 100km ... 3.25l/100km to BARDZO MALO!!! Mnie min. spalil 3.7l
Chyba nie zrozumieliscie co ten koles napisal

GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Dzieki za info.
Na motorach sie jeszcze nie znam, znam sie na samochodach i tak sie sklada ze wraz z czasem osiagi samochodu spadaja, nie drastycznie, ale mozna to wyczuc jesli ktos potrafi jezdzic. Sklada sie na to starzenie sie zalego ukladu napedowego i zawieszenia.
Moje pytanie wynika z tego ze jestem poczatkujacy i musze podzielic kase moto/zbroja. Po co mam przeplacac za motor na jeden sezony? Lepiej jak sprawie sobie lepsza kurtke, zolwika czy kask, w tym bede jezdzic dluzej niz jeden sezon.
Na motorach sie jeszcze nie znam, znam sie na samochodach i tak sie sklada ze wraz z czasem osiagi samochodu spadaja, nie drastycznie, ale mozna to wyczuc jesli ktos potrafi jezdzic. Sklada sie na to starzenie sie zalego ukladu napedowego i zawieszenia.
Moje pytanie wynika z tego ze jestem poczatkujacy i musze podzielic kase moto/zbroja. Po co mam przeplacac za motor na jeden sezony? Lepiej jak sprawie sobie lepsza kurtke, zolwika czy kask, w tym bede jezdzic dluzej niz jeden sezon.
- zlydzidek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 49
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości