SkUTER-SERWIS.PL
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Ostrzegam przednim klientów często montaże pojazdów wykonują osoby bez odpowiednich kwalifikacji zatrudniane na czarno klient po zakupie skutera jest źle traktowany a właściciel przestaje z nim rozmawiać załatwienie jakiejśkolwiek reklamacji to raczej niemożliwe właściciel wychodzi z założenia kupuj i znikaj.
Przeglądy gwarancyjne to tylko pieczątka w książce gwarancyjnej no i czasami wymiana oleju w silniku terminy to katastrofa a reklamacje trwają miesiącami ciągła zmiana obsady serwisu dodatkowo całkowity brak kultury właściciela oraz personelu podczas zakupu obiecują złote góry serwis mobilny w cenie później wymagają zapłaty za dojazd ta firma to żenada po zakupie miły kontakt się urywa.
Zakupiony prze zemnie skuter był źle skręcony i miał włożony używany gaźnik nie polecam tej firmy <br><hr>klient
Przeglądy gwarancyjne to tylko pieczątka w książce gwarancyjnej no i czasami wymiana oleju w silniku terminy to katastrofa a reklamacje trwają miesiącami ciągła zmiana obsady serwisu dodatkowo całkowity brak kultury właściciela oraz personelu podczas zakupu obiecują złote góry serwis mobilny w cenie później wymagają zapłaty za dojazd ta firma to żenada po zakupie miły kontakt się urywa.
Zakupiony prze zemnie skuter był źle skręcony i miał włożony używany gaźnik nie polecam tej firmy <br><hr>klient
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
warto tylko dodać, że powyższy komentarz jest komentarzem pracownika, który właśnie włożył używany gaźnik do skutera klienta kradnąc oryginalny, nowy. Został na tym przyłapany i natychmiastowo dyscyplinarnie zwolniony... teraz szuka miejsca na odbicie piłeczki w Internecie i wylanie swoich wyimaginowanych żali. Na szczęście był to jedyny przypadek tego pokroju w naszej firmie i od razu stosownie zareagowaliśmy - setki klientów, którzy regularnie pojawiają się u nas na przeglądach z pewnością mogą to potwierdzić. Odnotowujemy ten fakt, gdyż większość z nich to ludzie bardziej wiekowi, którzy zapewne z Internetu i stron WWW w nich nie korzystają, lub robią to na tyle sporadycznie że nie będą mieli pewnie możliwości skreślenia w/w wypisanych bredni. Opinia ta nie tylko uderza w godność naszej firmy, ale przede wszystkim w rzetelność całej ekipy, która często w sezonie serce i zdrowie oddaje dla swojej pracy. Czarne owce zawsze znajdą się w stadzie, warto tylko odpowiednio szybko wysłać je do wilka.
Pozdrawiamy komentującego i życzymy powodzenia w szukaniu pracy w przyszłości. Nie zapomnij podać do nas numeru telefonu, aby przyszły pracodawca mógł zweryfikować z kim zamierza rozpoczynać współpracę. My ze swojej strony gwarantujemy wydanie mu szczerej, neutralnej opinii o pracy kolegi, który tak miło się wyżej na nas wyżywa. Skąd wiemy, że to on? Z przecinkami nie był nigdy za pan brat, delikatnie mówiąc.<br><hr>pracownik skuter-serwis.pl
Pozdrawiamy komentującego i życzymy powodzenia w szukaniu pracy w przyszłości. Nie zapomnij podać do nas numeru telefonu, aby przyszły pracodawca mógł zweryfikować z kim zamierza rozpoczynać współpracę. My ze swojej strony gwarantujemy wydanie mu szczerej, neutralnej opinii o pracy kolegi, który tak miło się wyżej na nas wyżywa. Skąd wiemy, że to on? Z przecinkami nie był nigdy za pan brat, delikatnie mówiąc.<br><hr>pracownik skuter-serwis.pl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ostrzegam pracodawca to Maciej oskarża wszystkich o kradzieże oszustwa a sam nie wypłaca ustalonych stawek i nie rejestruje zatrudnia na czarno praca wyłącznie sezonowa w sezonie marne wynagrodzenie pracodawca mówi że musi odłożyć na zimowe wynagrodzenie a po sezonie podziękuje za pracę chora atmosfera pracy właściciel ma jakieś problemy z samym sobą <br><hr>były pracownik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Unikac unikac i jeszcze raz unikac!! Terminy napraw gwarancyjnych to srednio 3 tygodnie . Trzeba wrecz prosić o przyjecie zepsutego motoroweru do naprawy . Umawiaja sie na termin odbioru po czym przyjeżdzasz na miejsce i okazuje się że jeszcze nawet nie dotkneli sie do maszyny. Usuwaja tylko skutek a nie przyczyne usterki co jest przyczyną powtarzania sie awarii.Kupiłem motorower w kwietniu i do dnia dzisiejszego spędzil łącznie 8 tygodni w warsztacie. <br><hr>Klient
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
unikajcie tego serwisu. potwierdzam pierwszy wpis. ja juz dwa razy sie umawialem na odbiur skutera i za kazdym razem jak przyjezdzam to nie jest naprawiony. po co podawac im numer telefonu skoro nie dzwonia? sami nie wiedza co sie popsulo i naprawiaja a przynajmniej tak twierdza metoda prob i bledow. totalna porazka. jakbym mial przyczepke tobym zabral od nich i zawiozl gdzies indziej. serwis sie reklamuje jako profesjonalny a okazuje sie ze pracuja tam sami amatorzy ktorzy ucza sie na naszych maszynach.<br><hr>klient
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to były serwis mobilny katastrofa na ich stronie zablokowali forum tyle negatywów było co chwile nowi serwisanci bez pojęcia podejrzewam że w serwisie stacjonarnym jest tak samo liczy się sztuka nie jakość. Kiedyś wysłali serwisanta rowerów do mnie na przegląd pozdrowienia dla niego. <br><hr>były klient
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jestem stałym klientem SKUTER-SERWIS, kupiłem u nich Junaka z 2011 roku i pomimo tego iż pojazd był dwa lata na salonie to przygotowany mechanicznie jest PERFEKCYJNIE - pali na dotyk, żre niecałe 3 literki na 100, wszystko w nim działa.
Co do reszty - na serwisie zawsze jest kilka dni oczekiwania, ale sęk w tym że gdzie zostaniecie obsłużeni od ręki? Tam, gdzie NIKT INNY NIE CHODZI ! Mają kupę klientów i widać, że pomimo tego dają sobie radę. Byłem na dwóch przeglądach i do każdego z nich nie mam żadnych negatywnych uwag, mam wręcz jedną pozytywną - wszystko rzetelnie, choć trochę długo, ale myślę że to przez dokładność. Miałem czekać godzinę, czekałem prawie dwie ale wolę mieć coś zrobione raz i porządnie niż "NA CZAS".
Myślę, że opinie poniżej są po prostu z konkurencji która zazdrości SKUTER-SERWISOWI ciągłych kolejek.<br><hr>mega ZADOWOLONY klient
Co do reszty - na serwisie zawsze jest kilka dni oczekiwania, ale sęk w tym że gdzie zostaniecie obsłużeni od ręki? Tam, gdzie NIKT INNY NIE CHODZI ! Mają kupę klientów i widać, że pomimo tego dają sobie radę. Byłem na dwóch przeglądach i do każdego z nich nie mam żadnych negatywnych uwag, mam wręcz jedną pozytywną - wszystko rzetelnie, choć trochę długo, ale myślę że to przez dokładność. Miałem czekać godzinę, czekałem prawie dwie ale wolę mieć coś zrobione raz i porządnie niż "NA CZAS".
Myślę, że opinie poniżej są po prostu z konkurencji która zazdrości SKUTER-SERWISOWI ciągłych kolejek.<br><hr>mega ZADOWOLONY klient
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ja myślę że komentarz poniżej napisał pracownik skuter serwisu <br><hr>były klientKomentatorzy napisał(a):jestem stałym klientem SKUTER-SERWIS, kupiłem u nich Junaka z 2011 roku i pomimo tego iż pojazd był dwa lata na salonie to przygotowany mechanicznie jest PERFEKCYJNIE - pali na dotyk, żre niecałe 3 literki na 100, wszystko w nim działa.
Co do reszty - na serwisie zawsze jest kilka dni oczekiwania, ale sęk w tym że gdzie zostaniecie obsłużeni od ręki? Tam, gdzie NIKT INNY NIE CHODZI ! Mają kupę klientów i widać, że pomimo tego dają sobie radę. Byłem na dwóch przeglądach i do każdego z nich nie mam żadnych negatywnych uwag, mam wręcz jedną pozytywną - wszystko rzetelnie, choć trochę długo, ale myślę że to przez dokładność. Miałem czekać godzinę, czekałem prawie dwie ale wolę mieć coś zrobione raz i porządnie niż "NA CZAS".
Myślę, że opinie poniżej są po prostu z konkurencji która zazdrości SKUTER-SERWISOWI ciągłych kolejek.<br><hr>mega ZADOWOLONY klient<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panie Rafale, wkrótce pojawią się wpisy o Tobie i domyślam się, że w niedalekiej przyszłości pewnie jakieś listy gończe ze Tobą. Wpadłeś w jakąś paranoidalną psychozę kolejnych zmian: pracodawców, adresu zamieszkania i nawet własnej tożsamości. Szkalujesz ich chociaż sam dobrze wiesz, że z internetu nie da się wymazać zarówno prowadzonej przez siebie firmy AGRA, ani Spółki RS INVEST, ani tego, że pracowałeś u nas i wyleciałeś z hukiem za przekręty. Niestety nie odwrócimy tego, że pracowałeś u nas ale widać, że mosty za Tobą palą się szybko...<br><hr>pracodawcaKomentatorzy napisał(a):Ostrzegam pracodawca to Maciej oskarża wszystkich o kradzieże oszustwa a sam nie wypłaca ustalonych stawek i nie rejestruje zatrudnia na czarno praca wyłącznie sezonowa w sezonie marne wynagrodzenie pracodawca mówi że musi odłożyć na zimowe wynagrodzenie a po sezonie podziękuje za pracę chora atmosfera pracy właściciel ma jakieś problemy z samym sobą <br><hr>były pracownik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panie Rafale używasz ciÄ…gle tych samych okreÅ›leÅ„, słów i kÅ‚amstw. Trzeba byÅ‚o pracować uczciwie zamiast kombinować i oszukiwać. Do Ciebie nikt nie wysÅ‚aÅ‚ serwisanta rowerowego – tylko zgÅ‚osiÅ‚ na PolicjÄ™ fakt deklarowanych gróźb.<br><hr>pracodawcaKomentatorzy napisaÅ‚(a):to byÅ‚y serwis mobilny katastrofa na ich stronie zablokowali forum tyle negatywów byÅ‚o co chwile nowi serwisanci bez pojÄ™cia podejrzewam że w serwisie stacjonarnym jest tak samo liczy siÄ™ sztuka nie jakość. KiedyÅ› wysÅ‚ali serwisanta rowerów do mnie na przeglÄ…d pozdrowienia dla niego. <br><hr>byÅ‚y klient<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
FIRMĘ tworzą ludzie, których dobiera pracodawca.
Panie Rafale, Niestety pomyliłem się 3 razy co do Ciebie:
1- kiedy zatrudniłem Ciebie w Serwisie Mobilnym w Zawierciu
2- kiedy zgodziłem się na przejście do pracy w Warszawie
3- kiedy dałem Tobie drugą szansę pracy serwisie stacjonarnym
SERWIS w 3 słowach to:
1-przyjęcie
2-naprawa
3-wydanie.
Rafał K. - człowiek o 100 twarzach.
Był czas, że swoją pracę wykonywałeś dobrze, ale niestety zbyt często: kombinowałeś dla siebie i oszukiwałeś innych.
Cały czas piszesz o sobie używając nazwy naszej firmy kiedy sam unikasz swoich danych personalnych. Zmieniasz je zawsze jeżeli przed kimś lub przed czymś chcesz się ukryć. Unikasz odpowiedzialności na wielu frontach, a przecież w internecie nie ukryjesz się zbyt głęboko bo prawdziwego nazwiska łatwo nie da się zmienić tak to robisz nieustannie zmieniając nazwy użytkownika.
<br><hr>pracodawca
Panie Rafale, Niestety pomyliłem się 3 razy co do Ciebie:
1- kiedy zatrudniłem Ciebie w Serwisie Mobilnym w Zawierciu
2- kiedy zgodziłem się na przejście do pracy w Warszawie
3- kiedy dałem Tobie drugą szansę pracy serwisie stacjonarnym
SERWIS w 3 słowach to:
1-przyjęcie
2-naprawa
3-wydanie.
Rafał K. - człowiek o 100 twarzach.
Był czas, że swoją pracę wykonywałeś dobrze, ale niestety zbyt często: kombinowałeś dla siebie i oszukiwałeś innych.
Cały czas piszesz o sobie używając nazwy naszej firmy kiedy sam unikasz swoich danych personalnych. Zmieniasz je zawsze jeżeli przed kimś lub przed czymś chcesz się ukryć. Unikasz odpowiedzialności na wielu frontach, a przecież w internecie nie ukryjesz się zbyt głęboko bo prawdziwego nazwiska łatwo nie da się zmienić tak to robisz nieustannie zmieniając nazwy użytkownika.
<br><hr>pracodawca
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, zarejestrowałem się na tym forum specjalnie po to aby wyrazić swoją opinie o tej firmie i przestrzec potencjalnych klientów.
Kupiłem u nich skuter dla żony, do przeglądu było wszystko ok, niestety podczas przeglądu zleciliśmy tuning (sam tuning im się udał sam nie wiem jakim sposobem) efektem czego odebraliśmy skuter z nieprzymocowaną wiązką elektryczną, nieprzykręconą obudową filtra powietrza (najpewniej uszkodzony gwint) dodatkowo ze zgłoszonych usterek nie udało im się wykonać absolutnie nic poza wymianą żarówki, przy której i tak ubrudzili smarem czy olejem klosz od wewnątrz i było mocno zdziwieni, że wymagam jego wyczyszczenia. Pominę już kwestię terminowości bo daliśmy im na ten przegląd aż tydzień.
Dodatkowo usłyszałem, że następny przegląd z powodu tuningu musi być za 300 nie za 700 km ale będzie kosztował mniej bo to sam silnik , czemu kategorycznie zaprzeczył nowy kierownik serwisu przy tymże drugim przeglądzie gdzie żona musiała się już wykłócać o swoje.
Dochodzimy do przeglądu numer 2. Ponownie zgłosiliśmy swoje uwagi (niedopatrzenia podczas poprzedniego przeglądu oraz kilka nowych tak jak piszczenia z przedniego koła czy unoszący się wszędzie dookoła skutera zapach benzyny) Kolejny przegląd i kolejne nerwy, oczywiście panowie zamocowali wiązkę, przykręcili puszkę filtra (na sztukę byle jaką śrubą) oraz wykonali podobno konieczne regulacje, a żona usłyszała cytuję " źle pani hamuje dlatego piszczą hamulce", ewentualne wycieki paliwa panowie sprawdzili w taki sposób, że żona wracała ciągnąc za sobą strugę paliwa. Paliwo nie wyciekało a lało się strumieniem spod skutera, a żona za każdym zatrzymaniem stała w kałuży paliwa, co zauważyliśmy dopiero pod domem.
Panowie na tak rażące zaniedbanie stwierdzili, że wyciek paliwa to w sumie taka sama usterka jak przebita opona i to nie ich wina tylko wypadek losowy, bo odebraliśmy skuter sprawny, a w ramach zadość uczynienia przysłali serwis mobilny za który wg nich powinienem zapłacić. Serwis przyjechał tradycyjnie spóźniony, a w trakcie naprawy zniszczył siodło.
Reasumując moje doświadczenia z tą firmą są takie nic nie zrobione na czas, nic nie naprawione jak być powinno, a dodatkowo użytkownik narażony na uszczerbek na zdrowiu, pomijając już stracony czas i nerwy.
Między bajki można wsadzić tłumaczenia Panów z tej firmy twierdzących że większość klientów jest zadowolona, spędziłem tam parę ładnych godzin czekając na swój skuter i ŻADEN podkreślam, żaden klient serwisu nie wyszedł bez "awantury".
Na zakończenie tego postu chciałbym tylko dodać że ja osobiście nie jestem się z panami porozumieć ponieważ wg kierownika serwisu "marnuje jego czas" wstępuję na drogę sąndową. Mam nadzieję że doczytaliście do końca i będzie omijać ich szerokim łukiem, i odpowiednio ostrzeżecie pozostałych potencjalnych klientów.
Pozdrawiam.
Marcin P.
Kupiłem u nich skuter dla żony, do przeglądu było wszystko ok, niestety podczas przeglądu zleciliśmy tuning (sam tuning im się udał sam nie wiem jakim sposobem) efektem czego odebraliśmy skuter z nieprzymocowaną wiązką elektryczną, nieprzykręconą obudową filtra powietrza (najpewniej uszkodzony gwint) dodatkowo ze zgłoszonych usterek nie udało im się wykonać absolutnie nic poza wymianą żarówki, przy której i tak ubrudzili smarem czy olejem klosz od wewnątrz i było mocno zdziwieni, że wymagam jego wyczyszczenia. Pominę już kwestię terminowości bo daliśmy im na ten przegląd aż tydzień.
Dodatkowo usłyszałem, że następny przegląd z powodu tuningu musi być za 300 nie za 700 km ale będzie kosztował mniej bo to sam silnik , czemu kategorycznie zaprzeczył nowy kierownik serwisu przy tymże drugim przeglądzie gdzie żona musiała się już wykłócać o swoje.
Dochodzimy do przeglądu numer 2. Ponownie zgłosiliśmy swoje uwagi (niedopatrzenia podczas poprzedniego przeglądu oraz kilka nowych tak jak piszczenia z przedniego koła czy unoszący się wszędzie dookoła skutera zapach benzyny) Kolejny przegląd i kolejne nerwy, oczywiście panowie zamocowali wiązkę, przykręcili puszkę filtra (na sztukę byle jaką śrubą) oraz wykonali podobno konieczne regulacje, a żona usłyszała cytuję " źle pani hamuje dlatego piszczą hamulce", ewentualne wycieki paliwa panowie sprawdzili w taki sposób, że żona wracała ciągnąc za sobą strugę paliwa. Paliwo nie wyciekało a lało się strumieniem spod skutera, a żona za każdym zatrzymaniem stała w kałuży paliwa, co zauważyliśmy dopiero pod domem.
Panowie na tak rażące zaniedbanie stwierdzili, że wyciek paliwa to w sumie taka sama usterka jak przebita opona i to nie ich wina tylko wypadek losowy, bo odebraliśmy skuter sprawny, a w ramach zadość uczynienia przysłali serwis mobilny za który wg nich powinienem zapłacić. Serwis przyjechał tradycyjnie spóźniony, a w trakcie naprawy zniszczył siodło.
Reasumując moje doświadczenia z tą firmą są takie nic nie zrobione na czas, nic nie naprawione jak być powinno, a dodatkowo użytkownik narażony na uszczerbek na zdrowiu, pomijając już stracony czas i nerwy.
Między bajki można wsadzić tłumaczenia Panów z tej firmy twierdzących że większość klientów jest zadowolona, spędziłem tam parę ładnych godzin czekając na swój skuter i ŻADEN podkreślam, żaden klient serwisu nie wyszedł bez "awantury".
Na zakończenie tego postu chciałbym tylko dodać że ja osobiście nie jestem się z panami porozumieć ponieważ wg kierownika serwisu "marnuje jego czas" wstępuję na drogę sąndową. Mam nadzieję że doczytaliście do końca i będzie omijać ich szerokim łukiem, i odpowiednio ostrzeżecie pozostałych potencjalnych klientów.
Pozdrawiam.
Marcin P.
- Proti
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 11/7/2013, 17:12
- Lokalizacja: Warszawa
Proponuję Panie Marku wizytę u psychiatry bo masz Pan jakieś problemy ze sobą, a ja myślę że u Pana niedługo Policja skarbowa się zjawi za niewystawianie paragonów za przeglądy i zatrudnianie pracowników na czarno też nie pomogą zmiany nazw skuter-serwis serwis-mobilny ve-moto ve-market motocentrum jest Pan w jednym miejscu i ludzie w końcu się dowiedzą kim Pan jest i jak postepujesz Pan z klientami myśle że wtedy nie będziesz Pan siedział w firmie pod przykrywką zwykłego pracownika jak do tej pory czego Pan się obawiasz że przed klientami pracownika udajesz ?<br><hr>bbKomentatorzy napisał(a):Ostrzegam pracodawca to Maciej oskarża wszystkich o kradzieże oszustwa a sam nie wypłaca ustalonych stawek i nie rejestruje zatrudnia na czarno praca wyłącznie sezonowa w sezonie marne wynagrodzenie pracodawca mówi że musi odłożyć na zimowe wynagrodzenie a po sezonie podziękuje za pracę chora atmosfera pracy właściciel ma jakieś problemy z samym sobą <br><hr>były pracownik<br>Komentatorzy napisał(a):Panie Rafale, wkrótce pojawią się wpisy o Tobie i domyślam się, że w niedalekiej przyszłości pewnie jakieś listy gończe ze Tobą. Wpadłeś w jakąś paranoidalną psychozę kolejnych zmian: pracodawców, adresu zamieszkania i nawet własnej tożsamości. Szkalujesz ich chociaż sam dobrze wiesz, że z internetu nie da się wymazać zarówno prowadzonej przez siebie firmy AGRA, ani Spółki RS INVEST, ani tego, że pracowałeś u nas i wyleciałeś z hukiem za przekręty. Niestety nie odwrócimy tego, że pracowałeś u nas ale widać, że mosty za Tobą palą się szybko...<br><hr>pracodawca<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widzę, że tu mała wojenka z jakimś lewusem - w każdej firmie się tacy zdarzają. Jesteśmy tylko ludźmi, a niestety wadliwych jednostek już się nie wrzuca do wulkanu. Cóż. Ja w każdym razie kilkakrotnie byłem i w Skuter-Serwisie i w Scooterlandzie i jeszcze kilku innych serwisach w okolicy. Prawda jest taka, że wszędzie są duże kolejki, ale mało który serwis pracuje po 12 godzin dziennie 6 dni w tygodniu żeby obrobić swoją robotę jak w Skuterze. Nigdy nie narzekałem na ich jakość, a Polak ma do siebie że nigdy nie pochwali, tylko zawsze ponarzeka. Ja narzekać nie mam na co. Tak trzymać i nie przejmujcie się debilami, którzy piszą bzdury nigdy u Was nie będąc. Niezdrowa, rasowa konkurencja lub po prostu debilizm. <br><hr>Radek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ha Ha Ha <br><hr>AdrianKomentatorzy napisał(a):Widzę, że tu mała wojenka z jakimś lewusem - w każdej firmie się tacy zdarzają. Jesteśmy tylko ludźmi, a niestety wadliwych jednostek już się nie wrzuca do wulkanu. Cóż. Ja w każdym razie kilkakrotnie byłem i w Skuter-Serwisie i w Scooterlandzie i jeszcze kilku innych serwisach w okolicy. Prawda jest taka, że wszędzie są duże kolejki, ale mało który serwis pracuje po 12 godzin dziennie 6 dni w tygodniu żeby obrobić swoją robotę jak w Skuterze. Nigdy nie narzekałem na ich jakość, a Polak ma do siebie że nigdy nie pochwali, tylko zawsze ponarzeka. Ja narzekać nie mam na co. Tak trzymać i nie przejmujcie się debilami, którzy piszą bzdury nigdy u Was nie będąc. Niezdrowa, rasowa konkurencja lub po prostu debilizm. <br><hr>Radek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na dzień dzisiejszy to Panie Marku za junaka żeś potrącił a faktury nie wystawił i motor zabrał nie wspominając o nieodprowadzonym ZUSIE i niepłaconym komorniku na wszystko mam dowody kto kogo okradł niech se Pan odpowie albo mogę maile z rozliczeniami przesłać jak pamięć szfankuje <br><hr>były pracownikKomentatorzy napisał(a):Panie Rafale kogo tym razem okradasz i oszukujesz? Człowieku o stu tożsamościach. <br><hr>nn<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie wiem jaki masz problem ziomuś, ale forum ścigacza to nie miejsce na uzewnętrznianie problemów z psychiką. zgłaszam temat do admina, trzeba banować debilów.<br><hr>OsTrYKomentatorzy napisał(a):Panie Rafale kogo tym razem okradasz i oszukujesz? Człowieku o stu tożsamościach. <br><hr>nn<br>Komentatorzy napisał(a):Na dzień dzisiejszy to Panie Marku za junaka żeś potrącił a faktury nie wystawił i motor zabrał nie wspominając o nieodprowadzonym ZUSIE i niepłaconym komorniku na wszystko mam dowody kto kogo okradł niech se Pan odpowie albo mogę maile z rozliczeniami przesłać jak pamięć szfankuje <br><hr>były pracownik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jedno co wiadomo co Pan Marek robi od lat to blokuje internetową prawdę o swojej firmie miał jedno forum które zblokował takie miał komentarze można banować ale tu różne osoby piszą wszystkich nie zablokujesz stali klienci widzą że personel się zmienia co sezon klient może również sam sprawdzić czy do jego pojazdu podchodzi mechanik czy z zawodu piekarz czy stolarz czy ta firma posiada chociaż jeden certyfikat imienny ze szkolenia z napraw pojazdu ?<br><hr>oziębłyKomentatorzy napisał(a):Panie Rafale kogo tym razem okradasz i oszukujesz? Człowieku o stu tożsamościach. <br><hr>nn<br>Komentatorzy napisał(a):Na dzień dzisiejszy to Panie Marku za junaka żeś potrącił a faktury nie wystawił i motor zabrał nie wspominając o nieodprowadzonym ZUSIE i niepłaconym komorniku na wszystko mam dowody kto kogo okradł niech se Pan odpowie albo mogę maile z rozliczeniami przesłać jak pamięć szfankuje <br><hr>były pracownik<br>Komentatorzy napisał(a):nie wiem jaki masz problem ziomuś, ale forum ścigacza to nie miejsce na uzewnętrznianie problemów z psychiką. zgłaszam temat do admina, trzeba banować debilów.<br><hr>OsTrY<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do Katalogu Firm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości