KTM 625 nie odpala na cieplym silniku
Posty: 5
• Strona 1 z 1
KTM 625 nie odpala na cieplym silniku
Witam panowie,
Jestem tu nowy lecz przeszukalem troche forum w celu znalezienia przyczyny mego problemu lecz niestety nic nie znalazlem wiec zakladam nowy temat a mianowicie:
Mam KTM z 1997r (przynajmniej tak tierdzil sprzedawca) 625 full cross bez lamp itp i moj problem wyglada tak ze gdy go odpale za piewrszym razem zimnego to pali bez wiekszych problemow(za 3-4 odprezeniem) lecz gdy troche pojezdze w terenie (z godzinke) to pozniej za cholerke go niemoge odpalic :/// opcja z "popychu" tez nie zawsze daje daje :///
Dodam jeszcze ze bylo wymienione: filtry oleju, olej, filtr powietrza wyczyszczony i nasaczony, iglica zalozona na najmniejsza dawke paiwa(bo byla na drugim od gory lecz przelozylem bo myslalem ze to to)
Ogolnie mam podejrzenie co do swiecy bo sprzedawca mowil ze niby wymienil swiece ale jak sie zapytalem na jaka to powiedzial...taka za 10zl xD
Prosze o pomoc i z gory ziekuje za udzial w temacie
Jestem tu nowy lecz przeszukalem troche forum w celu znalezienia przyczyny mego problemu lecz niestety nic nie znalazlem wiec zakladam nowy temat a mianowicie:
Mam KTM z 1997r (przynajmniej tak tierdzil sprzedawca) 625 full cross bez lamp itp i moj problem wyglada tak ze gdy go odpale za piewrszym razem zimnego to pali bez wiekszych problemow(za 3-4 odprezeniem) lecz gdy troche pojezdze w terenie (z godzinke) to pozniej za cholerke go niemoge odpalic :/// opcja z "popychu" tez nie zawsze daje daje :///
Dodam jeszcze ze bylo wymienione: filtry oleju, olej, filtr powietrza wyczyszczony i nasaczony, iglica zalozona na najmniejsza dawke paiwa(bo byla na drugim od gory lecz przelozylem bo myslalem ze to to)
Ogolnie mam podejrzenie co do swiecy bo sprzedawca mowil ze niby wymienil swiece ale jak sie zapytalem na jaka to powiedzial...taka za 10zl xD
Prosze o pomoc i z gory ziekuje za udzial w temacie

- rafikk
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/6/2013, 16:36
swieca za 10 zł moze byc ok. też zacząłbym sprawdzanie od luzów zaworowych. moze zaworki juz wpadają, zaciesniają się luzy, i po rozgrzaniu stale są podparte - czyli ciezej odpala.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Oki ale powiedzcie mi, sam dam rade to ogarnac i sprawdzic te luzy ew ustawic je ? mam wszystkie niezbedne narzedzia i szczelinomierz lecz nigdy tego nie robilem :/ raczej wolal bym to zrobic sam jesli nie bylo by to zbyt trudne zeby miec doswiadczenie na przyszlosc lecz jesli to jest jakas bardziej skomplikowana robota to poszukam mechanikaa :/ a, luz ma byc 0,15mm ?
- rafikk
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/6/2013, 16:36
nie wiem jaki luz w 625 musisz sprawdzić w necie/ serwisówce
powinieneś dać rade, jakies mega skomplikowane to nie jest jedynie dostęp troszke trudny, po prostu wsadzasz szczelinomierz j ruszasz miedzy dzwigienką a trzonkiem zaworu i chodzi z luzem to ma minimalnie wiecej, jak z wciskiem duzym to troche ciasniej jest niż na szczelinomierzu. można też pobawić się z liczeniem obrotów, u mnie jest np 0.1 i wychodzi po skoku gwintu 1/6 obrotu czyli od jednego kantu nakrętki do drugiego i takie ustawianie też trudne nie jest. zawsze potem kontroluje dodatkoweo szczelinomierzem i jest ok. taka rada - tam jest ciasno i ciezko wcisnąc cienki szczelinomierz, dlatego warto poswiecic inny jakis grubszy uciąc z 1.5 cm od konca, i przykleic jeden do drugiego. tak żeby był sztywny w rękach a na samym koncu ten języczek 1.5 cm o odpowiedniej grubosci - znacznie ułatwia grzebanie ;D
powinieneś dać rade, jakies mega skomplikowane to nie jest jedynie dostęp troszke trudny, po prostu wsadzasz szczelinomierz j ruszasz miedzy dzwigienką a trzonkiem zaworu i chodzi z luzem to ma minimalnie wiecej, jak z wciskiem duzym to troche ciasniej jest niż na szczelinomierzu. można też pobawić się z liczeniem obrotów, u mnie jest np 0.1 i wychodzi po skoku gwintu 1/6 obrotu czyli od jednego kantu nakrętki do drugiego i takie ustawianie też trudne nie jest. zawsze potem kontroluje dodatkoweo szczelinomierzem i jest ok. taka rada - tam jest ciasno i ciezko wcisnąc cienki szczelinomierz, dlatego warto poswiecic inny jakis grubszy uciąc z 1.5 cm od konca, i przykleic jeden do drugiego. tak żeby był sztywny w rękach a na samym koncu ten języczek 1.5 cm o odpowiedniej grubosci - znacznie ułatwia grzebanie ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości