Gotowanie plynu chlodniczego, Kawasaki zx7R,97r.
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Gotowanie plynu chlodniczego, Kawasaki zx7R,97r.
witam, jak w temacie mam nastepujacy problem, kawka gotuje wode kiedy wskaznik dochodzi mniej wiecej do polowy. Czego moze byc to wina?? Wymontowalem termostat bo chyba jest padniety. Wczoraj zagrzalem moto i sytuacja sie powturzyla tylko nie jestem pewien czy uklad byl odpowietrzony. Dopiero jutro bede miał chwilke na ogarniecie. Czy szukac czegos dalej??
Zalany swierzy plyn K2.
Zalany swierzy plyn K2.
- wesel
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
- Lokalizacja: Radom
Dokladnie tak jak pisze Throttle. Tez mialem podobna sytylacje, tyle ze mi sie wskazowka na maksa podnosila i okazalo sie ze jakis silniczek ktory jest odpowiedzialny za wentylator byl padniety i wentylator sie nie zalaczal.
Do śmierci dożyje każdy...
-
bart69as - Świeżak
- Posty: 217
- Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
- Lokalizacja: Poznań
a wczasie jazdy tez gotuje? moja honda na postoju podbija temperature do 108stopni slychac bulgotanie w zbiorniczku ale to nie jest gotowanie moze wydaje ci sie ze sie gotuje ale przy takiej temp to wentylator musi smigac na najwyzszych obrotach
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
wentylator podpiety na ktorko dziala, a wlasnie postojow czy korkow sie obawiam. A to jest raczej gotowanie, plyn zwieksza swoja objetosc i wywala go przelewem w zbiorniczku wyrownawczym, zobacze jutro jak to bedzie wygladalo moze samo odpoowietrzenie wystarczy
- wesel
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
- Lokalizacja: Radom
gotujący sie płyn
Witam .
Mam problem w kawasaki zx7r 2001 . Moto jest zrobione na street , bez owiewek , po zapaleniu na zimnym silniku wszystko jest ok jak sie troszke podgrzeje to cały czas wywala płyn do wyrównawczego( bez konca ) . A jak odkręci sie korek od chłodnicy i doda gazu to wyrzuca " fontanne " płynu. Myśle ze moze to byc wina termostatu niestety nie moge go znaleźć , nie wiem w którym miejscu jest , chyba ze juz go nie ma . Od pompy wychodzi dosc duża rurka z powrotem do chłodnicy ma ona w srodku duzy przeswit , myslalem tez ze moze powinna miec ona węzszy przelot zeby była jakas opornosc po wylocie z pompy. Co sądzicie ? Pozdrawiam.
Mam problem w kawasaki zx7r 2001 . Moto jest zrobione na street , bez owiewek , po zapaleniu na zimnym silniku wszystko jest ok jak sie troszke podgrzeje to cały czas wywala płyn do wyrównawczego( bez konca ) . A jak odkręci sie korek od chłodnicy i doda gazu to wyrzuca " fontanne " płynu. Myśle ze moze to byc wina termostatu niestety nie moge go znaleźć , nie wiem w którym miejscu jest , chyba ze juz go nie ma . Od pompy wychodzi dosc duża rurka z powrotem do chłodnicy ma ona w srodku duzy przeswit , myslalem tez ze moze powinna miec ona węzszy przelot zeby była jakas opornosc po wylocie z pompy. Co sądzicie ? Pozdrawiam.
- BunioZX7R
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/6/2013, 21:10
- Lokalizacja: ZÄ…bkowice ÅšlÄ…skie
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Rozszerzalnosc metali te sprawy. Na zimno jakos tam trzyma a po rozgrzaniu dmucha. Niestety tak bywa.
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Miałem to samo tylko, że w mniejszej pojemności a właściwie 50ccm3. (Gilera SMT)
Cały cylek zalany był płynem, który dostał się również do wału. Okazało się, że wystarczy przedmuchać wszystkie wężyki. Ale też "wyprzeć" wszystko, co było w cylindrze i na wale. Powodem przeciekania okazała się nieszczelna uszczelka, bo partacze spieprzyli sprawę i nie zrobili tego co mieli zrobić. Radzę spróbować przedmuchać wszystkie wężyki, sprawdzić wentylator i przypatrzyć się co będzie działo się dalej. No i termostat - też ważna sprawa. Wężyki gdy są zapchane, to jest mniejszy obieg i po prostu w zbiorniczku się gotuje.
Cały cylek zalany był płynem, który dostał się również do wału. Okazało się, że wystarczy przedmuchać wszystkie wężyki. Ale też "wyprzeć" wszystko, co było w cylindrze i na wale. Powodem przeciekania okazała się nieszczelna uszczelka, bo partacze spieprzyli sprawę i nie zrobili tego co mieli zrobić. Radzę spróbować przedmuchać wszystkie wężyki, sprawdzić wentylator i przypatrzyć się co będzie działo się dalej. No i termostat - też ważna sprawa. Wężyki gdy są zapchane, to jest mniejszy obieg i po prostu w zbiorniczku się gotuje.
- mati14081999
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 21/4/2013, 12:40
Przyłóż głowicę do czystego szkła i sprawdź, czy wszędzie dochodzi uszczelka. Jeżeli nie, to do wymiany cylinder, a przynajmniej jego głowica.
przeczytaj jeszcze raz regulamin
senekkorzenna
przeczytaj jeszcze raz regulamin

senekkorzenna
- mati14081999
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 21/4/2013, 12:40
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości