zmiana biegów - luz po czwartym biegu?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
zmiana biegów - luz po czwartym biegu?
cześć, czy zdażyło się komuś z Was że przy wrzucaniu biegu piątego lub szóstego wrzucał Wam się LUZ? wcześniej zdarzało mi się tak w R6 a dzisiaj w ducati ze trzy razy. Dodaje gazu a tutaj normalnie luz - dodam że lampka z literą N się nie zapaliła. Może poprostu bieg do końca nie wszedł przez niedokładne przesunięcie dzwigni do góry, a poprzedni wyskoczył?
- monsterevo
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/5/2013, 22:32
- monsterevo
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/5/2013, 22:32
może się zdarzyć takie coś, ale podkreślam ZDARZYĆ. kwestia jak wrzucasz biegi. trzeba to zrobić zdecydowanie a nie macać stopą ledwo co wajchy. jeśli jednak problem występuje nader często mimo wszystko, to już nie jest fajnie i trzeba by zajrzeć do skrzyni
-
alxbox - Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 13/12/2011, 07:49
- Lokalizacja: Oberschlesien
Ja mialam to samo ! Jednak po obnizeniu dzwigni juz nie mialam problemu
Nie mowie , ze u Ciebie tez to zda egzamin ... byc moze faktycznie cos ze skrzynia
czego Ci nie zycze ...
Moze to obnizenie cos zaradzi
warto sprobowac 

Nie mowie , ze u Ciebie tez to zda egzamin ... byc moze faktycznie cos ze skrzynia

Moze to obnizenie cos zaradzi


Jedz i zostaw wszystko za soba ...
- GreenEyes
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 19/5/2013, 20:50
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
powiem tak, wcześniej 3 lata jeździłem r6tka i się zdażało ale tematu nie rozkminiałem. pare dni temu kupilem ducata monstera 1100 evo i postanowiłem dzisiaj rano sprawę dokładniej zbadać. przy zmianie biegu na wyższy, jeżeli dźwignie przesuniemy do góry bardzo delikatnie to wypada poprzedni bieg a następny nie wskakuje i wpada jakby luz. zastanawiam się teraz czy to maniera mojej skrzyni (wątpie aby coś było nie tak bo to naprawdę świeży sprzęt) czy w japońcach też da się tak zrobić?
- monsterevo
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/5/2013, 22:32
z dukatami nie miałem doświadczeń, jednak zdarzało mi się takie coś i w zecie(kawa) i w xj6, ale właśnie w sytuacjach, gdy nie dość zdecydowanym ruchem stopy zmieniałem biegi.
jeśli Twoja maszyna jest jak mówisz w miarę młoda to podejrzewam, że to po prostu bardziej jej kaprysy niż jakaś poważniejsza usterka. ale proponuję zapytać na forum ducati, tam są maniacy, którzy wypowiedzą się na pewno bardziej obficie https://docpoland.com/forum/
jeśli Twoja maszyna jest jak mówisz w miarę młoda to podejrzewam, że to po prostu bardziej jej kaprysy niż jakaś poważniejsza usterka. ale proponuję zapytać na forum ducati, tam są maniacy, którzy wypowiedzą się na pewno bardziej obficie https://docpoland.com/forum/
-
alxbox - Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 13/12/2011, 07:49
- Lokalizacja: Oberschlesien
o ile zdarzy Ci się to na prostej to pół biedy, ja tak miałem dosyć ostro wchodząc w ślimak i skończyło się to zatrzymaniem na bandzie, brak hamowania silnikiem i kontroli nad tyłem spowodował powolne wyrzucanie mnie z zakrętu, na szczęście ocieranie się o barierkę przy 30 km/h nie jest aż tak tragiczne, ale nie wiem co by było gdyby tej barierki nie było i zamiast niej byla by zwykła linia odgraniczająca pasy 

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości