[Honda VFR800] Używana Honda VFR800 VTEC - charakter...
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Lol.. faktycznie. Też to zauważyłem właśnie.<br><hr>szuKomentatorzy napisał(a):Droga redakcjo.
Powiedzcie właścicielowi tej Hondy, ze ma przednią oponę źle założoną. Niech sprawdzi na boku strzałkę wskazującą kierunek obrotu...<br><hr>Koobsky<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ładna sztuka. Tylko ten kolor...
<a href="http://www.bafomet.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bafomet.pl</a><br><hr>Jaro
<a href="http://www.bafomet.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.bafomet.pl</a><br><hr>Jaro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wg. mnie autor dość optymistyczne wartości spalania podaje. Moja VFRka pali w mieście niemal zawsze między 8-10 litrów - choć przyznaję, robię po mieście krótkie i szybkie przebiegi. Na szczęście w trasie nie jest aż tak tragicznie - koło 5 przy spojonej jeździe w granicach 120-130 km/h. Na pewno między bajki można włożyć popularną opinię o "potężnym szarpnięciu, mega kopie" jak się załącza VTEC. Owszem, jest to wyczuwalne, czasem mocniej czasem słabiej, ale naprawdę ni jest to nic co mogłoby być przyczyną stresu czy nerwowości - nawet w zakręcie. Na seryjnych wydechach motocykl jest cichutki - więc jak ktoś oczekuje agresywnego dźwięku i ma zamiar budzić sąsiadów, to niech pomyśli nad zamianą na inne kominy - choć IMHO te seryjne wyglądają najładniej. Dużym plusem są także reflektory - z nocy robią dzień, a po włączeniu długich znaki drogowe mogą cię oślepić odbitym zeń światłem
W którymś teście pojawił się zarzut wobec czytelności zegarów w dzień - wg. mnie jest to zarzut nietrafiony, czytelność wyświetlaczy jest wystarczająco dobra, nawet w słoneczny dzień. Choć cena zakupu i koszty utrzymania nie są niskie, to zdecydowanie warto być posiadaczem VFR. Polecam
<br><hr>Suszi


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jasne ze sie da ale pozniej dwa dni na ciebie wolali Zed Mcquaid....<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Sprobujcie cwaniaki zrobic 300km na vfrce i na gsxr, r6, zx6 czy innym sporcie... ciekawe na ktorym byscie zrobili taka traske na raz bez bolu<br><hr>DeVeDe<br>
Komentatorzy napisał(a):a cóż to jest 300km?popołudniowa przejażdżka, a nie żadna "traska"... Alpy i Włochy objechałem na 954 w towarzystwie kumpla na 675. Z Wenecji w jedną noc wróciliśmy waląc 1100km "na raz"... wielce mi straszna rzecz.<br><hr>ex954<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Debil...<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Boże chroń przed bmw F800, miałem "okazję" go sprawdzić.Podejrzewam, że lepszy wykop mają koreańskie sprzęty.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Myślę że oprócz banglania małego przed monitorem nic nie sprawdziłeś a już tym bardziej F800. Wypisujesz tylko bzdury o wybuchających silnikach w BMW i inny głupoty. Kiedy do ciebie dotrze że honda przy bmw wypada niczym wspomniany przez ciebie koreańczyk? <br><hr>Ja wiem<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Poważnie mnie przestraszyłeś bo mój do tej pory jest zdrowy i silny.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Strzeżcie się hondy i jej padających regulatorów napięcia... <br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak masz trochę więcej pary niż drobna kobietka to nie będzie problemu a silnik jest fantastyczny.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):redakcjo i czytelnicy, czy nadaje się na 1 moto dla osoby w wieku 25 lat, poukładane w głowie, jedynie martwi mnie masa.. czasem jeździłem 600tkami tak spróbować tylko i radziłem sobie, czy jest to porównywalne z tą masą? nie jest to fake a powazne pytanie<br><hr>ktoś<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po 5 spalonym regulatorze w SC33 odpuściłem sobie zakładanie tajwańskiego szajsu Hondy. Dobrze że z Ducati corse działał jak należy. <br><hr>Black-GhostKomentatorzy napisał(a):Strzeżcie się hondy i jej padających regulatorów napięcia... <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Poważnie mnie przestraszyłeś bo mój do tej pory jest zdrowy i silny.<br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie musisz przypadkiem iść kupić beczki oleju do hondy?Komentatorzy napisał(a):Boże chroń przed bmw F800, miałem "okazję" go sprawdzić.Podejrzewam, że lepszy wykop mają koreańskie sprzęty.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Myślę że oprócz banglania małego przed monitorem nic nie sprawdziłeś a już tym bardziej F800. Wypisujesz tylko bzdury o wybuchających silnikach w BMW i inny głupoty. Kiedy do ciebie dotrze że honda przy bmw wypada niczym wspomniany przez ciebie koreańczyk? <br><hr>Ja wiem<br>Komentatorzy napisał(a):Debil...<br><hr>x<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to dziwne ,chyba miałeś dużego pecha, albo złą jakość serwisu.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Strzeżcie się hondy i jej padających regulatorów napięcia... <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Poważnie mnie przestraszyłeś bo mój do tej pory jest zdrowy i silny.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Po 5 spalonym regulatorze w SC33 odpuściłem sobie zakładanie tajwańskiego szajsu Hondy. Dobrze że z Ducati corse działał jak należy. <br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziwne że tylko twój regulator jest cudownyKomentatorzy napisał(a):Strzeżcie się hondy i jej padających regulatorów napięcia... <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Poważnie mnie przestraszyłeś bo mój do tej pory jest zdrowy i silny.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Po 5 spalonym regulatorze w SC33 odpuściłem sobie zakładanie tajwańskiego szajsu Hondy. Dobrze że z Ducati corse działał jak należy. <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):No to dziwne ,chyba miałeś dużego pecha, albo złą jakość serwisu.<br><hr>x<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A diabli wiedzą jakiej jest firmy -jest w moto od nowości.A może to niezniszczalny regulator od bmw albo Ducati ?<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Strzeżcie się hondy i jej padających regulatorów napięcia... <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Poważnie mnie przestraszyłeś bo mój do tej pory jest zdrowy i silny.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Po 5 spalonym regulatorze w SC33 odpuściłem sobie zakładanie tajwańskiego szajsu Hondy. Dobrze że z Ducati corse działał jak należy. <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):No to dziwne ,chyba miałeś dużego pecha, albo złą jakość serwisu.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Dziwne że tylko twój regulator jest cudownySprawdziłeś chociaż czy to regulator hondy?
<br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo, lubię Twoje teksty ale źle przetlumacozne zapożyczenia z angielskiego biją po oczach...
przykładowo
<a href="http://sjp.pwn.pl/szukaj/kompromitowa%C4%87" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://sjp.pwn.pl/szukaj/kompromitowa%C4%87</a><br><hr>motórzysta
przykładowo
<a href="http://sjp.pwn.pl/szukaj/kompromitowa%C4%87" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://sjp.pwn.pl/szukaj/kompromitowa%C4%87</a><br><hr>motórzysta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wydaje mi się, że kierunek obrotu przedniej opony jest jednak dobry przeanalizuj kolego to jeszcze raz i zważ na np. jazde w deszczu opona dobrze będzie odprowadzała wode ze średka na zewnątrz pozdrawiam<br><hr>TomekKomentatorzy napisał(a):Droga redakcjo.
Powiedzcie właścicielowi tej Hondy, ze ma przednią oponę źle założoną. Niech sprawdzi na boku strzałkę wskazującą kierunek obrotu...<br><hr>Koobsky<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Black-Ghost wyczyść kostki przed reglerem i posmaruj kontaktem. Nigdy nie padnie.<br><hr>oLoKomentatorzy napisał(a):Strzeżcie się hondy i jej padających regulatorów napięcia... <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Poważnie mnie przestraszyłeś bo mój do tej pory jest zdrowy i silny.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Po 5 spalonym regulatorze w SC33 odpuściłem sobie zakładanie tajwańskiego szajsu Hondy. Dobrze że z Ducati corse działał jak należy. <br><hr>Black-Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):No to dziwne ,chyba miałeś dużego pecha, albo złą jakość serwisu.<br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):Dziwne że tylko twój regulator jest cudownySprawdziłeś chociaż czy to regulator hondy?
<br><hr>Black-Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przednia opona (fota przod_VFR.jpg) i tylna (od_tylu.jpg) rzeczywiście mają "odwrotnie" wzorki, ale weź pod uwagę, że na tylną patrzysz od tyłu a na przednią od przodu. Gdy spojrzysz na przednią od tyłu, wzór będzie identyczny. A opona jedzie głównie do przodu, więc rowek najpierw bliżej środka i schodzi na boki.<br><hr>mweKomentatorzy napisał(a):Droga redakcjo.
Powiedzcie właścicielowi tej Hondy, ze ma przednią oponę źle założoną. Niech sprawdzi na boku strzałkę wskazującą kierunek obrotu...<br><hr>Koobsky<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panowie.. Mam taki sam motocykl i dokładnie takie same opony. Przednia powinna być odwrotnie. Może to się faktycznie wydawać nielogiczne patrząc na nacięcia ale z boku opony strzałką oznaczony jest kierunek obrotu i z niego wynika, że przednia opona powinna mieć nacięcia odwrotnie niż tylna. Wydaje mi się, że inżynierowie w Michelin wiedzą lepiej. Mi osobiście też wydało się to podejrzane i osobiście sprawdzałem znacznik na boku 3 razy.<br><hr>KoobskyKomentatorzy napisał(a):Droga redakcjo.
Powiedzcie właścicielowi tej Hondy, ze ma przednią oponę źle założoną. Niech sprawdzi na boku strzałkę wskazującą kierunek obrotu...<br><hr>Koobsky<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
heh, a może foto to lustrzane odbicie ;]<br><hr>maniek992Komentatorzy napisał(a):Droga redakcjo.
Powiedzcie właścicielowi tej Hondy, ze ma przednią oponę źle założoną. Niech sprawdzi na boku strzałkę wskazującą kierunek obrotu...<br><hr>Koobsky<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ostrzegam, że jeszcze jeden taki nijaki taki artykuł o vfr-kach i sam takowy napiszę. <br><hr>nierob
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Boczo.... " Ujmijmy to tak: VFR to 800-tka, ale VTEC na chwilę robi z niej litra." Nie. Ujmijmy to może inaczej: VFR to 600-tka, ale VTEC na chwilę robi z niej 800-tkę. Po co zamykać dwa zawory poniżej 7000rpm? Żeby było nudniej? Dlaczego nie wykorzystać potecjału silnika w całym zakresie? Dla spalania? Przeciez ona nawet poniżej 7000rpm pali dwa litry więcej niż każdy sportowy litr. Ponad to: "na sporych tarczach 296mm pracują zaciski 3-tłoczkowe". Niby z branży, a nie wiesz, że 296mm to już dawno nie są "spore" tarcze.<br><hr>kubek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 61
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości