GSR 600 - A2
Posty: 20
• Strona 1 z 1
GSR 600 - A2
Witam!
Jestem nowy na forum więc pragnę się przywitać.
Przechodząc do rzeczy, to mam 18 lat i obowiązuje mnie ograniczenie zwane prawem jazdy kat. A2 (niestety). Nie jestem pewien czy można jakoś Suzuki GSR600 zarejestrować na A2, oczywiście po zdławieniu. W ustawie napisane jest, że motor nie może przekraczać przed zablokowaniem wartości 2x35kW, a GSR ma 72kW. Moje pytanie polega na tym czy da radę to jakoś zrobić żeby się zmieścić czy jest to niemożliwe i moje marzenia legną w gruzach?
Jestem nowy na forum więc pragnę się przywitać.
Przechodząc do rzeczy, to mam 18 lat i obowiązuje mnie ograniczenie zwane prawem jazdy kat. A2 (niestety). Nie jestem pewien czy można jakoś Suzuki GSR600 zarejestrować na A2, oczywiście po zdławieniu. W ustawie napisane jest, że motor nie może przekraczać przed zablokowaniem wartości 2x35kW, a GSR ma 72kW. Moje pytanie polega na tym czy da radę to jakoś zrobić żeby się zmieścić czy jest to niemożliwe i moje marzenia legną w gruzach?
- snejku
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/5/2013, 16:16
hubi199 napisał(a):Nie kombinuj, tylko szukaj już zblokowanego sprzęta.
Ostatnio koleżanka miałą gsr zblokowanego więc jest on dostępny.
sv650 tak samo
Ty kumasz choc troche prawo ?
Kumasz, ze jak sprzet ma o 1 KM ( 0,6 kW ) wiecej niz w ustawie / przepisach to juz sie nie kwalifikuje ?
Szukac moze, tyle, ze potem moze sie to okazac kosztowne w skutkach a nieznajomosc prawa nie chroni przed konsekwencjami.
SV 650 ma 78 KM wiec z nia niema problemu, inna bajka GSR. To, ze kolezanka miala, nie znaczy ze mogla legalnie sie tym sprzetem poruszac.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
W dowodzie miała wbite nie 98 czy tam ile ma normalnie, a właśnie był skastrowany pod A2
gsx-r są pod A2, a w ogóle o czym ty piszesz bo nie wiem.
Skoro dealerzy sprzedają nawet gsx-ry na A2 to chyba można. Początkowo miały 126km.
http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id= ... wojazdy_a2
gsx-r są pod A2, a w ogóle o czym ty piszesz bo nie wiem.
Skoro dealerzy sprzedają nawet gsx-ry na A2 to chyba można. Początkowo miały 126km.
http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id= ... wojazdy_a2
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
hubi199 napisał(a):... a w ogóle o czym ty piszesz bo nie wiem.
Skoro dealerzy sprzedają nawet gsx-ry na A2 to chyba można.
To, ze nie wiesz o czym piszesz to juz zostalo stwierdzone.
I to ma byc argument, ze dealer sprzedaje, to mozna ? Dla mnie bardziej niz smieszne. Z tego co wiem, to dealer chce sprzedac aby zarobic, reszta jest mu obojetna. No chyba, ze teraz wyszla ustawa, ze dealer ustanawia prawo ?
Jeszcze raz dla tych co nid kumaja, na A2 nie lapie sie nic, co w wersji pierwotnej ma / mialo powyzej 70 kW.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Harakiri 7 co ty gadasz
To nie skastruje mojej dychy pod A2 bo ma 130kW
Lepiej nie stracić prawka 



"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
A ja w Dziorze mam w dowodzie 25kW, ok. 5s do paki i leciałem nim licznikowe 200 czyli około 190 (oczywiście w Niemczech
). W sumie wcześniej na to nie zwróciłem uwagi, ale teraz jak weszło A2 to się niezmiernie ucieszyłem, bo teoretycznie trudny w sprzedaży B4 prawdopodobnie pójdzie jak ciepła bułeczka... 


Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
@hubi199
Tak, dealer sprzedaje takie moto, ale one jest legalne w Niemczech, ponieważ tam nie ma ograniczenia co do mocy moto przed zdławieniem. U naszych zachodnich sąsiadów możesz nawet sobie haye zablokować, bo kto Ci zabroni
U nas masz, że przed zablokowaniem moc nie może być większa niż 2x35kW.
Tylko czy nie pomogłaby wizyta na hamowni i powiedzmy, jeżeli w takiej GSR wykazałoby te 70kW (czysto hipotetycznie), to czy można by ją było wtedy dławić i prawo by nie było złamane? Czy liczą się wyłącznie te dane jakie mamy w dowodzie przed dławieniem?
Ogólnie teraz zastanawiam się nad dławieniem jednego z tych trzech moto: ER-6N, SV 650N i XJ6. Co sądzicie o tych moto i który byłby najlepszy dla początkującego? Chciałbym się czuć w miarę komfortowo, mój wzrost to 183cm. Wiem, że najlepiej żebym sam się przekonał, ale raczej aby obejrzeć któryś z tych moto musiałbym spory kawałek się przejechać. Czekam na opinię, z góry dzięki.
Tak, dealer sprzedaje takie moto, ale one jest legalne w Niemczech, ponieważ tam nie ma ograniczenia co do mocy moto przed zdławieniem. U naszych zachodnich sąsiadów możesz nawet sobie haye zablokować, bo kto Ci zabroni

Tylko czy nie pomogłaby wizyta na hamowni i powiedzmy, jeżeli w takiej GSR wykazałoby te 70kW (czysto hipotetycznie), to czy można by ją było wtedy dławić i prawo by nie było złamane? Czy liczą się wyłącznie te dane jakie mamy w dowodzie przed dławieniem?
Ogólnie teraz zastanawiam się nad dławieniem jednego z tych trzech moto: ER-6N, SV 650N i XJ6. Co sądzicie o tych moto i który byłby najlepszy dla początkującego? Chciałbym się czuć w miarę komfortowo, mój wzrost to 183cm. Wiem, że najlepiej żebym sam się przekonał, ale raczej aby obejrzeć któryś z tych moto musiałbym spory kawałek się przejechać. Czekam na opinię, z góry dzięki.

- snejku
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/5/2013, 16:16
lepiej poczekać aż nasi polscy fachowcy od rejestracji będą sprowadzać zza granicy odblokowane sprzęty z papierami na a2. po co kombinować i dławić motocykle jak można jeździć rozblokowanym. i tak nikt tego nie sprawdzi. są 125tki porejestrowane na 50ccm to będą i r jedynki na a2. kwestia czasu.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
wasil1993p przeczytałeś to co napisał Harakiri 7??
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
ktoś to pewnie obejdzie. to Polska. sprowadzasz zblokowana np z anglii i w dowodzie masz np 60kw w r1 i rejestrujesz na 30kw czyli mieścisz się w normie. u nas nie brakuje "fachowców" od tego.Handlarze poradzą sobie i z prawem i urzędem.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Jakoś szczerze w to wątpię. I obyś nie miał racji.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Każdy kto wsiądzie na takie moto jest skończonym @#%@3. Wypadek, robisz komuś krzywdę, renta do końca życia z Twojej kasy, sprawa w sądzie za fałszerstwo, grzywny, sranie w banie, to tylko niektóre z nieprzyjemności. A jak kogoś zabijesz to do pierdla i dziękuje bardzo... Nie wiem czy nie lepiej by było zostać złapanym na gazie... 

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
wasil1993p napisał(a):1. lepiej poczekać aż nasi polscy fachowcy od rejestracji będą sprowadzać zza granicy odblokowane sprzęty z papierami na a2.
2. po co kombinować i dławić motocykle jak można jeździć rozblokowanym. i tak nikt tego nie sprawdzi.
3. są 125tki porejestrowane na 50ccm to będą i r jedynki na a2. kwestia czasu.
1. Wyjasnisz mi na jakiej zasadzie ma sie to odbywac ? Lapowkarstwo ? Czy uklady ? A moze jedno i drugie ?
Owszem da sie, najpierw zaplaci sie za zestaw dlawiacy, nastepnie za montarz, i wpis w papiery. Nastepnie za odblokowanie. Tyle, ze dlawienie latwo stwierdzic poprzez ruch manetka gazu, na pierwszym przegladzie, moze nie byc juz tak wesolo, jak diagnostastwierdzi i poda na policje.
Oczywiscie mozna twierdzic, ze lapowkarstwa diagnostow nieda sie zlikwidowac, w Turcji bylo ono na nieco wiekszej skali, niz w PL kiedykolwiek bylo by to do pomyslenia, i jakos tam sobie z tym poradzili, z dnia na dzien notabene.
2. Zycze kazdemu aby zostalo to stwierdzone, zycze mu tez konsekwencji z tym zwiazanych.
3. Zastanowiles sie nad tym jak szybko to mozna ukrucic ? W przypadku 125 – tek jest to znacznie trudniejsze, ale do ogarniecia, no chyba, ze ludzisz sie nadzieja, ze nikt nie rozpozna R1 – ki. Przeczytaj moze ze zrozumieniem, co napisalem we wczesniejszym poscie, tyle, ze Ty tego nie kumasz.
wasil1993p napisał(a):ktoś to pewnie obejdzie. to Polska. sprowadzasz zblokowana np z anglii i w dowodzie masz np 60kw w r1 i rejestrujesz na 30kw czyli mieścisz się w normie. u nas nie brakuje "fachowców" od tego.Handlarze poradzą sobie i z prawem i urzędem.
Misiu, zapoznaj sie moze z ustawa bo pitolisz od rzeczy. Kat A2 to moc do 35 kW, niby kto ma sie pokusic o wpis w papiery 60 kW ? Pomijam juz fakt, ze nie wiem kto produkuje zestawy dlawiace so 60 kW ? Jezeli dajesz jakis przyklad, to moze podawaj konkretny a nie jakis wyciagniety z kosmosu, bo Tobie sie tak wydaje.
Jak dorosniesz, to zauwazysz, ze takich ustaw bylo juz w przeszlosci b. Duzo, i jakos legislatywa skutecznie poradzila sobie z matarstwem.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Z tego co wiem portal scigacz.pl nie popiera łamania prawa, więc szczerze mówiąc nie wiem o czym się tutaj toczy rozmowa
Zrób sobie A będziesz mógł jeździć normalnie, nie masz A tylko A2 ? Kup słabsze moto, po to ta ustawa jest, żeby młodzik nie mógł wsiadać na coś mocnego od razu.

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ napisał(a):... ta ustawa jest, żeby młodzik nie mógł wsiadać na coś mocnego od razu.
Uwazam troche inaczej, ustawa jest po to aby mlodziam mial wreszcie szanse przezycia.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości