Kawasaki KX 80 - problem z wchodzeniem na wys obroty
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kawasaki KX 80 - problem z wchodzeniem na wys obroty
Witam, mam od pewnego czasu, ba, może nie od pewnego a od kupna tego kx'a problem.
Jak daje manetkę na full to moto chwile idzie później zaczyna się dławić i czasami, choć nie zawsze zaskoczy i pociągnie dalej, próbowałem już przestawiać iglice, sprawdzałem elektryke, grzebałem w gaźniku, problem ciągle ten sam. Zauważyłem, że w gaźniku, tam gdzie pływaki są jest strasznie dużo paliwa, próbowałem podginać blaszkę, aby pływaki zamykały dopływ paliwa, ale wtedy okazuje się, że nawet jak pływaki są na dole to paliwo już wcale nie leci.
Dodam jeszcze, że jak jest końcówka paliwa, czyli zostaje praktycznie w samych wężykach moto nagle się odblokowuje i nie dławi. Gdzie jest problem?
Jak daje manetkę na full to moto chwile idzie później zaczyna się dławić i czasami, choć nie zawsze zaskoczy i pociągnie dalej, próbowałem już przestawiać iglice, sprawdzałem elektryke, grzebałem w gaźniku, problem ciągle ten sam. Zauważyłem, że w gaźniku, tam gdzie pływaki są jest strasznie dużo paliwa, próbowałem podginać blaszkę, aby pływaki zamykały dopływ paliwa, ale wtedy okazuje się, że nawet jak pływaki są na dole to paliwo już wcale nie leci.
Dodam jeszcze, że jak jest końcówka paliwa, czyli zostaje praktycznie w samych wężykach moto nagle się odblokowuje i nie dławi. Gdzie jest problem?
- Rojbercik123
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/5/2013, 16:49
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Sprawdzałeś stan zaworka iglicowego?
Co znaczy duży poziom paliwa?
Na jaką odległość jest ustawiony pływak?
Co znaczy duży poziom paliwa?
Na jaką odległość jest ustawiony pływak?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Nie wiem dokładnie jak wygląda sytuacja z tłokiem, cross był w serwisie, nic nie mówili o tłoku, powiedzieli że jest dobra kompresja, więc remont silnika nie jest wymagany.
Jak sprawdzić ten stan zaworka iglicowego?
Jak rozbieram gaznik, to paliwo w tej "miseczce" jest do około 3/4 wysokości.
Jak sprawdzić ten stan zaworka iglicowego?
Jak rozbieram gaznik, to paliwo w tej "miseczce" jest do około 3/4 wysokości.
- Rojbercik123
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/5/2013, 16:49
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
ehh... chłopak nie znasz się i robisz krzywdę sobie i motocyklowi
w komorze pływakowej paliwa musi byc do pełna prawie, jak się nie wylewa przewodem to jest wszystko ok
obstawiam że przez swoje kombinacje rozregulowałeś gaźnik i maszyna chodz jak by chciała a nie mogła
sprawdził bym jeszcze filtr powietrza i kolor świecy, ale do rzeczy:
- gruntowne czyszczeni filtra, dobre jego nasÄ…czenie
- dokladne przedmuchanie, czyszczenie gaźnika
- regulacja gaźnika, najpierw sewrwisowo a później pod kolor swiecy
- i dopiero można jeździc
w komorze pływakowej paliwa musi byc do pełna prawie, jak się nie wylewa przewodem to jest wszystko ok
obstawiam że przez swoje kombinacje rozregulowałeś gaźnik i maszyna chodz jak by chciała a nie mogła
sprawdził bym jeszcze filtr powietrza i kolor świecy, ale do rzeczy:
- gruntowne czyszczeni filtra, dobre jego nasÄ…czenie
- dokladne przedmuchanie, czyszczenie gaźnika
- regulacja gaźnika, najpierw sewrwisowo a później pod kolor swiecy
- i dopiero można jeździc
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości