Problem z gaznikiem honda crf 250
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Problem z gaznikiem honda crf 250
tak jak w temacie problem jest mianowicie taki ze zadlawia sie motor jak odkrecam mu cala manetke na wolnych obrotach i nie wiem jaka jest przyczyna remont byl zrobiony i nadal to samo nie wiem jak ustawic gaznik i czy to napewno od gaznika .
A jest to HONDA CRF 250 2006 ROK
A jest to HONDA CRF 250 2006 ROK
- pitu3run
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/4/2013, 19:41
Może Cię to zainteresuje.
W grę wchodzi również weryfikacja części i wstępne ustawienie gaźnika.
http://serwisowki.ubf.pl/viewpage.php?page_id=84
W grę wchodzi również weryfikacja części i wstępne ustawienie gaźnika.
http://serwisowki.ubf.pl/viewpage.php?page_id=84
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
usunałem drugi zdublowany temat
po 1) musisz mieć pewność ze gaxnik jest sprawny, jak wczesniej było ok, to nadal tak powinno byc.
2) pewność że gaźnik jest czysty i dobrze złozony
3 ) regulacja, w FCRach masz pełno regulacji, jak sie zadławia z samego dołu prawdopodobnie kwestia jest w zbyt długim dotrysku z pompki przyspieszającej. mozna na regulacji skrócic skok, miałem ten sam problem i wykręcajac srubke problem znikł. 2 sprawa to mozna zastosować tzn "oring mod " czyli nałozenie oringa / drucika na srubke, zreszta wystarzy w google oring mod fcr i powinno wyskoczyc co i jak.
taka rada - kazda ingerencja nawet niewielka w gaźnik moze byc brzemienna w skutkach, nie raz widziałem regulacje, po której moto w sumie pracowało prawie jak trzeba, a po chwili tłok sie nadtopił. dlatego po kazdej regulacji, po 10 minutach pracy silnika radze zajrzeć do swiecy i ocenic kolor. ma byc ciemniejszy brązowy/lekko czarnawy.
po 1) musisz mieć pewność ze gaxnik jest sprawny, jak wczesniej było ok, to nadal tak powinno byc.
2) pewność że gaźnik jest czysty i dobrze złozony
3 ) regulacja, w FCRach masz pełno regulacji, jak sie zadławia z samego dołu prawdopodobnie kwestia jest w zbyt długim dotrysku z pompki przyspieszającej. mozna na regulacji skrócic skok, miałem ten sam problem i wykręcajac srubke problem znikł. 2 sprawa to mozna zastosować tzn "oring mod " czyli nałozenie oringa / drucika na srubke, zreszta wystarzy w google oring mod fcr i powinno wyskoczyc co i jak.
taka rada - kazda ingerencja nawet niewielka w gaźnik moze byc brzemienna w skutkach, nie raz widziałem regulacje, po której moto w sumie pracowało prawie jak trzeba, a po chwili tłok sie nadtopił. dlatego po kazdej regulacji, po 10 minutach pracy silnika radze zajrzeć do swiecy i ocenic kolor. ma byc ciemniejszy brązowy/lekko czarnawy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości