[biblioteka] Yamaha FZ1 jako pojazd egzaminacyjny...
A wyobraź sobie osobę na A2 która ma prawie 2 metry... Wiesz jak to komicznie wygląda? A motocykli pasujących na A2 dla wysokich osób jest naprawdę mało<br><hr>WarKomentatorzy napisał(a):Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak jak powinno się czekać z seksem do ślubu...Komentatorzy napisał(a):Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co za paradny dowcip. Prawdziwa beczka śmiechu.<br><hr>PuchatekKomentatorzy napisał(a):FZ1 tanio sprzedam, mało używana przebieg jedynie 1500 przez ostatnie 2 sezony, szlifowała kilka razy ale to nic groźnego, no może poza ostatnim dzwonem. Te ślady krwi na owiewce to przypadek, zaciąłem się podczas golenia. Chodziłem na koło? Nie nigdy nie była katowana, to zawsze były KRÓTKIE PRZEJAŻDŻKI...<br><hr>misiek666<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie widzę związku.<br><hr>SingSing74Komentatorzy napisał(a):Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74<br>Komentatorzy napisał(a):Tak jak powinno się czekać z seksem do ślubu...nieeeee no tak naiwnym nie wypada być. Żeby czekali do pełnoletności:) <br><hr>Nairda<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli ktoś się boi lub nie ogarnia FZ1 nie powinien startować na kat.A tylko na kat.A2.
Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!<br><hr>ram
Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!<br><hr>ram
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po co mam to sobie wyobrażać? To zupełnie odwrotna sytuacja. Dwumetrowiec z FZ1, akurat powinien sobie poradzić. Ja napisałem o osobach, które z powodu NISKIEGO wzrostu i wagi nie nadają się na ciężkie sprzęty. <br><hr>SingSing74Komentatorzy napisał(a):Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74<br>Komentatorzy napisał(a):A wyobraź sobie osobę na A2 która ma prawie 2 metry... Wiesz jak to komicznie wygląda? A motocykli pasujących na A2 dla wysokich osób jest naprawdę mało<br><hr>War<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie.<br><hr>HagKomentatorzy napisał(a):Ekpia ze Ścigcz.pl - musie tam być w dniu pierwszych egzaminów i uwiecznić toTo moga być drastyczne zdjęcia
<br><hr>BusaShow<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam 160 cm wzrostu i ważę 50 kg, jeżdżę na ER6f i mam głowę na karku. Motocykl ogarniam, nie boję się jeździć. Jest tylko jeden mały szkopuł: do dziś pamiętam swój egzamin i stres jaki mu towarzyszył. Mnie nikt na ulicy nie wyjechał z boku, nie musiałam gwałtownie hamować przed wybiegającym na ulicę dzieckiem ale nie można wykluczyć takiej sytuacji. Inaczej zachowuje się motocyklista, który przejechał nawet 2000 km a inaczej osoba po 20 godzinach kursu z czego na mieście spędza np 15. Sama widziałam jak kursant wjechał na pełnym gazie w mur "bo się mu ręka na gazie omsknęła" A jeśli "omsknie" mu się na skrzyżowaniu na wspomnianym "litrze"? Chodzi tylko o nie stwarzanie możliwości zrobienia kursantowi krzywdy a nie o zakazy i nakazy bo głowa na karku w sytuacji stresowej nie zawsze odpowiednio zadziała.<br><hr>MarikaKomentatorzy napisał(a):Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Weź puknij się w głowę. Może róbmy egzamin na Hondzie Goldwing? <br><hr>HagKomentatorzy napisał(a):Jeżeli ktoś się boi lub nie ogarnia FZ1 nie powinien startować na kat.A tylko na kat.A2.
Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!<br><hr>ram<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tego posta nie da się skomentowac inaczej niz: co ty głupi?<br><hr>motórzystaKomentatorzy napisał(a):Jeżeli ktoś się boi lub nie ogarnia FZ1 nie powinien startować na kat.A tylko na kat.A2.
Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!<br><hr>ram<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ponieważ sytuację śledzę na bieżąco od początku, ponieważ zajmuję się szkoleniem, to wszystko z naszego punktu widzenia wygląda na kombinacje w celu uzyskania jakichś profitów, w większości WORDÓW w Polsce wybrano jeden motocykl na A i A2 np. Kawasaki ER6, w Gdańsku natomiast wymyślili sobie , że chcą homologację na jeden model motocykla z dwoma mocami, czego żaden dostawca spełnić nie mógł ( w innych Wordach podobnych żadań nie było ) to było przyczyną unieważnienia przetargu, do kolejnych Gdański PORD zażyczył sobie jeszcze homologowanych gmoli ( wątpię czy ktoś produkuje takowe osłony i stać go na atesty i homologacje specjalnie dla nauki jazdy ) dzięki temu na początku kwietnia nadal nie wiedzieliśmy czym mamy uczyć, odwołano 3 przetarg i następnego dnia kupiono motocykl na A2 z wolnej ręki biorąc pod uwagę tylko jednego dostawcę. Dyrekcja PORD mimo naszych pism oczywiście postąpiła dokładnie odwrotnie niż prosiliśmy, teraz aby uniknąć skandalu, że nie są gotowi, wystawili do egzaminów dwie Yamahy, służące wcześniej w Gdańskiej Policji. Dyrekcja PORD ma kursantów w d..pie , bo przecież mają motocykle egzaminacyjne, natomiast jest to ściema bo na czym niby mieli się kursanci przygotować do egzaminu skoro żadna szkoła takich sprzętów nie posiada i nie kupi ponieważ lada dzień będzie kolejny przetarg na właściwe sprzęty ? Wiedzą doskonale, że nikt tego egzaminu nie zaliczy, albo ludzie będą rezygnować. PORD jest kryty, reszta ich nie interesuje. Gwoli ścisłości - żaden z egzaminatorów zatrudnionych w Gdańskim Pord też tego nie zrobi.
Skandal to jedyne słowo, które przychodzi na myśl.<br><hr>freeman
Skandal to jedyne słowo, które przychodzi na myśl.<br><hr>freeman
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No nie przesadzajcie ze FZ1 ma takiego poteznego kopa. Owszem, ale po przekroczeniu 7-9tys/obr a wtedy to na budziku sa juz powazne liczby (2 bieg). Chyba nikt nie bedzie tym tak odwijal na miescie. Pozycja odprezona, wysoka kierownica, zajebiste hamulce. Masa troche przyduza jak na plac bo prawie 220kg ale tragedii nie ma. Nie wiem czy sa na nowych egzaminach dalej osemki bo to moze byc na niej na swiezo problematyczne.
Uwazam ze duzo wiekszym problemem byloby uczenie sie na jakiejs er6 a zdawanie na FZ1...<br><hr>R@F
Uwazam ze duzo wiekszym problemem byloby uczenie sie na jakiejs er6 a zdawanie na FZ1...<br><hr>R@F
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zdałaś więc ze stresem sobie poradziłaś. Jeżeli ktoś tego nie potrafi to nie nadaje się na kierowcę. Nie i już. Jeżeli komuś "omyka" się ręka to znaczy, że nie powinien przystąpić do egzaminu tylko dokupić kolejne lekcje. Czy litrówka czy sześćsetka przy "omknięciu" ręki podczas ruszania powoduje takie same szkody. 200kg to 200kg. Różnica w mocy oczywiście jest ale w błędzie jest ten, który twierdzi, że 80-cio konny motocykl jest słaby (bo pewnie nigdy nie jeździł). Jeśli ktoś dobrze jeździ 600-tką to zda egzamin na litrówce. Kto nie potrafi jeździć ten nie zda wcale.<br><hr>SingSing74Komentatorzy napisał(a):Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74<br>Komentatorzy napisał(a):Mam 160 cm wzrostu i ważę 50 kg, jeżdżę na ER6f i mam głowę na karku. Motocykl ogarniam, nie boję się jeździć. Jest tylko jeden mały szkopuł: do dziś pamiętam swój egzamin i stres jaki mu towarzyszył. Mnie nikt na ulicy nie wyjechał z boku, nie musiałam gwałtownie hamować przed wybiegającym na ulicę dzieckiem ale nie można wykluczyć takiej sytuacji. Inaczej zachowuje się motocyklista, który przejechał nawet 2000 km a inaczej osoba po 20 godzinach kursu z czego na mieście spędza np 15. Sama widziałam jak kursant wjechał na pełnym gazie w mur "bo się mu ręka na gazie omsknęła" A jeśli "omsknie" mu się na skrzyżowaniu na wspomnianym "litrze"? Chodzi tylko o nie stwarzanie możliwości zrobienia kursantowi krzywdy a nie o zakazy i nakazy bo głowa na karku w sytuacji stresowej nie zawsze odpowiednio zadziała.<br><hr>Marika<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sam się puknij. FZ1 waży 215kg czyli tyle samo co Diversion 600, która uważana jest przez wielu za motocykl dla początkujących. Gdyby to ona była w tytule to nie było by tematu. Magiczny "litr" działa na wyobraźnię.<br><hr>SingSing74Komentatorzy napisał(a):Jeżeli ktoś się boi lub nie ogarnia FZ1 nie powinien startować na kat.A tylko na kat.A2.
Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!<br><hr>ram<br>Komentatorzy napisał(a):Weź puknij się w głowę. Może róbmy egzamin na Hondzie Goldwing? <br><hr>Hag<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A wpadłeś na to, że na tą samą wagę przypada trzykrotnie większa moc? Motocykl o takiej mocy dla osoby zaczynającej przygodę z dwoma kółkami może zakończyć się nie wesoło... <br><hr>MiecioKomentatorzy napisał(a):Jeżeli ktoś się boi lub nie ogarnia FZ1 nie powinien startować na kat.A tylko na kat.A2.
Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!<br><hr>ram<br>Komentatorzy napisał(a):Weź puknij się w głowę. Może róbmy egzamin na Hondzie Goldwing? <br><hr>Hag<br>Komentatorzy napisał(a):Sam się puknij. FZ1 waży 215kg czyli tyle samo co Diversion 600, która uważana jest przez wielu za motocykl dla początkujących. Gdyby to ona była w tytule to nie było by tematu. Magiczny "litr" działa na wyobraźnię.<br><hr>SingSing74<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja pitole widzisz i nie grzmisz ....<br><hr>Piotr84Komentatorzy napisał(a):Jeżeli ktoś się boi lub nie ogarnia FZ1 nie powinien startować na kat.A tylko na kat.A2.
Przecież uzyskanie kat.A formalnie upoważnia do latania na o niebo bardziej niebezpiecznych sprzętach niż FZ1 !!!<br><hr>ram<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co dokładnie? Uwiecznić?<br><hr>PrecyzjaKomentatorzy napisał(a):Ekpia ze Ścigcz.pl - musie tam być w dniu pierwszych egzaminów i uwiecznić toTo moga być drastyczne zdjęcia
<br><hr>BusaShow<br>
Komentatorzy napisał(a):Dokładnie.<br><hr>Hag<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To jest jakieś niedorzeczne, chore, głupie, ludzie jak można być tak nieodpowiedzialnym i pozbawionym jakiegokolwiek ROZUMOWANIA żeby dać świeżakom FZ1 na egzaminie? Jakiś konkretny WTF! W 100% podzielam zdanie scigacz.pl. Tylko ktoś bez wyobraźni lub ktoś kto nigdy nie siedział na takim motocyklu mógł wpaść na coś takiego. Na pierwsze moto miałem cb500 i to już był szał jak na kogoś kto rozpoczyna przygodę z motocyklami! Teraz mam Bandita 600 i ani myślę w najbliższej przyszłości przesiadać się na coś pokroju FZ1. Życie mi jeszcze miłe.
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jak sprawa zostanie nagłośniona ktoś z olejem w głowie zrobi coś z tą szaloną sytuacją. Oby szybko póki nikt jeszcze sobie nie zrobił sobie krzywdy przez wymysł jakiegoś głupiego urzędnika.<br><hr>Fazzy
Pozdrawiam i mam nadzieję, że jak sprawa zostanie nagłośniona ktoś z olejem w głowie zrobi coś z tą szaloną sytuacją. Oby szybko póki nikt jeszcze sobie nie zrobił sobie krzywdy przez wymysł jakiegoś głupiego urzędnika.<br><hr>Fazzy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fz1 nie ma potężnego kopa? Masz 15 lat i nigdy nie jeździłeś czymś większym czy wręcz odwrotnie opierasz to na swoim kilkuletnim stażu w jeżdżeniu różnymi motocyklami? W obu przypadkach twierdzenie, że FZ1 nie ma potężnego kopa DLA OSOBY która jeździ na motocyklu możliwie tylko tyle co na kursie prawa jazdy jest chore.<br><hr>fazzyKomentatorzy napisał(a):No nie przesadzajcie ze FZ1 ma takiego poteznego kopa. Owszem, ale po przekroczeniu 7-9tys/obr a wtedy to na budziku sa juz powazne liczby (2 bieg). Chyba nikt nie bedzie tym tak odwijal na miescie. Pozycja odprezona, wysoka kierownica, zajebiste hamulce. Masa troche przyduza jak na plac bo prawie 220kg ale tragedii nie ma. Nie wiem czy sa na nowych egzaminach dalej osemki bo to moze byc na niej na swiezo problematyczne.
Uwazam ze duzo wiekszym problemem byloby uczenie sie na jakiejs er6 a zdawanie na FZ1...<br><hr>R@F<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości