[biblioteka] Yamaha FZ1 jako pojazd egzaminacyjny...
Facet powinien sobie poradzić. Świetnie tylko szkoda, że nikt nie pomyślał o kobietach bo miałam mnóstwo koleżanek na kursie, które ledwo dosięgały palcami do ziemi w 250cm3. Podejrzewam, że nie jedna osoba zdając prawko jazdy na 1000 zaliczy glebę. Jeśli ktoś nie jeździł nigdy na motocyklu to te 20 godzin na kursie to jest bardzo mało, żeby się nauczyć jeździć. A co dopiero żeby ogarnąć 1000 i ciekawe czy ośrodki szkoleniowe posiadają 1000 dla kursantów. Brak słów... <br><hr>MotocyklistkaKomentatorzy napisał(a):Jeżdżąc tym motocyklem ma się 24 lata więc facet powinien sobie z tym jakoś poradzić, o ile mu się manetka nie omsknieWiem z pewnego źródła, że w WORD w Radomiu od maja wprowadzili XJ6, duża jest różnica między tymi motocyklami i strasznie wysokie koszty ich utrzymania przez szkoły jazdy więc zapewne kursy na A też pójdą sporo w górę.<br><hr>mikul107<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przepraszam co to za manewr przepchnięcie motocykla na odległość 5m??
Na nowym placu jest wprawdzie manewr typu wyprowadzenie motocykla z garażu, ale nie ma tam ani słowa o przepychaniu na odległość 5m. Zadanie przepchnięcia motocykla na odległość 5m występuje, ale na kat. AM oraz na egzaminach dla Egzaminatorów.<br><hr>Ala
Na nowym placu jest wprawdzie manewr typu wyprowadzenie motocykla z garażu, ale nie ma tam ani słowa o przepychaniu na odległość 5m. Zadanie przepchnięcia motocykla na odległość 5m występuje, ale na kat. AM oraz na egzaminach dla Egzaminatorów.<br><hr>Ala
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja kupiłem 250 ale to było 15 lat temu. Po 10 latach przerwy od motockli w 2010 roku kupiłem CB 1300 (mój drugi prawdziwy motocykl) i nie żałuję. Jeżeli chodzi o dzisiejsze realia to myślę, że np. kobiety często na pierwszy motocykl biorą 250. Ja generalnie nie zalecam brać na pierwsze moto większęgo niż 500 ccm. Swoje trzeba odjeździć na mniejszych sprzętach bo inaczej może się to zemścić w przyszłości.<br><hr>wikiKomentatorzy napisał(a):Ale nie oszukujmy się, zdawanie na 250cc jak do tej pory to nieporozumienie, to zdecydowanie za mało jak na dzisiejsze realia, kto zdając prawko kupuje 250cc, prawie nikt. Teraz każdy wsiada od razu na 600 albo 750.<br><hr>kuba <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
uwielbiam ten kraj......... ale swoją drogą to takiego kierownika z tego PORDU to powinni na zbity pysk dyscyplinarnie za takie pomysły wywalić. Czy może jego przełożeni poczekają jak się ktoś na pierwszym egzaminie na tej bestii zabije. A no tak u nas to przecież norma , hasło- mądry Polak po szkodzie- to standard.<br><hr>joj
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hahahaha...uwielbiam, jak wypowiadają się na szerokim forum osoby, które nie mają pojęcia o czym pisząKomentatorzy napisał(a):We Wrocławiu na A2 jest 700ccm.
Do redaktora mam pytanie: A kto ma zdawać A2, skoro instruktorów i egzaminatorów od tej kategorii nie ma??
Wprawdzie Ministerstwo Transportu puściło w obieg dwa zdania w temacie, tylko ta opinia nie ma żadnej mocy prawnej.<br><hr>jasko<br>

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
z dnia 16 stycznia 2013 r.
w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów
stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji, rozdział 2, § 4 pkt 2<br><hr>sagal
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja bym tylko zaproponował, żeby egzaminator omawiający zadania egzaminacyjne zaprezentował zdającym jak powinno się je należycie wykonać, hahaha...to by dopiero była komedia
<br><hr>sagal

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Aby było trochę obrazowo... Miałem jako 18latek jawę 350, w dorosłym wieku (waga 90kg 180 wzrostu) cbr 125, Fazera 1000, obecnie Transalp 600. Do tego okazję przejechać Suzuki GSXF 650, gn 250 przed egzaminem oraz uczyłem się na Suzuki Gn 125/150 (nie pamiętam). Różnica między Fazerem 1000 a GSXF 650 była taka, że na Fazer ruszając bez gazu i delikatnie dodając gazu po całkowitym puszczeniu sprzęgła, trudno było nie osiągnąć natychmiast 30/40kmh ( w pierwszym tygodniu jazdy). Po 2 miesiącach pierwszy raz odważyłem się przekroczyć 7500 obrotów. Natomiast w GSXF pierwsze ruszenie z 3000 na półsprzęgle, odkręcenie do 6000, zmiana na 2 itd... żadnych emocji i problemu. Jazda do odcinki bez żadnego stresu. Natomiast jeżdżąc gn250 starałem się nogami jak flinston dodać mu mocy... Litości... Wyrwa w jedni, manetka lekko poruszona i Fazer z 2000 wskakuje na 3500 co daje różnicę 40-75 kmh i ułamek sekundy... w mieście. Piszę z pamięci, więc jeśli pomyliłem zakres obrotów i prędkości - szczegół. Chodzi mi o sam obraz, jak przerażające sceny będą się działy przy samej ósemce, kiedy komuś z przyzwyczajenia przyjdzie na myśl dodać gazu w pochyle lub podnieść obroty na półsprzęgle... wyprostuje "motór" i pójdzie w panice na koło!...
<br><hr>Nairda
<br><hr>Nairda
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja tam mam FZ1N i nie narzekam
______________________
<a href="http://termet-rzeszow.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://termet-rzeszow.pl</a>
<br><hr>Gwynbleidd


______________________
<a href="http://termet-rzeszow.pl" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://termet-rzeszow.pl</a>
<br><hr>Gwynbleidd
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak w procedurze egzaminowania masz opisane, że zdanie egzaminu daje uprawnienia dla wszystkich kategorii, ale jest tam również zapis, że aby przystąpić do takiego egzaminu, trzeba przedstawić zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnego zKomentatorzy napisał(a):We Wrocławiu na A2 jest 700ccm.
Do redaktora mam pytanie: A kto ma zdawać A2, skoro instruktorów i egzaminatorów od tej kategorii nie ma??
Wprawdzie Ministerstwo Transportu puściło w obieg dwa zdania w temacie, tylko ta opinia nie ma żadnej mocy prawnej.<br><hr>jasko<br>Komentatorzy napisał(a):hahahaha...uwielbiam, jak wypowiadają się na szerokim forum osoby, które nie mają pojęcia o czym pisząprzepraszam - ich pojęcie o temacie w którym się udzielają jest przypadkowo zasłyszane, żal. odsyłam do rozporządzenia: Poz. 93
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
z dnia 16 stycznia 2013 r.
w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów
stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji, rozdział 2, § 4 pkt 2<br><hr>sagal<br>
Dz.U. 2012 nr 0 poz. 1019, a taki kurs przeprowadza wykładowca mający uprawnienia do nauczania danej kategorii.<br><hr>jasko
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
FZ1 tanio sprzedam, mało używana przebieg jedynie 1500 przez ostatnie 2 sezony, szlifowała kilka razy ale to nic groźnego, no może poza ostatnim dzwonem. Te ślady krwi na owiewce to przypadek, zaciąłem się podczas golenia. Chodziłem na koło? Nie nigdy nie była katowana, to zawsze były KRÓTKIE PRZEJAŻDŻKI...<br><hr>misiek666
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siedziec i plakac, sezon sie zaczyna, a Nowak nawet nie odpowiada na list RPO, banda datmozjadow co tylko zdjecia sobie potrafia robic, latac samolotem do domu co weekend i pasc sie za nasze ciezko zarabiane pieniadze...<br><hr>merlin
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zrozumcie, że kategoria A nie jest dla wszystkich. Dobrze, że w końcu zrobiono odpowiedni podział. Jeżeli ktoś waży 45kg i jest niski, niech pomyśli o A1 lub A2. Wysokość siedzenia w FZ1 nie odbiega znacząco od sześćsetek podobnie jak waga. Co do mocy i prędkości to 600 też potrafi wysadzić z siodła, natomiast człowiek z głową będzie potrafił FZ1 jechać zgodnie z przepisami ruszając i przyspieszając łagodnie. Właśnie tacy (mający głowę na karku) powinni dosiadać sprzętów kat.A. Reszta niech szlifuje umiejętności na mniejszych maszynach albo daje z buta.<br><hr>SingSing74
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ekpia ze Ścigcz.pl - musie tam być w dniu pierwszych egzaminów i uwiecznić to
To moga być drastyczne zdjęcia
<br><hr>BusaShow


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Egzaminator jest od sprawdzenia tego czy TY potrafisz zrobić poszczególne zadania i wcale nie musi (choć większość potrafi) niczego udowadniać. Ja nie potrafię śpiewać ale wiem kiedy ktoś fałszuje.<br><hr>PavarottiKomentatorzy napisał(a):Ja bym tylko zaproponował, żeby egzaminator omawiający zadania egzaminacyjne zaprezentował zdającym jak powinno się je należycie wykonać, hahaha...to by dopiero była komedia<br><hr>sagal<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skoro nie sięgają palcami do 250 to znaczy, że odpowiednie dla nich są motorynki, a nie motocykle. Po co się męczyć?<br><hr>GuliwerKomentatorzy napisał(a):Jeżdżąc tym motocyklem ma się 24 lata więc facet powinien sobie z tym jakoś poradzić, o ile mu się manetka nie omsknieWiem z pewnego źródła, że w WORD w Radomiu od maja wprowadzili XJ6, duża jest różnica między tymi motocyklami i strasznie wysokie koszty ich utrzymania przez szkoły jazdy więc zapewne kursy na A też pójdą sporo w górę.<br><hr>mikul107<br>
Komentatorzy napisał(a):Facet powinien sobie poradzić. Świetnie tylko szkoda, że nikt nie pomyślał o kobietach bo miałam mnóstwo koleżanek na kursie, które ledwo dosięgały palcami do ziemi w 250cm3. Podejrzewam, że nie jedna osoba zdając prawko jazdy na 1000 zaliczy glebę. Jeśli ktoś nie jeździł nigdy na motocyklu to te 20 godzin na kursie to jest bardzo mało, żeby się nauczyć jeździć. A co dopiero żeby ogarnąć 1000 i ciekawe czy ośrodki szkoleniowe posiadają 1000 dla kursantów. Brak słów... <br><hr>Motocyklistka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak to mówią: "nie dla psa kiełbasa". Gość bez oka nigdy nie będzie pilotem myśliwca, ale może polatać na paralotni. W tym wypadku polecam Hondę Monkey.<br><hr>SzarikKomentatorzy napisał(a):już widzę kobiety i co mniejszej postury kolesi jak ich ten sprzęt nakrywa:) kochana Polsko dzięki za wszystko!!!<br><hr>Fz6<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie ma na egzaminie zadania w postaci podniesienia motocykla z ziemi. Wystarczy dobrze pojechać. Jeżeli ktoś nie ogarnia dużo lżejszej maszyny to znaczy, że powinien rozejrzeć się za inną kategorią lub rowerem. Nic na siłę. Poważnie.<br><hr>SumoKomentatorzy napisał(a):Matko kochana, czy Ci ludzie już naprawdę na głowy poupadali? Na jeździe przedegzaminacyjnej upadła mi dużo lżejsza maszyna i miałam problem z jej postawieniem (mając 50 kg wagi), to co dopiero przy FZ1... Już pomijając to, że nóżki niskich dziewczyn nawet ziemi nie dotkną.<br><hr>Autorka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mylisz się. Przepisy mówią coś innego. <br><hr>MilicjantKomentatorzy napisał(a):" PORD wprowadził sportowego tysiąca jako sprzęt egzaminacyjny" już bez przesady z tym "sportowym"<br><hr>JacekBari<br>
Komentatorzy napisał(a):sportowy pod względem silnika. Jest to poprostu ogołocone R1<br><hr>MrLisek<br>
Komentatorzy napisał(a):Co nie zmienia faktu że nawet gołe i wesołe R1 wciąż ma ciut za dużo koni jak na potrzeby pojazdu egzaminacyjnego.<br><hr>Panocek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości