nauka
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
- Scyzor1989
- Świeżak
- Posty: 226
- Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
- Lokalizacja: Gorzow
Proszę cię... porównujesz konkretny model, kolega pyta, czym się różni cross, od enduro, i że tak powiem : co ma piernik do wiatraka, jak ty się sugerujesz jakimiś konkretnymi modelami.
Pierwsze słyszę, że cross, a enduro różni się przełożeniami, a jak już to cross-y mają krótsze biegi.
Cross nie ma homologacji, a enduro ją ma, tyle na temat różnic.
Pierwsze słyszę, że cross, a enduro różni się przełożeniami, a jak już to cross-y mają krótsze biegi.
Cross nie ma homologacji, a enduro ją ma, tyle na temat różnic.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Street4Fun jak mówiłeś do mnie to wcześniej porównałem enduro i cross, a to z sx to było do henia. A z tymi biegami to mi się chyba pomyliło, zawsze myślałem ze crossy mają dłuższe biegi bo 1 jest szybsza od enduro widać myliłem się, teraz już wiem.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
street - nie tyle bo homologacja to najmniejsza róznica.
enduro i cross mają - inne nastawy silnika ( inaczej oddają moc i moment ), inne zestawienie zawieszenia, inne koło z tyłu enduro 18 cross 19. enduro maja bardziej rozbudowaną instalacje głownie po to żeby mozna było uzyskać homologacje. dodatkowo wiekszosc enduro ma na standardzie rozrusznik. crossówki od niedawna i to niektóre. zwykle wieksze czteropaki. róznice są wizualnie nie wielkie. np biorąc pod uwage SX a EXC, gdzie wystarczu załozyc z przodu zamiast lampy tabliczke, z tyłu odpiąc lampe, i zdemontować stopke boczną i dla amatora mamy juz SXa. ale róznica jest spora
enduro i cross mają - inne nastawy silnika ( inaczej oddają moc i moment ), inne zestawienie zawieszenia, inne koło z tyłu enduro 18 cross 19. enduro maja bardziej rozbudowaną instalacje głownie po to żeby mozna było uzyskać homologacje. dodatkowo wiekszosc enduro ma na standardzie rozrusznik. crossówki od niedawna i to niektóre. zwykle wieksze czteropaki. róznice są wizualnie nie wielkie. np biorąc pod uwage SX a EXC, gdzie wystarczu załozyc z przodu zamiast lampy tabliczke, z tyłu odpiąc lampe, i zdemontować stopke boczną i dla amatora mamy juz SXa. ale róznica jest spora
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
ok juz wiem co bede kupywal prawdopodobnie KTM Exc 250f 4t
jeszcze nie jest pewne ale jak bede kupywal Enduro to wlasnie ten model. A jak jednak sie rozmysle to wezme Kawasaki KX250F
pozdr.
http://wwmotoserwis.otomoto.pl/kawasaki ... 06843.html patrzcie znalazlem wlasnie takie kawasaki i jakos mi ta cena nie pasuje... bo na stronce kawasaki pisze ze kosztuje 30 000 zlotych a tu nagle 22 500zlotych??? nie ogarniam

pozdr.
http://wwmotoserwis.otomoto.pl/kawasaki ... 06843.html patrzcie znalazlem wlasnie takie kawasaki i jakos mi ta cena nie pasuje... bo na stronce kawasaki pisze ze kosztuje 30 000 zlotych a tu nagle 22 500zlotych??? nie ogarniam
- Dominik2797
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 27/3/2013, 13:42
- Lokalizacja: Austria
po 1 edytuj posty
po 2 to jest cena netto dolicz sobie VAT
co do wyboru tu sie nie ma nad czym rozmyslać, tylko wziąc to co ci bedzie potrzebne. enduro na kazdy teren z raczej unikaniem katowania na torze crossowym, a crossówka - tor crossowy z unikaniem katowania w kazdym innym terenie.
po 2 to jest cena netto dolicz sobie VAT
co do wyboru tu sie nie ma nad czym rozmyslać, tylko wziąc to co ci bedzie potrzebne. enduro na kazdy teren z raczej unikaniem katowania na torze crossowym, a crossówka - tor crossowy z unikaniem katowania w kazdym innym terenie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
oj ja jakbym mial taką kase to bym se kupił 3 fulle:D albo zrobił cr 500af i dał do pokoju a tak serio myslałbym nad 4t z rozrusznikiem mimo ze kocham 2t (rozrusznik musi miec bo jakos nie widze zeby do strzału go kopnoł)choc za tą kase nowe moto powinło pojsc
opcje :KTM EXC-f 250
HONDA CRF X 250 koszty ponizej pewnie 18tys uzywane
a taka huska bedzie miec dokumenty do rejestracji? http://otomoto.pl/husaberg-inny-husaber ... 99983.html
ktm 2t http://otomoto.pl/ktm-exc-ktm-125-exc-m ... 74551.html
opcje :KTM EXC-f 250
HONDA CRF X 250 koszty ponizej pewnie 18tys uzywane
a taka huska bedzie miec dokumenty do rejestracji? http://otomoto.pl/husaberg-inny-husaber ... 99983.html
ktm 2t http://otomoto.pl/ktm-exc-ktm-125-exc-m ... 74551.html
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
ja tam 525 jak sie zapre pale od strzała. jak nie jest sprzęt dobity to odpala łatwo nawet z samej kopki. oczywiscie rozruchajec ułatwia sprawe
nie huska tylko husab jak juz
i homologacje na pewno ma.
co do EXC jak dla mnie EXC-f ciekawszy od EXC. crf x nowe sÄ… mega zmulone zaraz bardziej to bedÄ… soft enduraki niz hardy
nie huska tylko husab jak juz

co do EXC jak dla mnie EXC-f ciekawszy od EXC. crf x nowe sÄ… mega zmulone zaraz bardziej to bedÄ… soft enduraki niz hardy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Co do husa to chyba to samo co exc tak się mi wydaje, a ten husaberg jest jak by taki zgrabniejszy od exc? A exc-f będzie pewnie dużo przyjemniejszy w jeździe od exc ale to chyba zależy kto ile ma kasy.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
tak generalnie husaberg i ktm to bardzo podobne sprzety, jak zwykle róznic pełno... ale potem jak sie dosiada maszyny zwłaszcza amatorsko to róznice są praktycznie nie do rozróżnienia.
ogólnie 4takty są duzo bardziej przyjemne, choc te nowoczesne 2T juz nie są tak wsciekłe jak starsze i krzywa mocy jest bardziej równomierna - nie obnizając mocy. ale i tak jak miałbym sie wybrać na traske 50 km po lasach np. to wolałbym duzo bardziej przebyc ją na 4T niz 2T. 2T jak dla mnie ma jedynie uzasadnienie w na prawde trudnym i technicznym terenie - czyli superenduro, enduro, trial itp gdzie masa odgrywa znaczącą role.
ogólnie 4takty są duzo bardziej przyjemne, choc te nowoczesne 2T juz nie są tak wsciekłe jak starsze i krzywa mocy jest bardziej równomierna - nie obnizając mocy. ale i tak jak miałbym sie wybrać na traske 50 km po lasach np. to wolałbym duzo bardziej przebyc ją na 4T niz 2T. 2T jak dla mnie ma jedynie uzasadnienie w na prawde trudnym i technicznym terenie - czyli superenduro, enduro, trial itp gdzie masa odgrywa znaczącą role.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
To prawda, na dłuższe trasy lepsze 4t, sam mam exc i jak mam jechać kawałek prostej to mi się odechciewa 

EXC 125
- Damianooo1998
- Świeżak
- Posty: 278
- Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
- Lokalizacja: Poddębice
No Henio wierze Ci ze ty kopniesz 4t ale wyobraz se chłopaka 16 lat jezdzie do lasu do błota pod górki zas w błoto umęczony i mu gasnie takie moto a wczesniej nigdy nie jezdził na crossie ,sam w lesie amen, temu mu tez proponowałem 2t lub 4t z rozrusznikiem 

- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
haha żebyś mnie zobaczył na 525 to byś sie zdziwił że w ogóle daje rade tym jechać
jak zaczynałem jazde to z 55 kg wazyłem spoko mogłem stawać na kopce i kopresja utrzymywała mnie
jedynie technika odpalania jest ważna ;D


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ale jak np. patrze na otomoto to skad mam widziec czy to 4t czy 2t? wiem ze to pytanie moze dla niektorych jest zalosne ale to bedzie moj pierwszy cross wiec niewiem czy to gdzies pisze czy to widac itd.
- Dominik2797
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 27/3/2013, 13:42
- Lokalizacja: Austria
Jak masz takie "coÅ›" http://www.mxlife.pl/images/tw/DEPY2111 ... 98764f.jpg
grubego na wydechu to jest to 2t, a jeżeli jest to tylko kawałek rurki to 4t
grubego na wydechu to jest to 2t, a jeżeli jest to tylko kawałek rurki to 4t
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
- Dominik2797
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 27/3/2013, 13:42
- Lokalizacja: Austria
- Dominik2797
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 27/3/2013, 13:42
- Lokalizacja: Austria
Six days jest przygotowany na zawody six days, ma przeźroczysty bak, kute półki, szybko wymienialne klocki ham, osłone silnika, kieszeń w siedzeniu, i jest droższy
, jak czegoś nie napisałem to uzupełnić.

-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
wiec mozna powiedziec ze six days jest na zawody? a jak wyglada z czesciami do niego? Sa tam np. jakies inne czesci niz u normalnych Enduro?
- Dominik2797
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 27/3/2013, 13:42
- Lokalizacja: Austria
chyba nie choć nie jestem pewien, no chyba klocki tylko są inne bo są inne zaciski.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości