Zobacz wątek - Honda CR 250 nie chce iść na koło
NAS Analytics TAG

Honda CR 250 nie chce iść na koło

Enduro, Cross
_________

Honda CR 250 nie chce iść na koło

Postprzez harnas175 » 8/4/2013, 16:19

Witam przeszukałem wszystkie fora i nadal nie znalazłem odpowiedzi, jestem posiadaczem Hondy Cr 250, moto jest zrywny itp. Mam z nim problem ponieważ nie chce unieść przedniego koła do góry moto po wymianie sprzęgła(stare się ślizgało) i nie wiem gdzie może być przyczyna:(
harnas175
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/3/2011, 13:28
Lokalizacja: Walewice


Postprzez kris514 » 8/4/2013, 16:44

Ustawiles zawory wydechowe?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez MJR128 » 8/4/2013, 17:10

Przyczyna może być wszędzie. Podaj przynajmniej jaki to rocznik.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez papek23 » 8/4/2013, 17:33

wyreguluj gaźnik i przeczyść filtr pow napisz dokładniej co sie dzieje muli go ? dławi sie czy jak ?
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez harnas175 » 8/4/2013, 19:24

2000 rok nie muli się ładnie się wkręca tylko nie chce jej podnieść
harnas175
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/3/2011, 13:28
Lokalizacja: Walewice

Postprzez barek253 » 8/4/2013, 19:27

kiedy robiłeś remont?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 8/4/2013, 19:41

1) albo moto jest źle zestrojone - zawór wydechowy, gaźnik ew jakies tuningi niestosowne
2) moto uszkodzone
3) nie umiesz poderwać na koło, też miałem taką CR i ona czesto albo mieliła albo muliła jak sie na niskich obrotach za wysoki bieg miała. wiec kwestia techniki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez harnas175 » 8/4/2013, 19:45

Henio w jaki sposób uszkodzone ? Powiem tak jeżeli jadę na 3 stanę na podnóżkach i dam manetke do oporu to stanie, a z tego co czytałem to na 5 powinna iść z gazu do pionu
harnas175
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/3/2011, 13:28
Lokalizacja: Walewice

Postprzez henio12323 » 8/4/2013, 20:11

np zatarte, uszkodzony zawór wydechowy, itp itd.

z 5 trzeba juz umieć stanac takim 2T.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 8/4/2013, 20:11

ee takie problemy wymyślasz....
na 5 to trzeba mieć mega wprawę....
chyba po temacie.
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez harnas175 » 8/4/2013, 20:17

Dzięki za pomoc, ale z 3 na siedząca, żeby nie chciała iść to coś musi być nie tak ..
harnas175
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/3/2011, 13:28
Lokalizacja: Walewice

Postprzez Marcin1324 » 8/4/2013, 20:43

ale odkręcasz mu do końca, a jak on ci w ogóle chodzi ?
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Street4Fun » 8/4/2013, 21:42

Kiedy zauważyłeś, że coś nie tak jest, bądź kiedy poczułeś to ?
Jak się zachowywał przed wymianą sprzęgła ?
Zdiagnozuj wszystko(Gaźnik, Filtr, zębatki, zaworki) dopiero dalej można gdybać...

Co do tej wypowiedzi : "na 5 to trzeba mieć mega wprawę.... " Oczywiście, mega wprawę, ale prędzej jak się jedzie na Romecie.
Jak mu z 3 biegu jest ciężko poderwać, to chyba kur. logiczne, że coś nie tak jest ?
W takim motocyklu wystarczy spokojnie usiąść, dodać mu gazu i motocykl chce frunąć, a jak staje na stopkach i mu daje w pizd. i twierdzi, że dup*y nie urywa, to chyba racjonalne, że motocykl nie jest zestrojony jak powinien....
A póki co, nie ma co dalej bagatelizować, zanim właściciel nie sprawdzi to co powinien.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Bostorn » 9/4/2013, 09:36

moto nie służy do jazdy na kole tylko po torze, a jak nie ma mocy odpowiedniej, nie idzie jak powinna to tłok się na ogół kńczy, kwestia regulacji jeszcze mieszanki i zaworu, ale jeżeli wszystko jest jak powinno to zostaje kwestia jeszcze tylko tłok, niczego więcej


jakÄ… mieszankÄ™ robisz? w jakich proporcjach?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez harnas175 » 9/4/2013, 14:34

Na weekend sprawdzę, bo teraz jestem w szkole przeczyszczę gaźnik i filtr. A chciałbym dodać, że na cylindrze po lewej stronie jest śruba z oznaczeniami H i S i jest skręcona na maksa w stronę litery H. Dodam jeszcze, że łożyska tylnego koła nie są już w najlepszym stanie koło lata na lewo i prawo, ale już kupiłem nowe i w piątek wymienię, luzy są minimalne, ale może to ma jakieś znaczenie ?
harnas175
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/3/2011, 13:28
Lokalizacja: Walewice

Postprzez wawzon » 9/4/2013, 17:29

A może poproś kogoś żeby cie nagrał jak stawiasz na koło wstaw na yt i daj tu link może błąd jest w technice a nie w maszynie :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez harnas175 » 9/4/2013, 17:49

Błąd w technice raczej nie, mój kolega który jeździ już kilka lat na takich maszynkach też miał problemy, a wcześniej miałem kx125 i lepiej wyrywał niż ta CR :)
harnas175
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/3/2011, 13:28
Lokalizacja: Walewice

Postprzez Bostorn » 9/4/2013, 17:52

no to jak twój kolega jeździ x czasu to powinien dokladnie ocenic czy jest to wina twoja czy zajechanej jednostki

co on na ten temat mówi?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez harnas175 » 9/4/2013, 18:05

No właśnie najpierw mówił, że sprzęgło nie chodzi tak jak powinno i miał racje, bo teraz czuć bardziej jak zrywa i ma takie szarpnięcie. Tłok był zmierzony luz też i wszystko w granicach normy z informacjami serwisowymi. Jedyne co zostało do sprawdzenia to gaźnik i zawór wydechowy, bo w łożyskach tylnego koła raczej wina nie leży.. Może ktoś wie jak sprawdzić zawór wydechowy i go poprawnie wyregulować ?
harnas175
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/3/2011, 13:28
Lokalizacja: Walewice

Postprzez henio12323 » 9/4/2013, 18:23

w tym roczniku masz po lewej stronie cylka taka duzą nakrętke odkręcasz ją i widzisz nacięty wałek. jak moto stoi ma byc na pozycji L wybitej na cylku. jak dajesz gazu to ma sie obrócic na H o 90stopni obrót. jak sie nie obraca do konca, albo w ogóle znacyz ze cos jest nie tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê