Pompa paliwowa FZR
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Pompa paliwowa FZR
Witam, panowie jedna rzecz nie daje mi spokoju - a mianowicie pompa paliwowa. Jest problem i nie wiadomo jaki, otóż, pompa działa, paliwo pompuje, po włączeniu zapłonu również słuchać jak pracuje, ale.... no właśnie jest pewne ale. W tamtym sezonie miało to już miejsce, dzisiaj również, podczas jazdy obroty nagle zaczynają spadać, silnik się ,,krztusi" jakby nie miał paliwa, ja dodaję więcej gazu, natomiast obroty zaczynają spadać, spadać, i pffff gaśnie. Po tym jeszcze raz włączam zapłon żeby pompka się włączyła i dodatkowo na ssaniu palę bo inaczej ni chu chu. Pompka jest sprawna, wg mojej skromnej osoby problem tkwi z napięciu, wydaje mi się, że gdzieś ten prąd ucieka i nie zawsze ona pracuje. Czy może się wypowiedzieć ktoś bardziej doświadczony w prądzie niż ja ( moja wiedza na temat elektryki w motocyklu kończy się na wymianie żarówek )
Nie chciałbym na darmo się z tym grzebać, bo to zbiornik trzeba odkręcać......... itp
A tak, jak ktoÅ› podsunie sensowne rozwiÄ…zanie to siÄ™ za to wezmÄ™
Pozdrawiam
Nie chciałbym na darmo się z tym grzebać, bo to zbiornik trzeba odkręcać......... itp
A tak, jak ktoÅ› podsunie sensowne rozwiÄ…zanie to siÄ™ za to wezmÄ™
Pozdrawiam
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Moze nie dochodzic prad mowisz, wiec sprawdzenie przewodow, pod katem przewodzenia jak i uszkodzen. Do pompki jest zdaje sie przekaznik, wiec jego tez pasowaloby sprawdzic. Moze byc tez tak ze cos jest w zbiorniku i przytyka doplyw paliwa.
Mozesz sobie kontrolke na diodzie wyprowadzic w okolice zegarow z kostki zasilajacej pompke, w momencie gdy moto zaslabnie bedziesz widzial czy prad do pompki dochodzil.
Mozesz sobie kontrolke na diodzie wyprowadzic w okolice zegarow z kostki zasilajacej pompke, w momencie gdy moto zaslabnie bedziesz widzial czy prad do pompki dochodzil.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
W FZR jak paliwo zaczyna się kończyć trzeba przełączyć przełącznik z "ON" na "RES" - po lewej stronie.
Jak dla mnie efekt kończącego się paliwa, chyba że niedrożny przewód lub korek odpowietrzający zbiornik paliwa - efekt podobny.
Jak dla mnie efekt kończącego się paliwa, chyba że niedrożny przewód lub korek odpowietrzający zbiornik paliwa - efekt podobny.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Teoretycznie rezerwa w motocyklach ma 3-5 litrów.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
sprawdzałęm w serwisówce, w fzr powinna być 3,5l, zaraz się przejadę, mam równiutko 5l teraz , jeśli będzie przerywać, to przełącze na rezerwę i napisze czy pomogło.
Pozdrawiam.
edit.
przejchałem 6km, zgasł po przejechaniu 1,5km, później juz było ok,objawy takie jak wcześniej, czyli jade, jade, nagle obroty falują, ja dodaje gazu a obroty spadają, jak czuję ze zgasnie, to wysprzęglam, luz , staram się przytrzymać gaz, ale gaśnie, jak próbuję odpalić to nic nie idzie, tylko muszę ssanie dać,
koledzy gdzie może być problem - musze ten problem rozwiązać, jutro się biore za gaźniki, może tam tkwi problem, rozbiorę, wyczyszczę, sam już nie wiem, całą instalację przepatrzyłem, do pompy dochodzi prąd, nie ma nigdzie przebicia, pompa pracuje dobrze
aha, po tym jak zgasł przerzuciłem na rezerwę.
Pozdrawiam.
edit.
przejchałem 6km, zgasł po przejechaniu 1,5km, później juz było ok,objawy takie jak wcześniej, czyli jade, jade, nagle obroty falują, ja dodaje gazu a obroty spadają, jak czuję ze zgasnie, to wysprzęglam, luz , staram się przytrzymać gaz, ale gaśnie, jak próbuję odpalić to nic nie idzie, tylko muszę ssanie dać,
koledzy gdzie może być problem - musze ten problem rozwiązać, jutro się biore za gaźniki, może tam tkwi problem, rozbiorę, wyczyszczę, sam już nie wiem, całą instalację przepatrzyłem, do pompy dochodzi prąd, nie ma nigdzie przebicia, pompa pracuje dobrze
aha, po tym jak zgasł przerzuciłem na rezerwę.
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Może jest jakiś brud zapychający dyszę główną paliwa.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Witam, dzisiaj jeździłem, zrobiłem 60km, i było tak : wyjeżdżam, silnik w miarę zimny ( dodam, że zalałem do pełna żeby nie zwalać winy na paliwo ), jadę, po przejechaniu ok 1,5 km to samo ( obroty falują, silnik sie dławi i gaśnie, odpalam na ssaniu bo inaczej nie łapie ) , jak już ponownie odpaliłem, pojechałem dalej i już nie gasł, dodam, że jak się nagrzał pod czerwoną kreskę ( dzisiaj mu nie żałowałem, trase zrobiłęm na dwójce, jeżdżąc 7-8k na liczniku ) to nie było mowy o tych objawach, nawet tak jakby silnik lepiej pracował
zapytam w tym temacie, żeby nie zakładać następnego, chciałbym podnieść minimalne obroty ( obecnie są w granicach 1000 - może ciut mniej ) do 2000, gdzie szukać śrubki od obrotów minimalnych ?
Pozdrawiam.
zapytam w tym temacie, żeby nie zakładać następnego, chciałbym podnieść minimalne obroty ( obecnie są w granicach 1000 - może ciut mniej ) do 2000, gdzie szukać śrubki od obrotów minimalnych ?
Pozdrawiam.
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Poszukaj manuala i ustaw obroty wg zaleceń producenta.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
http://chomikuj.pl/dokladny/Motocykle/I ... 748193.pdf
http://www.2shared.com/document/TV3y8Q8 ... anual.html
Przeważnie po angielsku:
wpisz w wyszukiwarce workshop manual.
http://www.2shared.com/document/TV3y8Q8 ... anual.html
Przeważnie po angielsku:
wpisz w wyszukiwarce workshop manual.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości