MotoGP Katar
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
MotoGP Katar
Widać że przez mocny wiatr i momentami padający deszcz niezły syf się zrobił na torze podczas kwalifikacji ale jakieś tam wnioski można wysunąć. To co zgodnie z tradycją typujemy wielką trójkę na jutrzejszy wyścig.
Moje typy :
1-Lorenzo
2- Crutchlow
3- Marquez
Moje typy :
1-Lorenzo
2- Crutchlow
3- Marquez
-
Throttle - Świeżak
- Posty: 327
- Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35
Rossi naprawde pokazal klase, w tym w wyscigu.Po stracie na poczatku, przestalem wierzyc, ze stanie na pudle,ale odziwo udalo sie.I co tu duzo mowic Rossi zrobil show.Bo Lorek jak to Lorek sukcesywnie caly czas do przodu.A walka byla zacieta, ale mlody musial uznac wyzszosc starego wygi.
everything was free and everything was fast
-
wrider - Świeżak
- Posty: 325
- Dołączył(a): 20/1/2012, 21:45
- Lokalizacja: WRA
Myślę że tutaj kwestia motocykla miała znaczenie. Marquez niby mógł ryzykować bardziej i do samego końca ale nie wiadomo czy nie skończyło by się to niezła glebą bo wyraźnie było widać że Honda miała problem z zakrętami.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Biaggi tak w debiucie zwyciężył,potem było niby dobrze, ale tytułu nigdy nie zdobył.Honda to nie m1ka i niestabilna w zakrętach zawsze była.No i do tego nieco szaleńczy styl Marqueza, to wszystko robi wrażenie.
everything was free and everything was fast
-
wrider - Świeżak
- Posty: 325
- Dołączył(a): 20/1/2012, 21:45
- Lokalizacja: WRA
I było bardzo pięknie. Marek znowu wygrał, Rossi może zmartwychwstanie i pokaże na co go stać w tym sezonie. Szkoda tylko tych wypadków. Gdyby nie wypadek lorka, wyścig mógłby się zupełnie inaczej potoczyć.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Zabrakło mu wachy.
Wyścig extra. Dawno nie było takiej walki.
Tylko ja nie lubie wyścigu nocą. Tak ten tor wygląda jak trening na szkolnej sali gimnastycznej późnym wieczorem
Lorenzo ewidentnie chciał uciekać a tu uciekło mu ale przednie koło...
Kibicuje Rossiemu od czasu kiedy zaczął jeździć w GP 500.
Nie mam już ciśnienia jak 14 lat temu
Szkoda mi "Bautiego" - lubie jego styl jazdy.
Wyścig extra. Dawno nie było takiej walki.
Tylko ja nie lubie wyścigu nocą. Tak ten tor wygląda jak trening na szkolnej sali gimnastycznej późnym wieczorem
Lorenzo ewidentnie chciał uciekać a tu uciekło mu ale przednie koło...
Kibicuje Rossiemu od czasu kiedy zaczął jeździć w GP 500.
Nie mam już ciśnienia jak 14 lat temu
Szkoda mi "Bautiego" - lubie jego styl jazdy.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
Według mnie Bridgestone dał .... po całości. Wszystkie gleby w ten sam sposób- to nie może być przypadek. Po prostu przody nie trzymały tak jak powinny. I moja wiara w Bautistę na podium poszła na zakupy bo po pięknej jeździe uciekł mu przód. Swoją drogą widać kto co umie i ile musi jeszcze włożyć pracy w siebie- wyraźny spadek tempa po utracie przyczepności na jednym zakręcie Bautisty i całe kółko strat. Na szczęście pozbierał się:)
A co do Marqueza- jakoś nie żywię do niego sympatii- nie podoba mi się to co robi Honda, to że wszystko jest nastawione pod Hondę, to że pozmieniali przepisy żeby Marquez mógł u nich jeździć, że ma więcej szczęścia niż rozumu... ale talentu ma ogrom.. trzeba przyznać. Ciekawe czy gdyby Rossi nie jechał zachowawczo, oszczędzając paliwo Marquez dałby radę stanąć na szycie podium.
A co do Marqueza- jakoś nie żywię do niego sympatii- nie podoba mi się to co robi Honda, to że wszystko jest nastawione pod Hondę, to że pozmieniali przepisy żeby Marquez mógł u nich jeździć, że ma więcej szczęścia niż rozumu... ale talentu ma ogrom.. trzeba przyznać. Ciekawe czy gdyby Rossi nie jechał zachowawczo, oszczędzając paliwo Marquez dałby radę stanąć na szycie podium.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Chodzi mi o konstrukcję opony pod Hondę, jakoś przepisy też dziwnie pasują motocyklom Hondy. Choć nie można powiedzieć- kilka lat temu i Ducati wywierało takie presje- w w GP i w SBK z tego co pamiętam.
Czy wina asfaltu, czy opon... nie mam wiedzy żeby tutaj stawiać werdykt, ale wydaje mi się że gdyby była to wina asfaltu mielibyśmy widoczne problemy na wyjściach, a tego nie było. Raz wytargało Bautistę po czym właśnie poleciał po pozycjach.
Pedrosa ma taką samą maszynę, ale może nie potrafi na niej tak pojechać jak Marc. Tak jak Rossi nie potrafił pojechać na Desmosedici tak jak Stoner.
Zobaczymy w następnych rundach
A Yamaha jest chyba minimalnie większa.
Czy wina asfaltu, czy opon... nie mam wiedzy żeby tutaj stawiać werdykt, ale wydaje mi się że gdyby była to wina asfaltu mielibyśmy widoczne problemy na wyjściach, a tego nie było. Raz wytargało Bautistę po czym właśnie poleciał po pozycjach.
Pedrosa ma taką samą maszynę, ale może nie potrafi na niej tak pojechać jak Marc. Tak jak Rossi nie potrafił pojechać na Desmosedici tak jak Stoner.
Zobaczymy w następnych rundach
A Yamaha jest chyba minimalnie większa.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Trzeba pamietać że rozwój motocykla idzie zawsze w kierunku jednego gościa.
Rossi w pierwszym roku po powrocie, u niebieskich w ogóle nie mógł wstrzelić siew M1 bo Lorenzo go "rozwijał"
Teraz w Hondzie jest Marquez
Pamiętacie jak Rossi na Rc211 wymiatał a partnerem był Torhu UKAWA. Teraz takim Thoru jest Pedrosa przy Marquezie. Maszyna pozwala jechac z przodu stawki ale już brak tego czynnika "X" na sięgnięcie po wygraną. Simocelli mógł być takim Marquezem ale stało się jak się stało. Bautiste chciałbym zobaczyć na fabrycznej Repsol Hondzie za rok.
Rossi w pierwszym roku po powrocie, u niebieskich w ogóle nie mógł wstrzelić siew M1 bo Lorenzo go "rozwijał"
Teraz w Hondzie jest Marquez
Pamiętacie jak Rossi na Rc211 wymiatał a partnerem był Torhu UKAWA. Teraz takim Thoru jest Pedrosa przy Marquezie. Maszyna pozwala jechac z przodu stawki ale już brak tego czynnika "X" na sięgnięcie po wygraną. Simocelli mógł być takim Marquezem ale stało się jak się stało. Bautiste chciałbym zobaczyć na fabrycznej Repsol Hondzie za rok.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
senenekkorzena - zwracasz się do rosiboja który nic w tym temacie nie pisał?:D
'Horhe' - naprawdę..? minimalnie szacunku i wiedzy..
a audi chciało/chce wypuścić motocykl, który wygląda praktycznie jak ducati, więc może coś jest na rzeczy
http://www.scigacz.pl/Czy,tak,bedzie,wy ... 22246.html
'Horhe' - naprawdę..? minimalnie szacunku i wiedzy..
a audi chciało/chce wypuścić motocykl, który wygląda praktycznie jak ducati, więc może coś jest na rzeczy
http://www.scigacz.pl/Czy,tak,bedzie,wy ... 22246.html
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Z oponami zobaczymy dalej w sezonie- tutaj tak jak mówili komentatorzy i jak czytałem na głównej ścigacza- twardsza tylna opona pasuje do stylu prowadzenia Hondy i stylu jazdy Marca.
A o tej rodzince- oświeć mnie Pamiętam 2 Espargaro, 2 Viniales'ów i 2 Marqezów.. ale 4 nie kojarzę
A o tej rodzince- oświeć mnie Pamiętam 2 Espargaro, 2 Viniales'ów i 2 Marqezów.. ale 4 nie kojarzę
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość